Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

postreminder

Pagina: 1
Acties:
  • 499 views

• longbigbear
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-07-2024
heb me aangemeld bij verschillende topic's via postreminder!
Maar krijg geen mail bij nieuwe berichten?
Doe ik iets fout.

Dirk

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Nop, dit is een veel gevraagde feature, maar wordt nooit ingewilligd, omdat dan de mailserver veel te veel moet mailen.

Ge kunt u wel aanmelden voor de RSS (zie het blauwe icoontje hier beneden!), via Outlook, of Fx, oid, en dan kunt ge het van op afstand volgen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De postreminder zoals hij nu is zorgt alleen voor een item in de bookmarks die (afhankelijk van de instelling) zal veranderen wanneer je zelf in het topic gepost hebt. Het is dus geen track systeem voor nieuwe posts in een topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:37

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bor de Wollef schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:48:
De postreminder zoals hij nu is zorgt alleen voor een item in de bookmarks die (afhankelijk van de instelling) zal veranderen wanneer je zelf in het topic gepost hebt. Het is dus geen track systeem voor nieuwe posts in een topic.
Deze laatste zin snap ik niet helemaal. Je klikt op het plusje van de laatste post in een topic. (linksboven de post) Hiermee maak je een bookmark naar deze post.

Als je dan naar "Bookmarks" gaat in de rode balk boven aan een pagina, staan daar netjes al je bookmarks. Als er nieuwe posts zijn bijgekomen, staan deze topics netjes bovenaan met een rood mapje ervoor. Als je op je bookmark klikt spring je direct naar waar je was gebleven.

Het kan dus wel degelijk tracken of er nieuwe posts zijn gemaakt. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DrivinUCrazy schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:52:
[...]

Deze laatste zin snap ik niet helemaal. Je klikt op het plusje van de laatste post in een topic. (linksboven de post) Hiermee maak je een bookmark naar deze post.

Als je dan naar "Bookmarks" gaat in de rode balk boven aan een pagina, staan daar netjes al je bookmarks. Als er nieuwe posts zijn bijgekomen, staan deze topics netjes bovenaan met een rood mapje ervoor. Als je op je bookmark klikt spring je direct naar waar je was gebleven.

Het kan dus wel degelijk tracken of er nieuwe posts zijn gemaakt. :)
Ik bedoelde het volgende: Het is dus geen track systeem voor nieuwe posts in een topic die je waarschuwt dmv een e-mail of popup.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

De belasting op de mailserver is duidelijk, maar zou dit niet dmv DM ingevoerd kunnen worden?
Dat zou in ieder geval een stuk handiger zijn aangezien een DM popup notificatie altijd op iedere GoT pagina te zien is.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

r0b schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:01:
De belasting op de mailserver is duidelijk, maar zou dit niet dmv DM ingevoerd kunnen worden?
Dat zou in ieder geval een stuk handiger zijn aangezien een DM popup notificatie altijd op iedere GoT pagina te zien is.
Is het zo moeilijk even te kijken naar dat topic? Mensen doen moeite voor uw topic te beantwoorden, dan is terugkijken het minste wat jij kan doen :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

r0b

Snake schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:00:
[...]

Is het zo moeilijk even te kijken naar dat topic? Mensen doen moeite voor uw topic te beantwoorden, dan is terugkijken het minste wat jij kan doen :)
Leg die eens uit :?
Ik ben TS niet, en vziw - en ja, ik lees bijna alle topics eerst door - is de DM mogelijkheid nog niet genoemd.

Ik kan er natuurlijk volledig naastzitten. :)

Ahaaaaaa! O-) :+
Voutloos schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 20:03:
(Overigens wel de meest sublieme foute interpretatie van een post in tijden. :D :>)
Sterker nog, ik snapte hem pas toen jij dit zei. :+

[ Voor 44% gewijzigd door r0b op 26-06-2008 20:56 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rob.. ... :+ Snake heeft geen kritiek op jouw leesgedrag, maar geeft volgens mij juist aan waarom deze feature in een aantal gevallen lui gedrag in de hand kan werken. ;)

(Overigens wel de meest sublieme foute interpretatie van een post in tijden. :D :>)

{signature}

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dit gaat dus uiteindelijk niet over bookmarks maar over email notificatie, waarvan we nog steeds vinden dat we dat niet moeten gaan doen :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.