Goeiendag!
Ik heb een heel irritant probleem met mijn Windows, namelijk dat in mijn startmenu iedere keer de ''nieuwe'' programma's worden gehighlight. Een screenshotje ter verduidelijking:

Als ik op de gehighlighte programma's klik en ze dus starten, gaan die highlights weg. Maar na een restart of log-off komen ze weer terug!
En het zijn iedere keer dezelfde programma's die gehighlight terugkomen.
Iemand die weet hoe ik dit uit kan zetten? Desnoods met moeite, al moet ik in het register wroeten.
Maar dan moet je het me wel duidelijk uitleggen, niet dat ik iets verkloot.
Oeps, heb btw Windows XP Home SP3.
Het is al geregeld.
Ik heb een heel irritant probleem met mijn Windows, namelijk dat in mijn startmenu iedere keer de ''nieuwe'' programma's worden gehighlight. Een screenshotje ter verduidelijking:

Als ik op de gehighlighte programma's klik en ze dus starten, gaan die highlights weg. Maar na een restart of log-off komen ze weer terug!
En het zijn iedere keer dezelfde programma's die gehighlight terugkomen.
Iemand die weet hoe ik dit uit kan zetten? Desnoods met moeite, al moet ik in het register wroeten.
Maar dan moet je het me wel duidelijk uitleggen, niet dat ik iets verkloot.
Oeps, heb btw Windows XP Home SP3.
Het is al geregeld.
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:21:
Nee heel simpel rechtermuisknop eigenschappen --> menu start --> aanpassen --> nieuw geinstalleerde programma's markeren uitvinken.
hgp schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:24:
Rechtermuisknop in de taakbalk > Eigenschappen > Menu Start > Aanpassen > Geavanceerd > Onlangs geinstalleerde toepassingen markeren uitvinken kan ook.
edit: te laat
[ Voor 30% gewijzigd door RnB op 24-06-2008 16:30 ]