Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben momenteel in de VS en ben aan het overwegen om tijdelijk een simkaartje te kopen met enkele gigabytes aan internetverkeer voor de laptop. Dit is mogelijk als ik voor de laptop een device aanschaf die mbv de simkaart verbinding maakt met het internet. Indien ik echter hardware aanschaf, zou ik die graag ook in Europa willen kunnen gebruiken wanneer ik terugkom.

Bij de AT&T store verkochten ze het volgende apparaatje:
http://www.wireless.att.c...nect+881&q_sku=sku1120017

Deze lijkt compatible te zijn de Europese banden en systemen, maar hij is gesimlockt door AT&T terwijl ik er in Nederland een ander kaartje in wil gooien. Een mogelijkheid tot unlocken heb ik zo 1-2-3 niet gevonden.

Mijn vraag is, is het mogelijk om net als bij normale telefoons een simlockvrije device als bovenstaand apparaartje aan te schaffen en die vervolgens te gebruiken met de AT&T simkaart, en later in Europa met een Nederlandse simkaart?

Research doen is moeilijk aangezien ik niet echt een precieze benaming voor het apparaat kan vinden.

Sorry voor typo's, is laat hier :)