Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand me wat vertellen over het bedrijf ITvise? Ik zou graag het volgende willen weten:
  • Wat voor bedrijf is het?
  • Hoe verliep jouw sollicitatie gesprekken?
  • Wat doen ze voor hun mensen?
  • Wat kan je van ITvise verwachten als werkgever?
  • Hoe zit het met leasen?
  • Hoe zijn je collega's?
  • Wat voor klanten heeft ITvise?
  • Ben je tevreden over ITvise als werkgever?
  • Etc etc...
Ik hoop op veel reacties!

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-11 19:00

Appie

F1RST Racing

Krijg nou wat! Ze hebben zelfs een website. Daar kun je in ieder geval een (groot) deel van je vragen beantwoorden en eventueel een paar specifieke vragen stellen aan mensen die er bekend mee zijn i.p.v. een generiek lijstje op te stellen waarvan je een groot deel zelf kunt uitzoeken.

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

Verwijderd

Topicstarter
Appie schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:58:
Krijg nou wat! Ze hebben zelfs een website. Daar kun je in ieder geval een (groot) deel van je vragen beantwoorden en eventueel een paar specifieke vragen stellen aan mensen die er bekend mee zijn i.p.v. een generiek lijstje op te stellen waarvan je een groot deel zelf kunt uitzoeken.
Ik stel liever de vragen aan (ex)-medewerkers. Die hun eigen ervaringen willen vertellen. Als je via de site vragen stelt, zullen ze altijd té enthousiast reageren.
Heb jij ervaring met die bedrijf? Zo niet, waarom reageer je?

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:52:
Hallo,

Kan iemand me wat vertellen over het bedrijf ITvise? Ik zou graag het volgende willen weten:
  • Wat voor bedrijf is het?
  • Hoe verliep jouw sollicitatie gesprekken?
  • Wat doen ze voor hun mensen?
  • Wat kan je van ITvise verwachten als werkgever?
  • Hoe zit het met leasen?
  • Hoe zijn je collega's?
  • Wat voor klanten heeft ITvise?
  • Ben je tevreden over ITvise als werkgever?
  • Etc etc...
Het is een automatiserings bedrijf.... Wij implementeren ICT oplossingen.
Mijn sollicitatie gesprekken verliepen goed :9
Ze stimuleren je verder te gaan en veel certificeringen te behalen..
Wanneer je een functie hebt waarvoor je een lease auto nodig hebt zul je die krijgen.
De collega's zijn gezellig uitermate kundig en altijd bereid om je te helpen.
Itvise heeft zijn klanten kringen in het MKB
Ja ik ben tevreden

Verwijderd

Topicstarter
Quiksilver schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:44:
[...]

Het is een automatiserings bedrijf.... Wij implementeren ICT oplossingen.
Mijn sollicitatie gesprekken verliepen goed :9
Ze stimuleren je verder te gaan en veel certificeringen te behalen..
Wanneer je een functie hebt waarvoor je een lease auto nodig hebt zul je die krijgen.
De collega's zijn gezellig uitermate kundig en altijd bereid om je te helpen.
Itvise heeft zijn klanten kringen in het MKB
Ja ik ben tevreden
Hallo,

bedankt voor het reageren! Waar is jouw standplaats?
Ik kom zelf namelijk uit Brabant. Ik zoek namelijk iets in het zuiden van het land. :)

• Quiksilver
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-06-2022
de standplaats van mij is Ehove!

Verwijderd

Wie is Quiksilver? :) Ik heb ook als standplaats Eindhoven, prima werkgever. Voor de details kan je beter even mailen.

*edit* Ah ik zie het al, GJ :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 10:20 ]

• Triple-S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-03-2023
Ik heb er gewerkt, meer dan 10 jaar wel te verstaan.

ITvise is de Engineering tak van AAC Cosmos, en is nu dus een zelfstandige BV.
Zie het zo: AAC is een klant bij ITvise, get it ?

De bedrijfsnaam ITvise bestaat pas 1,5 jaar en eigenlijk is de BV pas sinds begin dit jaar "echt" gestart.

Ik heb in al die jaren heel veel veranderingen meegemaakt, te veel eigenlijk, positief maar voornamelijk negatief, en de laatste verandering (van begin dit jaar dus) kwam mij echt m'n neus uit.

De reden dat ik er ben weggegaan is dat ik de indruk kreeg dat ze mijn kennis niet meer nodig hadden.
Wat best vreemd is want Monsterboard staat vol met vacatures mbt mijn specifieke kennis.
Voor de "oude trouwe" medewerker doen ze dus niet zo veel.

