Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FIREFOX 3] Thema voor FF3 met Glasser

Pagina: 1
Acties:

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
Met de komst van Firefox 3 is het eindelijk mogelijk om in Vista glass te krijgen in de clientarea van Firefox. Ik ben nu bezig met een skin en ga deze binnekort uitbrengen. Het is gebaseerd op de concepten van Windows Longhorn, en ik gebruik hier Stylish voor omdat je dan als eindgebruiker gewoon 1 bestand moet copy/pasten in plaats van een heel thema installeren (bovendien is het sneller werken voor mij)...

Afbeeldingslocatie: http://www.u-subjects.nl/improvev1.png

Mijn vraag is of het mogelijk is om de titlebar text op te vangen en in een extension te plaatsen zodat ik de title boven de addressbar kan plaatsen met grotere letters en een andere kleur..
Ik heb dit nog nergens kunnen vinden, en ik weet niet of het uberhaupt wel mogelijk is.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 21:13

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Als je dat lelijke IE icoon maar weghaalt. :P

Tesla Model Y RWD (2024)

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-11 21:27
hehe, dat IE icoontje is verwerkt in firefox.exe..
Ik vind namelijk dat oranje geval uit Firefox zo lelijk dat ik het niet kan verdragen ;)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.