Ik heb verleden week even een snelle test gedaan om een certificaat te maken om daarmee een JAR file te signen. Nu wil ik daadwerkelijk een echt certificaat maken en deze aan de JAR file vastmaken, echter heb ik toen een password ingevoerd dat ik niet meer weet. Het gaat hierbij voor zover ik begrijp om het hoofd keystore password.
Is er een manier om deze keystore compleet te resetten? Want nu kan ik zonder dit password niets op dit vlak uitvoeren.
edit:
Er zou een standaard locatie zijn voor de .keystore file. De locatie zou zijn:
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Sun\Java\Deployment\security
Helaas bestaat er geen SUN folder binnen application data en de .keystore file is met de zoekfunctie niet te vinden. Ik moet dus op de 1 of andere manier achterhalen waar die file staat.
Is er een manier om deze keystore compleet te resetten? Want nu kan ik zonder dit password niets op dit vlak uitvoeren.
edit:
Er zou een standaard locatie zijn voor de .keystore file. De locatie zou zijn:
C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Sun\Java\Deployment\security
Helaas bestaat er geen SUN folder binnen application data en de .keystore file is met de zoekfunctie niet te vinden. Ik moet dus op de 1 of andere manier achterhalen waar die file staat.
[ Voor 28% gewijzigd door morpheus op 24-06-2008 12:31 ]