Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

XP?

Pagina: 1
Acties:

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 16:12
Hoi,

Ik heb deze middag Windows XP gekocht met een nieuwe harde schijf want mijn oude is nu stuk.

Hij detecteert mijn nieuwe harde schijf ( 250 GB ). Het enige probleem is is wanneer ik windows XP installeer ,met de cd-rom natuurlijk, installeer hij eerst de updates en de patches ofzo. Maar daarna komt dat blauw scherm met ' Installeren van Windows XP'. 10-15 seconden later sluit mijn pc zich af & er gebeurt niets meer. Hoe komt dat ?

NUC I5 256GB SSD

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-11 10:54
Vaag... Graag wat meer info...

Je je bedoeld is denk ik dat mini windows wordt geladen. Daarna gaat de machine op zoek naar HDD,s je selecteer deze. kies voor NTFS file system en dan begind de CD te kopieer.
Vervolgesn start de machine opnieuw op... wat zie je dan op je machine verschijnen?

A Soldiers manual and a pair of boots.

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 16:12
Hmm ?

Wel, als je XP opstart, krijg je eerst het XP icoontje , waaronder een balkje is dat windows xp laadt. Daarna krijg je dat blauw scherm waar er staat ' Welkom '. Maar XP is nog niet geinstalleerd dus laadt hij deze blauw scherm en links staat er ' Installeren van Windows XP '. Je ziet een beetje publiciteit van Windows XP dat er updates verkrijgbaar zijn. maar tijdens het installeren sluit mn pc zich af, en de installatie is nog niet gedaan. Snap je?

NUC I5 256GB SSD

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee.

Mijn vraagteken is ongeveer net zoiets als wat jij in je titel hebt verzonnen, dus als je een meer aansprekende titel wil verzinnen en deze door wil geven per topicreport dan graag.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device