Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Voda] Pre-paid I'net via UMTS op HTC, fout 619

Pagina: 1
Acties:

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:09

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik wil via mijn HTC MTeoR UMTS internet op de laptop werkend krijgen. Ik heb het volgens deze link gedaan met deze gegevens van Vodafone:
Ga naar 'Start' -> 'Instellingen' -> 'Verbindingen-> 'GPRS'
Kies 'Nieuw...' om een verbinding toe te voegen
Naam: Vodafone office
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: Hier wordt het toegangspunt of de APN ingevuld. Zakelijke klanten gebruiken de APN office.vodafone.nl. Particuliere klanten vullen hier de APN live.vodafone.com in.
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Verificatieype: geen
Primaire en secundaire DNS: Leeg laten
IP adres: leeg laten
Kies 2x 'Gereed'

Kies 'Proxy' -> 'Nieuw'
Naam: Vodafone live! WAP proxy
Maakt verbinding vanaf: Internet
Maakt verbinding met: WAP Netwerk
Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:8799
Type: HTTP
User name en Password: leeg laten
Kies 'Gereed' om de gegevens op te slaan en keer terug naar het hoofdmenu
Elke keer als ik verbinding wil maken krijg ik op de laptop foutcode 619. De modem applicatie op de telefoon geeft aan dat er verbinding is met de laptop en heeeeel even, halve seconde ofzo zie je ook dat er data heen en weer gaat. Dan krijg je "registering computer on network" en dan foutcode 619:
Fout: 619: er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt waardoor de poort voor deze verbinding werd gesloten.
Nu ik het btw weer probeer om de tekst hierboven te krijgen, krijg ik ineens wel verbinding, maar browsen gaat niet en een tweede keer krijg ik weer dezelfde fout. Ook browsen op de phone werkt niet met de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt en dat ik de dekking moet checken.

Wie o wie heeft er mogelijk een oplossing voor mij?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

EntonoX

Team leider

zou misschien een netwerk storingen kunnen zijn? aangezien ik hier een paar gprs data sims heb die op dit moment ook geen verbinding kunnen maken met GPRS.

Morgen ochtend ga ik even kijken of het probleem er nog is.

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt waardoor de poort voor deze verbinding werd gesloten.
Sinds vanavond krijg ik een zelfde soort storing. Ook dat er geen verbinding met de externe computer gemaakt kan worden en dat daardoor een poort voor de verbinding wordt gesloten. Ik zit regio Tilburg.

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

EntonoX

Team leider

Vanochtend deed alles het weer normaal hier. Ik zou nu even proberen om opnieuw verbinding te maken, grote kans dat het aan de storing gelegen heeft?

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

Verwijderd

Ja, want bij mij werkt nu ook alles weer!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 15:29
EntonoX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:41:
Vanochtend deed alles het weer normaal hier. Ik zou nu even proberen om opnieuw verbinding te maken, grote kans dat het aan de storing gelegen heeft?
Gister was er een storing inderdaad, ik kon ook al niet online komen.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik kom momenteel nog steeds niet online met de laptop helaas :/ Met de telefoon lukte gister en vandaag wel. Als ik nu met de telefoon wil gaan surfen dan krijg ik de melding dat het beltegoed op is. Zou 619 ook aan het beltegoed kunnen liggen?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik heb nog even wat verder gezocht en ben er achter gekomen dat je volgens hun voorwaarden voor Blox niet je telefoon als modem voor de laptop mag gebruiken. Zou het kunnen dat er bepaalde poorten zijn geblokkeerd om surfen via een laptop tegen te houden?

Ecodan warmtepomp

Pagina: 1