Ik ben verstopt zoek een ander :P
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
De ene site komt op de proppen met Compuserve, de andere met Orange, en dan weer telfort.
Verder ben ik op zoek naar met name internet en mogelijk voip telefonie.
Televisie hou ik mijn oude abbo.
Qua budget ben ik op zoek naar de beste verhouding.
Heb nu een 12 mbit verbinding (wanadoo cable) en daar wil ik eigenlijk niet op inleveren.
Betaal nu 49,95 per maand, en daar wil ik eigenlijk wel op minderen.
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Verwijderd
Probeer eens Concepts ICT als die ertussen staat, laat een monteur eens meten wat je afstand is naar de centrale (die van websites zijn zo incorrect als wat btw). Als je een goede afstand hebt dan heb je vaak meer dan 12mbit voor de prijs van 37,50 p maand inclusief de huur van een telefoonlijn (als je die al liggen hebt is dat idd 27,50). Enige nadeel van concepts ICT is de afsluitkosten van 75 als ik me niet vergis of de 100 euro aan verhuizingskosten.
Voor de rest een Prima provider
Want waar ga jij je breedbandverbinding voor gebruiken? ben je geen download type, wel een heavy downloader, veel video's kijken fan, veel gamen, of gewoon internetten als het even nodig is en niet lettend op de snelheid?
Ikzelf internet veel, en kijk vaak Youtube filmpjes. Ik heb dan ook:
Xs4all Only Lite voor 39,95 per maand en betaal dat alles aan XS4ALL (geen KPN meer). En je hebt een mooie 8 mBit snelheid:
http://www.xs4all.nl/alle...1fad9ede58f753cc9402ba700
Bij een twee-jarig abbo krijg je een gratis WII zelf. Wii wil dat niet
[ Voor 82% gewijzigd door AW_Bos op 24-06-2008 00:00 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
bijv.
http://www.orange.nl/vast...nge_adsl_extra_telefonie/
[ Voor 18% gewijzigd door RobertJ op 24-06-2008 00:03 ]
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Verwijderd
Ze hebben nu volgens mij ook een goede actie, ik dacht 20/1 met telefonie voor 14,95 eur/mnd.
Tip aan de TS: neem geen KPN
Goede bereikbaarheid, lekker snel (20 Mbit), goed modem (ZyXEL + adminpassword), poort 25 open, goede prijs (€19,95 per maand).
We are shaping the future
Verwijderd
Dat kan ik bevestigen. Ik ken een aantal mensen dat hier de laatste tijd een hoop ellende mee heeft...
Deze vraag is al tig keer langsgekomen, plus je toont zelf bijzonder weinig inzet in je OP.
De keus tussen een internetprovider is beperkt, wat voor medium wil je ? Kabel / ADSL ?
Welke netwerken zijn er beschikbaar op jouw adres ?
Wat is de afstand tot jouw adres (en wat is dus verstandig om te nemen?)
Al deze zaken kun je prima terugvinden op vergelijking websites zoals ADSLWinkel.
Dit topic is gesloten.
![]()