Ik wil via mijn HTC MTeoR UMTS internet op de laptop werkend krijgen. Ik heb het volgens deze link gedaan met deze gegevens van Vodafone:
Wie o wie heeft er mogelijk een oplossing voor mij?
Elke keer als ik verbinding wil maken krijg ik op de laptop foutcode 619. De modem applicatie op de telefoon geeft aan dat er verbinding is met de laptop en heeeeel even, halve seconde ofzo zie je ook dat er data heen en weer gaat. Dan krijg je "registering computer on network" en dan foutcode 619:Ga naar 'Start' -> 'Instellingen' -> 'Verbindingen-> 'GPRS'
Kies 'Nieuw...' om een verbinding toe te voegen
Naam: Vodafone office
Maakt verbinding met: Internet
Toegangspunt: Hier wordt het toegangspunt of de APN ingevuld. Zakelijke klanten gebruiken de APN office.vodafone.nl. Particuliere klanten vullen hier de APN live.vodafone.com in.
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Verificatieype: geen
Primaire en secundaire DNS: Leeg laten
IP adres: leeg laten
Kies 2x 'Gereed'
Kies 'Proxy' -> 'Nieuw'
Naam: Vodafone live! WAP proxy
Maakt verbinding vanaf: Internet
Maakt verbinding met: WAP Netwerk
Proxy (naam:poort): 192.168.251.150:8799
Type: HTTP
User name en Password: leeg laten
Kies 'Gereed' om de gegevens op te slaan en keer terug naar het hoofdmenu
Nu ik het btw weer probeer om de tekst hierboven te krijgen, krijg ik ineens wel verbinding, maar browsen gaat niet en een tweede keer krijg ik weer dezelfde fout. Ook browsen op de phone werkt niet met de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt en dat ik de dekking moet checken.Fout: 619: er kan geen verbinding met de externe computer worden gemaakt waardoor de poort voor deze verbinding werd gesloten.
Wie o wie heeft er mogelijk een oplossing voor mij?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel