Periode afsluiting Frankrijk

Pagina: 1
Acties:

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07-2025
nieuws: Franse regering wil downloaders afsluiten
De afsluiting duurt twee maanden voor wie een verklaring tekent dat hij zal ophouden met filesharing en een jaar voor wie dat niet doet.

nieuws: Frankrijk: 'waarschuwen en afsluiten downloaders in hele EU'
Dit duurt twee maanden voor wie schriftelijk verklaart het nooit meer te zullen doen en twee jaar voor wie dit weigert.

Is dit idee reeds veranderd, of niet correct in één van beide artikels?

Verwijderd

Je bedoelt 1 versus 2 jaar?

Misschien had de bron het niet goed geinterpreteerd of was er op dat moment alleen nog maar een vermoeden. Lijkt me een beetje raar om een nieuwsbericht van ruim een week oud hiervoor aan te gaan passen, deze fout hoort lijkt me "in de tijdsgeest".

In het extreme geval kan je alle berichten vanaf het jaar 2000 wel aan gaan passen naar de huidige feiten/inzichten.

• Alfredo
Ik had het inderdaad over dat jaar verschil, maar nu drijf je het in het extreme. Eén van beide zal correct zijn en ik vroeg mij gewoon af of de (toekomstige) wetgeving hieromtrent aangepast was, of er een foutje in het artikel geslopen was.
Het lijkt mij niet teveel gevraagd om hierover duidelijkheid te krijgen?

• Alfredo
Ik weet dat het bumpen van topics niet gewaardeerd wordt, maar ik had toch nog graag antwoord gehad. :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

* Rataplan gaat de auteur een ferme schop verkopen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Mick
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04-2022

Mick

iedereen is uniek behalve ik

Het is 1 jaar, ik zat er dus naast en zal nu even wegzinken in de grond om er in China weer uit te komen. :(

computo ergo sum

• Alfredo
Bedankt voor de verduidelijking. :)
Pagina: 1