Als insider kan ik je iig vertellen dat ze hun best zullen doen om je aan te nemen, zeker gezien de leegloop van laatste tijd. Het kan dus positief zijn.

Stuur maar een PB-tje als je meer wil weten.

Verwijderd

Triple-S schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:11:
Ik heb er gewerkt, meer dan 10 jaar wel te verstaan.

ITvise is de Engineering tak van AAC Cosmos, en is nu dus een zelfstandige BV.
Zie het zo: AAC is een klant bij ITvise, get it ?

De bedrijfsnaam ITvise bestaat pas 1,5 jaar en eigenlijk is de BV pas sinds begin dit jaar "echt" gestart.

Ik heb in al die jaren heel veel veranderingen meegemaakt, te veel eigenlijk, positief maar voornamelijk negatief, en de laatste verandering (van begin dit jaar dus) kwam mij echt m'n neus uit.

De reden dat ik er ben weggegaan is dat ik de indruk kreeg dat ze mijn kennis niet meer nodig hadden.
Wat best vreemd is want Monsterboard staat vol met vacatures mbt mijn specifieke kennis.
Voor de "oude trouwe" medewerker doen ze dus niet zo veel.

Als insider kan ik je iig vertellen dat ze hun best zullen doen om je aan te nemen, zeker gezien de leegloop van laatste tijd. Het kan dus positief zijn.

Stuur maar een PB-tje als je meer wil weten.
Hoi *knip persoonsgegevens*,

Oud zeer? :) Ik ben er zelf inmiddels sinds 9 maanden werkzaam als system engineer, en mijn ervaringen zijn compleet anders dan de bovenstaande poster. Ik heb de overnames, die uiteindelijk ervoor gezorgd hebben dat de AAC Cosmos groep is wat het nu is, niet persoonlijk meegemaakt. Dit is waarschijnlijk ook het grote verschil met de vorige poster. Geen oud zeer, niet het gevoel "vroeger was alles beter", of "ik wordt niet meer voldoende gewaardeerd". Uiteindelijk is het natuurlijk ook niet voor niets dat je wel 10 jaar bij dit bedrijf gewerkt hebt.

Voor mij persoonlijk geld: Ik krijg zeker de nodige waardering waar nodig, en ik word goed ondersteund bij mijn persoonlijke ontwikkeling. Door uitdagende projecten, ondersteuning van zowel collega's als management is het mogelijk in rap tempo zowel je hard- en soft-skills te verbeteren. Verder zitten er nog stapel guru's binnen bij Itvise waar je veel van kan leren, en deze mensen worden door iedereen op handen gedragen. Waardering genoeg dus lijkt me zo..

Het is misschien inderdaad zo dat de mensen met veel motivatie, potentie en passie voor het vak naar voren getrokken worden. Dit lijkt me dan ook een vrij normale gang van zaken binnen een bedrijf dat de ambitie heeft om zo snel mogelijk door te stromen van het mid-mkb naar het top mkb en hoger segment.

Ik kan nog veel meer vertellen maar dan wordt het een beetje een promo praatje.... In ieder geval van deze niet ex-medewerker alleen maar lovende woorden.

[ Voor 30% gewijzigd door een moderator op 05-08-2008 22:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Beste lui,

Ik heb uiteindelijk een gesprek kunnen regelen met een account manager. We hebben telefonisch contact gehad. We hadden afgesproken voor een bepaalde datum. De locatie zou hij me nog doormailen. Later die week heb ik hem gebeld, om hen er aan te herinneren dat hij me nog een email moest versturen. Hij zou dat toen nog snel gaan doen. Tot op de datum zelf geen mail ontvangen met locatie gegevens. Ik ging er vanuit dat hij het vergeten was. Ik had zelf een druk schema en had iets anders ingepland.
Ik kreeg op de datum zelf een sms met de locatie gegevens. Ik belde stomverbaasd die accountmanager op, om door te geven dat ik al iets anders gepland had, aangezien hij me niet heeft gemaild zoals afgesproken (Ik ga niet de hele tijd bellen om te vragen of hij me al een email heeft verstuurd). Hij vond het raar en zei vervolgens dat ik akkoord had gegeven om naar het hoofdkantoor te komen. Bijzonder vreemd. Als ik dat had geweten dan had ik geen andere dingen gepland. Toch? Hij gaf aan dat hij me ging bellen een van deze dagen. Ik ga er vanuit van niet...

