Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Netpolis: wie is hier verzekerd?

Pagina: 1
Acties:

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-11 07:58
Ik weet dat hier al een aantal topics over geopend is, maar die zijn sterk verouderd, vandaar maar nog een keer. Graag zou ik willen weten wie ervaring heeft met Netpolis. Hoe bevalt het en weleens problemen gehad?

Zelf zou ik graag een mini one willen verzekeren bij Netpolis. Ik ben beginnend bestuurder (bijna 1 jaar rijbewijs) en ben 19 jaar oud. Bij Centraal beheer betaal ik al snel €3000 het eerste jaar, daarna €2200 en vervolgens steeds minder. Bij Netpolis ziet het plaatje er heel anders uit. Ik zou met €1350 beginnen, vervolgens €1250, €910, €804, etc. In beide gevallen rekening gehouden met WA + Volledig casco, inzittendenverzekering, rechtsbijstand, no-claim-verzekering. Het enige wat bij Netpolis ontbreekt, is pechhulp binnen Nederland. Natuurlijk is dit simpel op te lossen met een abonnement op Routemobiel á €55 per jaar.

Hoe kan het dat deze verschillen zo groot zijn? Komt dat nu echt doordat Netpolis beweert veel kosten te besparen als online assurantiekantoor of zit hier een addertje onder het gras?

[ Voor 7% gewijzigd door flo_ op 24-06-2008 19:40 ]

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:44

Goverman

not loaded

lees de voorwaarden...

verder: ga zoeken op een vergelijkingssite als www.independer.nl

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• flo_
Uiteraard heb ik de voorwaarden vergeleken en toch blijf ik met de genoemde vragen zitten.

[ Voor 18% gewijzigd door flo_ op 24-06-2008 20:00 ]

• Goverman
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:44

Goverman

not loaded

komt ie voor in de lijstjes van sites als independer? Zo ja: dan kun je het overwegen. Zo nee: kijk ERRUG goed uit wat je doet...

Als alles op jou afkomt, zit jij op de verkeerde baan

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-11 23:20
Netpolis lijkt me ook een soort van vergelijksite, net als independer.nl?
Kijk ook eens naar de autoverzekering van de DSB . Die is voor mij als beginnend bestuurder nog goedkoper dan netpolis..

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
In welk land woon jij wel niet? Ik ben 21, net een jaar mn rijbewijs en voor mijn autoverzekering ben ik 600eu/jaar kwijt, bij Winterthur. Dat is dan weliswaar gewoon een WA-verzekering + rechtsbijstand maar ik vraag me af in hoeverre je die andere zaken nodig hebt.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• flo_
@JJapie: DSB is inderdaad erg goedkoop. Ik kom op €770 uit voor het eerste jaar.
@Widow: ik woon in Nederland. Ik wil gewoon pechhulpservice in Nederland en daarnaast ga ik ieder jaar naar het buitenland (nu met de auto). Ik vind de inzittendenverzekering belangrijk en rechtsbijstand ook. Is dat vreemd :P?

• JJapie
  • Laatst online: 21-11 23:20
Dit topic is misschien ook nog wel interessant voor je:
Hoeveel betaal jij voor je autoverzekering

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 22:19
Bij DSB zou ik als beginnend bestuurder 13,50 kwijt zijn excl. 7% ass. belasting en eenmalig 8 euro. Dit is echt niet duur, dus van de week even achteraan. Ik heb gisteren een auto gekocht namelijk, voor dit geld zet ik hem dan liever op mijn eigen naam.

