Intel pentium 4 3.0 Ghz, 512 Mb DDR, 160 Gb HDD, Ati Radeon 9800XL, Windows XP
Waarschijnlijk vraagt het spel toegang tot bepaalde delen waar ie niet mag komen, waardoor ie eruit knalt.
Ge kunt wel rechtermuisknop op de snelkoppeling, en dan run as, en dan tikt gij uw gebruikersnaam in en wachtwoord, en normaal (geen XP bij de hand) is er ergens een optie om 'altijd als administrator uitvoeren' aan te zetten. En dan wordt het altijd geopent als Admin, en hebben uw kids nergens meer last van
Ge kunt wel rechtermuisknop op de snelkoppeling, en dan run as, en dan tikt gij uw gebruikersnaam in en wachtwoord, en normaal (geen XP bij de hand) is er ergens een optie om 'altijd als administrator uitvoeren' aan te zetten. En dan wordt het altijd geopent als Admin, en hebben uw kids nergens meer last van
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Dat bedacht ik me ook, maar bij dit icoontje geeft ie met de rechtermuisknop niet "uitvoeren als". Dat was ook mijn idee, omdat dit met andere spellen wel werkt bij hen. Dus dat is vreemd, dat ik die mogelijkheid niet aan kan klikken. Weet iemand soms hoe dat mogelijk is?
En als ge het rechtstreeks op de executeble toepast?
ook geprobeerd... zit daar ook niet bij...
het is een xp-home, dus dat kan verschillen. Die mogelijkheid via die properties wil ik nog wel nakijken, maar volgens mij had ik die ook al gecheckt. Die andere mogelijkheid heb ik dus niet, helaas. Ik ben nu thuis dus kan dit pas later weer nakijken.
Misschien anders nog tips?
Misschien anders nog tips?
Volgens dit document moet ge shift + rechtsklikken:
HOW TO: Use the RUN AS Command to Start a Program as an Administrator in Windows XP
HOW TO: Use the RUN AS Command to Start a Program as an Administrator in Windows XP
Pagina: 1