Ik probeer om de Windows Mobile 6 emulator van windows.com aan de praat te krijgen, maar na de installatie krijg ik niet de links (naar de diverse roms op verschillende resoluties) in het startmenu zoals omschreven in de bijbehorende readme. Bij de installatie krijg ik verder geen foutmeldingen.
Het enige wat ik in het startmenu terug vind is een "phone-emulator" in een mapje tools, maar dat is iets anders (ws. bedoeld om telefoonfuncties te testen met de ppc-emulator)
Heb hetzelfde probleem met de engelse en de later gedownloade NL-versie.
Als ik Windows Mobile 5 emulator installeer, krijg ik wél de omschreven links in het startmenu en kan ik dan ook een emulator opstarten. Het progje dat ik wil testen (Trackme) werkt echter niet op WM5.
Voor de rest werkt dit wel goed.
Iemand een idee?
Het enige wat ik in het startmenu terug vind is een "phone-emulator" in een mapje tools, maar dat is iets anders (ws. bedoeld om telefoonfuncties te testen met de ppc-emulator)
Heb hetzelfde probleem met de engelse en de later gedownloade NL-versie.
Als ik Windows Mobile 5 emulator installeer, krijg ik wél de omschreven links in het startmenu en kan ik dan ook een emulator opstarten. Het progje dat ik wil testen (Trackme) werkt echter niet op WM5.
Voor de rest werkt dit wel goed.
Iemand een idee?