Weet niet zo goed waar ik dit kwijt moet, er was niet echt een rubriek voor in aangeboden, dus wellicht kan ik via deze weg iemand gelukkig maken met onderstaand.
Tijdens het opruimen bij mijn ouders op zolder gevonden:
* Pentax MX camera (analoog)
* Pentax 50mm F/1.7 + lenskap (opschrift: SMC Pentax-M)
* Vivitar 35-105mm F3.2-F4 (+macro)
* Metz Mecablitz 40CT4
Als iemand interesse heeft in het hele zwikkie (voor een kleine vergoeding) laat maar horen, anders was mijn pa van plan het naar de kringloop te brengen. Zo op het eerste oog ziet het er nog netjes uit, het heeft na dik 30 jaar natuurlijk wel gebruiks-sporen, maar het oorspronkelijke stickertje zit nog op de 50mm
Zoéén dus:

"1976 - Asahi Pentax MX
World's most compact professional SLR camera and system. First GPD meter cells. Another excellent example of Pentax styling, easy operation, no-nonsense camera."
50mm:

35-105mm:
Tijdens het opruimen bij mijn ouders op zolder gevonden:
* Pentax MX camera (analoog)
* Pentax 50mm F/1.7 + lenskap (opschrift: SMC Pentax-M)
* Vivitar 35-105mm F3.2-F4 (+macro)
* Metz Mecablitz 40CT4
Als iemand interesse heeft in het hele zwikkie (voor een kleine vergoeding) laat maar horen, anders was mijn pa van plan het naar de kringloop te brengen. Zo op het eerste oog ziet het er nog netjes uit, het heeft na dik 30 jaar natuurlijk wel gebruiks-sporen, maar het oorspronkelijke stickertje zit nog op de 50mm
Zoéén dus:

"1976 - Asahi Pentax MX
World's most compact professional SLR camera and system. First GPD meter cells. Another excellent example of Pentax styling, easy operation, no-nonsense camera."
50mm:

35-105mm:
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin