Toon posts:

LCD TV Panasonic TX-32LZD80 of TX-32LZD85

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een nieuwe tv kopen, maar nu zit ik te twijfelen tussen de Panasonic TX-32LZD80 of de Panasonic TX-32LZD85. Allebei bijna hetzelfde, alleen heeft de één de 100Hz techniek en de ander niet. Ik ga er voornamelijk met mijn Playstation 3 op gamen en dvd's bekijken...

Weet iemand raad??

tnx suuzz

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 16:39
Wat heb je uiteindelijk gekozen? Ik sta zelf ook voor bijna dezelfde keuze. Ik wil, na een heel verhaal in de c't over de voordelen van 100 Hz, een 100 Hz tv, maar twijfel nog tussen de Full HD en HD ready variant. De TX-32LZD85 en de TX-32LX85 dus. Heeft Full HD wel zin bij 32'? Ik zit er gemiddeld zo'n 2,5 meter vanaf.

Verder vraag ik me af hoe goed deze toestellen samengaan met een HTPC? Ik wil een HTPC gaan bouwen met de AMD 780 chipset met HDMI uitgang. Gaan deze toestellen goed aan te sturen zijn op hun native resolutie door die chipset?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:56

painkill

Pain(k)(ill)

Full hd heeft zeker zin bij 32 inch, computerschermen zijn dan namelijk al 2560x1600, wat ver over Full HD zit

Dit betekend dus dat je de letter beter kunt lezen, en je ook beter een computer op je tv kunt aansluiten.

En 100 Hz is leuk, maar niet perse nodig, ligt een beetje aan wat je prettiger vind.

[ Voor 17% gewijzigd door painkill op 11-10-2008 16:59 ]

Mijn SNES verzameling!

• martdj
Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk. Van een computerscherm zit je minder dan 1 meter vandaan. Van een TV meestal een paar meter. Niettemin lijkt deze TV naast het Full HD gebeuren toch nog wel wat meer voordelen te hebben over zijn HD Ready broertje. Wellicht toch de ruim 200 euro extra waard dan.

Verwijderd

Ik twijfel tussen dezelfde modellen i.c.m met mijn PS3. Ik zit doorgaan heel dicht op mijn scherm. Iemand?

• martdj
Ik heb inmiddels de TX-32LZD85. Mooi scherm, al heeft de rand nogal de neiging erg snel stoffig te worden en is het wel een beetje jammer dat heel veel zaken niet echt goed in te stellen zijn, maar dat wist ik vantevoren.
Ik heb er nog geen HD content op afgespeeld aangezien ik nog geen HTPC heb. Binnenkort eens proberen hoe foto's er op dit scherm uitzien.

• Bassie1978
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-01 11:01

Bassie1978

Bassie

Ik zou voor de 100Hz variant gaan, heb zelf pas geleden de TX-37LZD85 gekocht. In de winkel beide schermen naast elkaar gezien. Ze hadden een zender aan waar zo'n balk inzit waar tekst doorheen scrolt (net zoals bij RTL-Z met de beurs gegevens) en die wat goed te lezen op de 100HZ variant en ik kon de tekst niet lezen op de andere TV.

Dus als je veel snelle bewegingen hebt, blijft het beeld veel scherper!

..::www.pug205.nl::..

Pagina: 1