Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acronis True Image + restore op andere andere schijf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met Acronis True Image Home 11.0 een image gemaakt.
Nu heb ik deze image op een andere partitie gezet.
Ik wil nu ook graag de image op een backup schijf zetten.
Dit zou alleen dit nodig zijn als je image niet kan terug zetten op een andere schijf.

Mijn vraag is dus, als mijn harde schijf kapot gaat, kan ik dan een andere schijf (willekeurig merk/type) gebruiken voor mijn image?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt, maar een image kun je terugzetten naar een schijf die even groot of groter is.

Verwijderd

Topicstarter
jan99999 schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:59:
Ik begrijp niet helemaal wat je zegt, maar een image kun je terugzetten naar een schijf die even groot of groter is.
wat ik schrijf/vraag is of je een image terug moet zetten op precies dezelfde schijf. (dus waarmee de image is gemaakt of eventueel een precies dezelfde type)
of dat dit ook op een totaal andere schijf kan.
dus dat ik nu naar de mediamarkt loop en daar mijn image op zet zonder compatible problemen.

ik hoop dat je het nu begrijpt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 19:11 ]

• Jayden
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan het terug zetten op elke schijf die je maar wilt. Mits er natuurlijk genoeg ruimte is op die schijf.

"I reject your reality and substitute my own." ~Adam Savage | "When does the hurting stop?" ~Bill