Ryzen 2700X, Mugen, 32gb ddr4 3000mhz, GTX1060, 256 M.2 SSD, 256GB SSD, 1 TB SSD, 2TB F4 EcoGreen.
Waar loopt het vast? Kan je niet opstarten met de DVD van vista, kan je niet formatteren, loopt hij vast bij het kopieren van bestanden? Nog iets anders? Als het vastlopen bij het kopieren van bestanden is kan je proberen de DVD opnieuw te branden op lage snelheid (al zou dat niet mogen voorkomen met een officiele DVD)
Vertel ook even waar je naar gezocht hebt en waarom dat niet opgeleverd heeft wat je verwachtte.....
Vertel ook even waar je naar gezocht hebt en waarom dat niet opgeleverd heeft wat je verwachtte.....
Het gaat mis in verschillende stadia,gwystyl schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:37:
Waar loopt het vast? Kan je niet opstarten met de DVD van vista, kan je niet formatteren, loopt hij vast bij het kopieren van bestanden? Nog iets anders? Als het vastlopen bij het kopieren van bestanden is kan je proberen de DVD opnieuw te branden op lage snelheid (al zou dat niet mogen voorkomen met een officiele DVD)
Eerste keer kreeg ik enkel de achtergrond.
Tweede keer kreeg ik de vraag om mijn productcode in te vullen en daar bleef hij zeker 1,5 uur hangen.
Ik heb vervolgens al eens NTFS partities gemaakt met mijn XP cd. Vervolgens nogmaals geprobeerd en ik kwam zonder noemenswaardige vertragingen (5 minuten) tot aan de productcode pagina en aldaar weer een freeze.
Ik heb gezocht op de term "VISTA installatie traag". Ergens iets met RAID gevonden maar ik heb geen raid-set aangemaakt. Op andere sites las ik dat een afwezige floppydrive Vista zichzelf in zijn staart liet bijten.
Ryzen 2700X, Mugen, 32gb ddr4 3000mhz, GTX1060, 256 M.2 SSD, 256GB SSD, 1 TB SSD, 2TB F4 EcoGreen.
Het zat in de bios.
Aangepast dat er geen RAID aanwezig is en hopsakee... Loopt als een trein.
Mag een slotje op.
Aangepast dat er geen RAID aanwezig is en hopsakee... Loopt als een trein.
Mag een slotje op.
[ Voor 10% gewijzigd door thieske-bc op 25-06-2008 08:01 ]