Hallo,
Ik ben in het bezit van een Fujitsu Siemens Scaleo E Media Center. Hierop draait nu XP MCE 2005.
Hiervoor zijn nog weinig Plugins voor actief en wil overschakelen naar windows Vista.
Maar bij mijn installatie van windows vista blijft de pc hangen na het bericht "loading windows files" op het groene laadbalkje. Ik heb al van alles geprobeerd:
-Uren wachten
-Google www
-Andere Vista dvd
-Andere video kaart
-Minimale hardware
-Andere HDD met vista erop uit mijn gewone pc
Met de andere HDD had ik hetzelfde probleem als bij de installatie, dat hij hangt bij het groene laadbalkje. Daarna heb ik geprobeerd om hem in veilige modus te starten, en tot mijn verbazing lukte dit ook nog. Hij installeerde mooi alle hardware maar na een restart ging hij weer nie verder als laadbalkje.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik ben echt ten einde raad en wil toch graag Vista media center erop hebben.
Met vriendelijke groeten,
Bram Sloot
ps. Windows Vista upgrade advisor zegt dat er geen problemen zijn gevonden?
Upgrade Advisor Rapport
Ik ben in het bezit van een Fujitsu Siemens Scaleo E Media Center. Hierop draait nu XP MCE 2005.
Hiervoor zijn nog weinig Plugins voor actief en wil overschakelen naar windows Vista.
Maar bij mijn installatie van windows vista blijft de pc hangen na het bericht "loading windows files" op het groene laadbalkje. Ik heb al van alles geprobeerd:
-Uren wachten
-Google www
-Andere Vista dvd
-Andere video kaart
-Minimale hardware
-Andere HDD met vista erop uit mijn gewone pc
Met de andere HDD had ik hetzelfde probleem als bij de installatie, dat hij hangt bij het groene laadbalkje. Daarna heb ik geprobeerd om hem in veilige modus te starten, en tot mijn verbazing lukte dit ook nog. Hij installeerde mooi alle hardware maar na een restart ging hij weer nie verder als laadbalkje.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Ik ben echt ten einde raad en wil toch graag Vista media center erop hebben.
Met vriendelijke groeten,
Bram Sloot
ps. Windows Vista upgrade advisor zegt dat er geen problemen zijn gevonden?
Upgrade Advisor Rapport