De wijzen komen uit het Oosten!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Ik heb sinds een aantal maanden een auto (Seat Cordoba 1.4, 950kg, oktober 1999) en ben verzekerd via Netpolis. De precieze polisvoorwaarden weet ik niet uit mijn hoofd. Het lijkt er zo te zien wel op dat DSB inderdaad nog iets goedkoper is. Ik heb al een jaar of 7 een rijbewijs, maar nooit een eigen auto. Wel vaak gehuurd, dus geen schadevrije jaren opgebouwd.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

flo_ schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 20:55:
@JJapie: DSB is inderdaad erg goedkoop. Ik kom op €770 uit voor het eerste jaar.
@Widow: ik woon in Nederland. Ik wil gewoon pechhulpservice in Nederland en daarnaast ga ik ieder jaar naar het buitenland (nu met de auto). Ik vind de inzittendenverzekering belangrijk en rechtsbijstand ook. Is dat vreemd :P?
Wel eens van de ANWB gehoord ;)
Die hebben(of iig hadden) onder anderen een mooie deal voor beginnende bestuurders, de eerste twee jaar betaal je geen abonnementsgeld totdat je de anwb een keer nodig hebt. Vanaf dat moment ga je betalen.

Verder vraag ik me af hoe duur je auto is? Een all-risk verzekering is bijna twee keer zo duur als gewoon wa+. Ik zou goed uitrekenen of dat wel de moeite waard is.

Rechtsbijstand is zeker belangrijk, maar wat wil je precies? Sommige verzekeraars noemen het rechtsbijstand maar het enige wat ze doen is jou helpen met geld claimen bij de tegenpartij. Ik zou goed de voorwaarden lezen!

[ Voor 23% gewijzigd door Devil op 25-06-2008 10:07 ]

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:49
Neem ook eens een kijkje bij een tussenpersoon en kijk je niet alleen blind op internetverzekeringen. Ik heb op internet gekeken bij dezelfde verzekeraar als waar ik nu onderverzekerd ben, maar betaal nu gewoon 250 euro/jaar minder dan wanneer ik het rechtstreeks via internet gedaan zou hebben.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vraag gewoon bij Independer de goedkoopste, goed dekkende verzekering aan als offerte en bel vervolgens PolisDirect. Die gaan daar gegarandeerd 10% onder zitten en bieden qua dekking gegarandeerd hetzelfde als andere verzekeraars bieden. Zo heb ik het zelf gedaan en dat bespaart echt veel geld.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• flo_
@Noepzor: kijk uit he.. de getoonde premie is inclusief 35% EK-korting. Die korting geldt alleen een maand, daarna wordt het duurder.

@Devil: ik zal eens informeren. Op de website werkt de premieberekening niet naar behoren. Heb zeker WA+Casco volledig nodig, aangezien het een nieuwe auto is.

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
flo_ schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:21:
@Noepzor: kijk uit he.. de getoonde premie is inclusief 35% EK-korting. Die korting geldt alleen een maand, daarna wordt het duurder.

@Devil: ik zal eens informeren. Op de website werkt de premieberekening niet naar behoren. Heb zeker WA+Casco volledig nodig, aangezien het een nieuwe auto is.
Waarom koop je een nieuwe auto als je 19 bent en pas een jaar je rijbewijs hebt? Kan je niet beter een auto kopen waar de kop al af is van een paar jaar oud?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Luke!
  • Laatst online: 20-11 22:33

Luke!

#Treinbaas
Jozz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:43:
[...]

Waarom koop je een nieuwe auto als je 19 bent en pas een jaar je rijbewijs hebt? Kan je niet beter een auto kopen waar de kop al af is van een paar jaar oud?
Dat is toch volkomen irrelevant in deze verzekeringsvraag en daarnaast een keuze van de TS?

• flo_
Luccus schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:37:
[...]
Dat is toch volkomen irrelevant in deze verzekeringsvraag en daarnaast een keuze van de TS?
_/-\o_ :X

Ik weet genoeg. Ik laat me bij DSB verzekeren, de goedkoopste en goede voorwaarden.

[ Voor 50% gewijzigd door flo_ op 25-06-2008 23:51 ]

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Jozz schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:43:
[...]

Als je het kunt betalen waarom niet?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Pagina: 1