Ik heb mijn pc gisteren volledig opnieuw moeten installeren en nu gaan mn boxen niet meer. Mijn computer detecteert ze niet meer, wat nu? Ligt dit aan een niet geïnstalleerde driver van mij geluidskaart? Helaas weet ik niet welke geluidskaart ik heb
Zie je de geluidkaart wel in je apparaatbejeer staan? (ik ga uit van een Windows OS...)
Heb je een CD-Rom met drivers bij je PC gekregen waar misschien de juiste driver opstaat?
Volgens mij niet helemaal de goede groep voor dit topic...
Heb je een CD-Rom met drivers bij je PC gekregen waar misschien de juiste driver opstaat?
Volgens mij niet helemaal de goede groep voor dit topic...
De PC herkent sowieso geen speakers
, dat zijn passieve dingen. Je zult de geluidskaart goed moeten installeren en daarvoor kan het makkelijk zijn te weten welke kaart je hebt.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Gevaarlijke uitspraak, er zijn speakers met USB aansluiting, waar de eigenlijke geluidskaart in 1 van de 2 speakers zit. Je zou er dan van kunnen spreken dat de PC speakers wel of niet herkent.Abbadon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:48:
De PC herkent sowieso geen speakers, dat zijn passieve dingen. Je zult de geluidskaart goed moeten installeren en daarvoor kan het makkelijk zijn te weten welke kaart je hebt.
Wij ook niet.Anoniem: 264269 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:26:
Helaas weet ik niet welke geluidskaart ik heb
Je zal er toch echt zelf iets aan moeten doen.
Uitzoeken welke geluidskaart je hebt of indien het een onboard kaart betreft uitzoeken wel moederbord je hebt.
Met die informatie kan je bij de fabrikant op zoek gaan naar de juiste drivers en die installeren.
[ Voor 35% gewijzigd door remco_k op 23-06-2008 19:52 ]
Alles kan stuk.
Je loopt toch een paar jaar achter abbadonAbbadon schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:48:
De PC herkent sowieso geen speakers, dat zijn passieve dingen. Je zult de geluidskaart goed moeten installeren en daarvoor kan het makkelijk zijn te weten welke kaart je hebt.
Elke keer als ik mijn koptelefoon uit de speaker aansluiting trek, en dan de speaker erinsteek.
(Gewoon analoog, geen USB)
Krijg ik weer zon $#@%# schermpje waarin gevraagd word wat ik in die plug gestoken heb.
Dus hij detecteerd het wel of ik er een speaker insteek
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Hij zal alleen de in/output herkennen, maar de PC zal niet achterhalen wat voor speakers oid erachter zit. Dus de PC zal de speakers niet herkennenheuveltje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:57:
[...]
Je loopt toch een paar jaar achter abbadon
Elke keer als ik mijn koptelefoon uit de speaker aansluiting trek, en dan de speaker erinsteek.
(Gewoon analoog, geen USB)
Krijg ik weer zon $#@%# schermpje waarin gevraagd word wat ik in die plug gestoken heb.
Dus hij detecteerd het wel of ik er een speaker insteek
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Maar ik heb ergens gehoord dat er zo'n programma'tje bestaat waarmee je kunt nagaan welke je geluidskaart je hebt en dan zo de driver opzoeken of voor je moederbord (ik denk dat het een onboard kaart is)
wat is er nu anders dan begin Juni toen je hetzelfde probleem had? Daar staan zelfs de drivers in het topic...
There's no point in being grown up if you can't be childish sometimes.
Was dat niet al besproken in deze post: Mijn computer detecteert mijn boxen niet meer.
Volgens mij heb je hier al e.e.a. aan de gang gekregen, toch?
Volgens mij heb je hier al e.e.a. aan de gang gekregen, toch?
Deze post heb ik idd eerder gezien:
Mijn computer detecteert mijn boxen niet meer.
Volg de stappen daar simpelweg nog een keer, dan is dit topic niet nodig.
Mijn computer detecteert mijn boxen niet meer.
Volg de stappen daar simpelweg nog een keer, dan is dit topic niet nodig.
Wise enough to play the fool
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.