Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
hmm er zijn toch wel meer mensen met deze brander die de bijgeleverde versie van nero hebben gebruikt??
Euh?
Op hoeveel speed wil je dan branden
???
12x is gewoon de max die die kan en waarom zou je daar niet op willen branden?
Op hoeveel speed wil je dan branden
Verwijderd
Bij audio is dat goed te horen!Op dinsdag 20 februari 2001 12:34 schreef morgoth het volgende:
Euh?
Op hoeveel speed wil je dan branden???
wel eens playstation hoger dan 2x gefikt.
En???
Gaat het goed met FMV zoals de filmpies in MGS?? Audio in bv Dance Dance Revelution???
Zo ja, dan is het mazzel (of heb ik 3 slechte branders).
Maar waarom antwoord er iemand met een yamaha brander terwijl die een liteon vraag betreft. Als je niks te melden heb zeg dan niks. Ik zit gewoon met een probleem en het lijkt erop dat niemand me kan helpen.
Gaat het goed met FMV zoals de filmpies in MGS?? Audio in bv Dance Dance Revelution???
Zo ja, dan is het mazzel (of heb ik 3 slechte branders).
Maar waarom antwoord er iemand met een yamaha brander terwijl die een liteon vraag betreft. Als je niks te melden heb zeg dan niks. Ik zit gewoon met een probleem en het lijkt erop dat niemand me kan helpen.
Zijn er dan echt geen mensen die me iets meer kunnen vertellen. Iets in de trend van"ik kan gewoon elke snelheid fikken die ik wil"
Hmm.. heb ik hier ook.. Audio kraakt als een gek op 12x, maar op 8x branden of 4x ho maar. Dan doen ze het helemaal niet meer. Data cd's net zo
maakt toch niks uitOp dinsdag 20 februari 2001 13:17 schreef UltraDEV het volgende:
[..]
Bij audio is dat goed te horen!
Ik heb de 12-10-40 maar ik kan alle snelheden kiezen onder Nero... Ik zou Nero ff opnieuw installeren en de laatste update erover gooien.
Mn maat heeft ook een lite-on en heeft ook soort gelijke problemen gehad, en heeft deze ook zo verholpen.
Mn maat heeft ook een lite-on en heeft ook soort gelijke problemen gehad, en heeft deze ook zo verholpen.
Pagina: 1