Collin Mcrae & Thrustmaster werk niet...

Pagina: 1
Acties:

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb Collin Mcrae 2.0 geinstalleerd maar mijn hele stuur werkt niet.:( Ik kan enkel mijn toetsenbord gebruiken! In andere spellen werkt het perfect. Het probleem is dus niet dat ik geen FF heb, maar helemaal geen stuur.
Ik heb de nieuwste driver (nou ja nieuw, is een jaar oud) gedownload, maar die werkt helemaal niet. Het stuurtje is net een week oud, dus er zullen zowieso wel de nieuwste drivers meegeleverd zijn. Ik draai onder Windows Me.

Ik heb het dus nog niet werkend, iemand nog een idee?

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
[/quote]
Ik heb het dus nog niet werkend, iemand nog een idee?
[/quote]

Ik heb ook Me, en een act-labs. Ik heb ook liggen klooien dat de rommel niet werkte, en heb 100 verschillende drivers gedownload en geinstalled en herinstalled tot ik ziek werd, maar uiteindelijk werkt ie nu perfect.

Het klote is alleen.... vraag me niet waarom :+

.... Ik weet het ook niet

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
ik heb ook een trust stuurtje
en cmr 2.0
maar ik draai win 98 1st edition
ik heb er geen problemen mee

trouwens,
cmr 2 met stuur vind ik echt veel K*tter spelen
met toestenbord vind ik veel fijner :):):):):)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:28
Moest volgens mij bij instellingen van besturing iets aan zetten, quick force of zo.
Maar mbvisiontt bevalt dat act-labs stuurtje, wil die misschien er bij halen, heb jij met shifter?
En spelen met keyboard is makkelijker maar niet leuker.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Albinoraptor, het Act-Labs stuurtje is geweldig. Super stevig, ligt fijn in de hand, degelijk. En als je de shifter er bij zet.... :9~ Echt tof. Wel een beetje prijzig, maar als je een goed stuurtje wilt is dit the one.

Ps. Zelfs mijn broer die niet gecharmeerd is van stuurtjes moest bij het spelen met de shifter toch wel toegeven dat het wel wat heeft...

.... Ik weet het ook niet

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02 08:46
Ik heb een guillemot Force feedback stuur, en halverwege het spel ging mijn FF weg(terwijk het het nog deed in andere spellen). Na een paar dagen kwam het terug en nu geen problemen meer

Verwijderd

Het probleem in Colin McRae 2 met de Thrustmaster is dat je wel een Joystick controller kan selecteren alleen is de besturing hiermee uitsluitend gebaseerd op aan en uit. Dus lekker gedoseerd gas geven, remmen en sturen is er niet bij. En dat maakt het dus gewoon zwaar klote om dit spel met de thrustmaster te spelen, :( dan is inderdaad een toetsenbord nog beter.
Dus nu de vraag, wie weet een manier om hem net zo te laten reageren als in CM1????
Daar zal toch zeker wel een patch voor zijn!!!!!

GrTnX Corleone.

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
srry maar dat weet ik niet

Verwijderd

Okay, als je ergens problemen mee hebt is natuurlijk het eerste waar je gaat kijken het Tweakers forum. Tweede is de Website van Codemasters zelf, en ja hoor daar stond bij de FAQ een oplossing voor dit probleem.
Je moet als spelbesturing een Stuurknuppel met 4 knoppen selecteren!!!, even Kalibreren en jawel hoor in CM2 werkt alles perfect.
Tja, dat mensen liever met een toetsenbord spelen zal altijd wel een persoonlijke voorkeur zijn. Ik vind CM2 met een stuur een absolute must.

GrTnX Corleone.

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Op vrijdag 23 februari 2001 18:26 schreef Corleone het volgende:
... en ja hoor daar stond bij de FAQ een oplossing voor dit probleem.
Je moet als spelbesturing een Stuurknuppel met 4 knoppen selecteren!!!, even Kalibreren en jawel hoor in CM2 werkt alles perfect.
Dat zou ik graag willen doen, zij het niet dat ik helmaal NIKS kan selecteren dan alleen mijn toetsenbord!! :(

Verwijderd

Dat probleem is inderdaad ietsje vager. Maar wat ik me niet meer kan herinneren, is dat ik ooit drivers voor de Thrustmaster heb moeten installen!!! Je configureert toch gewoon de Spelbesturing als een Joystick of Stuurknuppel met 4 knoppen en draaien met die handel???

GrTnX Corleone.
Pagina: 1