(ik heb voor dit dilemma al de search button gebruikt maar ik kwam nergens de zelfde probleemstelling tegen)
Hallo Tweakers,
Ik zit in een dilemma.
Ik heb een ipod classic, om die ipod classic op te laden moet ik een computer hebben, nu ga ik binnenkort op vakantie en leek het met dus wel handig om zo'n dock te hebben voor de ipod waarmee je hem op kan laden maar waar ook boxen (nee ik ben niet van plan om er mee rond te gaan lopen en de muziek hard aan, daar erger ik mijzelf ook mateloos aan) bij zitten. Toen ging ik een beetje rond kijken en kwam ik op de logitech mm-50 (€50 via ebay ongeveer) uit, deze ziet er goed uit en heb er weinig negatief over gelezen.
Alleen nu het probleem.
Ik heb nu dus ook horen zeggen dat ik misschien beter een 2.1/ 2.0 setje(€40-€50 ook via ebay) kan aanschaffen en dan een losse universele lader (€5?) voor mijn ipod kan kopen dan heb ik ook allebij.
Ik heb een goed 2.0 setje gezien namelijk de T20 maar is dit wat en is dit beter dan de mm50?
Dus even kort op een rijtje:
Voordelen ipod dock:
- Opladen
- Makkelijker (kleiner dus beter draagbaar)
- Werkt ook zonder netstroom (dus met accu)
Voordelen boxen:
- Beter geluid
- Betere geluid/prijs verhouding
- Kan ze ook voor mijn pc gebruiken aangezien ik daar ook klote boxen op heb.
Nadeel:
- Altijd netstroom nodig
Nu dus mijn vraag wat zouden jullie doen:
- Ipod dock waar oplader in zit (± €50)
- 2.1/ 2.0 set en universele lader. (± €50)
Hallo Tweakers,
Ik zit in een dilemma.
Ik heb een ipod classic, om die ipod classic op te laden moet ik een computer hebben, nu ga ik binnenkort op vakantie en leek het met dus wel handig om zo'n dock te hebben voor de ipod waarmee je hem op kan laden maar waar ook boxen (nee ik ben niet van plan om er mee rond te gaan lopen en de muziek hard aan, daar erger ik mijzelf ook mateloos aan) bij zitten. Toen ging ik een beetje rond kijken en kwam ik op de logitech mm-50 (€50 via ebay ongeveer) uit, deze ziet er goed uit en heb er weinig negatief over gelezen.
Alleen nu het probleem.
Ik heb nu dus ook horen zeggen dat ik misschien beter een 2.1/ 2.0 setje(€40-€50 ook via ebay) kan aanschaffen en dan een losse universele lader (€5?) voor mijn ipod kan kopen dan heb ik ook allebij.
Ik heb een goed 2.0 setje gezien namelijk de T20 maar is dit wat en is dit beter dan de mm50?
Dus even kort op een rijtje:
Voordelen ipod dock:
- Opladen
- Makkelijker (kleiner dus beter draagbaar)
- Werkt ook zonder netstroom (dus met accu)
Voordelen boxen:
- Beter geluid
- Betere geluid/prijs verhouding
- Kan ze ook voor mijn pc gebruiken aangezien ik daar ook klote boxen op heb.
Nadeel:
- Altijd netstroom nodig
Nu dus mijn vraag wat zouden jullie doen:
- Ipod dock waar oplader in zit (± €50)
- 2.1/ 2.0 set en universele lader. (± €50)
[ Voor 6% gewijzigd door teacher op 24-06-2008 19:42 . Reden: "wat moet ik kopen" verwijderd. ]