Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Glad you do it though
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik heb Game Kings er ook eens over gemaild. Weet je wat hun antwoord was? "We wisten het niet, want dat stond niet in het persbericht"
[ Voor 32% gewijzigd door .oisyn op 23-06-2008 18:31 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Like, wtf..
Die gasten mogen wel wat meer research doen zeg.
Maar ik ben het inderdaad wel met je eens dat het iets is om trots op te zijn
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
[ Voor 11% gewijzigd door .oisyn op 24-06-2008 12:54 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hoewel je hier sec gezien wel enigszins een punt hebt vind ik het toch een flauw argument, aangezien in andere artikelen ook niet wordt geschroomd om bepaalde dingen even tussen neus en lippen door te noemen, ookal passen ze niet echt in de grote lijnen van het artikel zelf (wat ik ook helemaal niet erg vind overigens)Paul Hulsebosch schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 13:55:
Het nieuwsbericht ging vooral over de verhaallijn van Underworld en niet zozeer over de technische kant van het spel.
Hmmm. In persberichten staat het meestal niet nee, maar voor Legend (en ik geloof ook Anniversary) waren we officieel toch codeveloper, en in het intro filmpje stond wel iets in de trand van "A Crystal Dynamics and Nixxes Software production" oid. Ik weet dat wij onzelf niet actief profileren in de media, en dat helpt dan idd niet.De betrokkenheid van Nixxes is door geen van de partijen bevestigd. Zowel op de sites van Tomb Raider, Crystal Dynamics als die Nixxes zelf
Desalniettemin vind ik het een leuk weetje, en nu weten jullie het
@P_de_B: een special oid lijkt mij ook wel leuk, maar daar is het in dit stadium denk ik nog te vroeg voor en dat moet dan sowieso via de appropriate channels zeg maar
reviews: Review Tomb Raider: Underworld
Ik mis nog wat...
Hoewel het met dat dramatische cijfer misschien maar beter is
[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2008 03:14 ]
Verwijderd
Helemaal als er als minpunt staat:.oisyn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:14:
Hoewel het met dat dramatische cijfer misschien maar beter is
"Technische oneffenheden"
Maar het lijkt mij ook niet logisch om het erbij te zetten. Blijkbaar is de rol meer als onderaannemer, geen van de partijen profileert het actief in de media en alleen omdat een forumgebruiker er toevallig werkt zou t.net hierover iets moeten zeggen?
Lijkt me handiger als jij naar je baas stapt en tegen hem zegt dat het zo is, dan kan hij een eigen persbericht de deur uit doen en dan kan t.net daarover berichten. Is het cirkeltje weer rond en iedereen happy.
Nee, niet omdat een forumgebruiker er toevallig werkt. Omdat de 3d engine gewoon hier in Nederland wordt ontwikkeld. Ik bedoel, als een game de Unreal engine gebruikt dan wordt dat toch ook vaak genoemd? En natuurlijk, omdat een forumgebruiker er toevallig werkt opent die forumgebruiker er een topic over, en als ie er niet had gewerkt dan had ie dat waarschijnlijk niet gedaan. Maar doet dat verder iets af aan de nieuwswaarde dan? In het geheel niet imho.Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 03:19:
en alleen omdat een forumgebruiker er toevallig werkt zou t.net hierover iets moeten zeggen?
Dat is sowieso niet aan mijn baas, maar aan de marketing-afdeling van EidosLijkt me handiger als jij naar je baas stapt en tegen hem zegt dat het zo is, dan kan hij een eigen persbericht de deur uit doen en dan kan t.net daarover berichten.
[ Voor 13% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2008 03:26 ]
Verwijderd
Niet om het af te zeiken, maar [1] zonder Wikipedia page ben je natuurlijk niets tegenwoordig (en zeker niet in computerscene) en [2] mag ik hopen dat www.nixxes.com niet de juiste homepage van Nixxes is. Het laatste nieuws op de nieuwspagina is meer een jaar oud en staan er in het Engels de nodige fouten...Als je meer naamsbekendheid onder derden wil zou ik er eerst maar eens voor zorgen dat je een fatsoenlijke up-to-date (wiki)page hebt waar je naar toe kunt verwijzen om jezelf behoorlijk te presenteren..oisyn schreef op maandag 23 juni 2008 @ 18:14:
Waarom gaat er in artikelen over Tomb Raider nooit enige aandacht uit naar het Nederlandse Nixxes,
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 14:14 ]
Verder:
Wat een geblaat, Nixxes heeft geen wikipedia of website pagina nodig om opdrachten binnen te halen. Profileren doen we ons wel binnen de gamedevelopment-scene, daar hoef jij je verder geen zorgen over te maken. Daarbuiten is het (voor ons) totaal oninteressant.(en zeker niet in computerscene)
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2008 14:39 ]
Verwijderd
Dat zeg ik ook niet: maar als je genoemd wil worden in artikelen is het wel zo fatsoenlijk ook een accurate (wiki)page te hebben waar lezers dan meer info kunnen vinden..oisyn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:37:
Het gaat me er helemaal niet om dat wij bekend worden, het gaat erom dat er best bij gezegd mag worden dat de technologie deels in Nederland wordt ontwikkeld. Zie je de nuancering?
Verder:
[...]
Wat een geblaat, Nixxes heeft geen wikipedia of website pagina nodig om opdrachten binnen te halen.
Ik vind het jammer dat het weer eens vergeten is om hier melding van te maken, maar als je zo naar buitenstaanders hapt, vraag ik me af of Nixxes wel bij aandacht gebaat is.oisyn schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:37:
Wat een geblaat, Nixxes heeft geen wikipedia of website pagina nodig om opdrachten binnen te halen. Profileren doen we ons wel binnen de gamedevelopment-scene, daar hoef jij je verder geen zorgen over te maken. Daarbuiten is het (voor ons) totaal oninteressant.
Om plompverloren 'Nederlandse!!!111'-kreten in een stuk te plempen omdat het niet feitelijk onjuist is, maar terwijl we geen informatie hebben om dat af te kaderen en terwijl jullie bovendien zo weinig behoefte aan profilering lijken te hebben: dat vind ik tamelijk zinloos.
[ Voor 9% gewijzigd door Rataplan op 23-12-2008 16:17 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 23-12-2008 16:49 ]