Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Jott: spraak (via telefoonnr) naar email, maar dan NL?

Pagina: 1
Acties:

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Hey iedereen,

ik kwam zojuist de dienst Jott tegen. Met Jott kun je naar een nummer bellen, waarop vervolgens hetgeen je inspreekt wordt omgezet en naar bijvoorbeeld een email adres van je wordt gestuurd.

Aangezien ik sinds kort gebruik maak van Evernote om mijn notities bij te houden (gecentraliseerd op m'n mac, laptop en telefoon) en Evernote ook een 'send note to email' functie ondersteund, lijkt het combineren van Jott met Evernote me ideaal.

Hoe vaak komt het wel niet voor dat je in de auto zit, bijvoorbeeld van het werk naar huis, en ineens een geniaal idee krijgt of de oplossing voor een probleem bedenkt waar je de hele dag mee bezig was.
Opschrijven is dan niet mogelijk, en intikken op je mobiel is nogal gevaarlijk.
Bel naar Jott, spreek het in, en als je thuis komt zit de notitie in Evernote. Ideaal....

Enige probleem: Jott is alleen beschikbaar voor amerikanen en canadezen :(

Mijn vraag is nu dus als volgt: weet iemand of er in Nederland een soortgelijke dienst als Jott beschikbaar is? Een telefoonnummer die de tekst die je inspreekt dus omzet naar een email, gericht aan een adres dat je zelf instelt...?

Edit: er bestaat nog zo'n dienst als Jott, genaamd Spinvox. Maar ook die is dus niet beschikbaar voor Nederland. ;(

[ Voor 5% gewijzigd door TangLeFuzZ op 23-06-2008 19:18 ]

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mijn vraag is nu dus als volgt: weet iemand of er in Nederland een soortgelijke dienst als Jott beschikbaar is? Een telefoonnummer die de tekst die je inspreekt dus omzet naar een email, gericht aan een adres dat je zelf instelt...?
Ja, www.xoip.nl
Ontvang faxen en voicemails in je email, verstuur faxen vanaf je PC en beluister je berichten vanaf iedere telefoon waar ook ter wereld.
Vraag nu een gratis XOIP nummer aan. Geen kosten, geen beperkingen, geen verplichtingen.
Gebruik het zelf vnl. om faxen te ontvangen.

Edit: oeps, je bedoelt dat je gesproken tekst naar 'getypte' tekst omgezet wordt? Xoip maakt er een een .WAV-bijlage van...

[ Voor 10% gewijzigd door 3dfx op 23-06-2008 19:21 ]