Hij heeft een verkeerde indruk achtergelaten van hem en het bedrijf. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Of dat het allemaal miscommunicatie was. Ik heb heel wat sollicitatiegesprekken gehad. En ik weet wel hoe het rijdt en zeilt. Maar dit heb ik nooit meegemaakt.

Verwijderd

You've got mail :)

• A3_h
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:48
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:58:
Beste lui,

Ik heb uiteindelijk een gesprek kunnen regelen met een account manager. We hebben telefonisch contact gehad. We hadden afgesproken voor een bepaalde datum. De locatie zou hij me nog doormailen. Later die week heb ik hem gebeld, om hen er aan te herinneren dat hij me nog een email moest versturen. Hij zou dat toen nog snel gaan doen. Tot op de datum zelf geen mail ontvangen met locatie gegevens. Ik ging er vanuit dat hij het vergeten was. Ik had zelf een druk schema en had iets anders ingepland.
Ik kreeg op de datum zelf een sms met de locatie gegevens. Ik belde stomverbaasd die accountmanager op, om door te geven dat ik al iets anders gepland had, aangezien hij me niet heeft gemaild zoals afgesproken (Ik ga niet de hele tijd bellen om te vragen of hij me al een email heeft verstuurd). Hij vond het raar en zei vervolgens dat ik akkoord had gegeven om naar het hoofdkantoor te komen. Bijzonder vreemd. Als ik dat had geweten dan had ik geen andere dingen gepland. Toch? Hij gaf aan dat hij me ging bellen een van deze dagen. Ik ga er vanuit van niet...

Hij heeft een verkeerde indruk achtergelaten van hem en het bedrijf. Ik hoop dat ik het verkeerd heb.
Of dat het allemaal miscommunicatie was. Ik heb heel wat sollicitatiegesprekken gehad. En ik weet wel hoe het rijdt en zeilt. Maar dit heb ik nooit meegemaakt.
ullath Alles toch nog goed gekomen???

Verwijderd

A3_h schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 21:34:
[...]
ullath Alles toch nog goed gekomen???
Voor zover ik weet niet. We hebben even contact gehad via msn, en ik heb Ullath aangeboden om nieuw contact te verzorgen maar het is een beetje stil geworden. Ik vermoed dat het gebrek aan interesse in elkaar wederzijds is geworden uiteindelijk. We hebben inmiddels wel wat andere mensen aangenomen in de tussentijd maar daar zit geen Ullath tussen voor zover ik weet. Overigens zijn er nog meer plaatsen die gevuld mogen worden dus als je interesse hebt mag je altijd een DM sturen.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:35
test

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:35
Sorry, ik bedoel dit:

Ok leuk, ik zie dat ze ook een standplaats in Zwolle hebben. Ik zoek als net afgestudeerde namelijk nog een leuke en geschikte eerste baan....

Ik zal even contact met ze zoeken hier in Zwolle!

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio

Verwijderd

Hoi allemaal,

Sinds 1 februari ben ik begonnen bij Itvise, waar ik Meph al heb leren kennen, hehehe.

Het is een informeel, professioneel en gezellig bedrijf. Ik werk er zoals je hierboven leest nog niet zo lang, maar mijn eerste indruk is enorm positief.

De werkzaamheden zijn interessant en uitdagend, er is volop ruimte voor studie en ontwikkeling en de collega's zijn enorm aardig, behulpzaam en kundig.

1 april a.s. loopt mijn proeftijd af, net heb ik te horen gekregen dat men met mij verder wil, dus dat zit wel goed!

Ik kan het bedrijf zeker aanraden!

Verwijderd

Tsja wat zal ik eens zeggen van ITvise / AAC Cosmos of hoe ze dan wel niet heten.
Ben er met veel plezier ooit es begonnen maar dat was na de afsplitsing naar ITvise snel over.
Geen projecten meer, ik zat meer op de bank dan aan het werk. En heb dus mijn ontslag ingediend.
Via via heb ik begrepen dat Zwolle al dicht ... De manier waarop zei de laatste weken met mij zijn omgegaan getuigd van niet veel respect naar je medewerker toe, die altijd zich 100% heeft ingezet.

Ben iig blij dat ik weg ben :)

Verwijderd

Slim hoor, een account aanmaken om deze ene post te plaatsen :) Waarschijnlijk precies dezelfde kerel als eerder in deze thread...

Verwijderd

Nee hoor, ik ben niet precies dezelfde kerel als eerder. Tenminste niet dat ik weet.
De waarheid is soms hard om te horen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:17:
Nee hoor, ik ben niet precies dezelfde kerel als eerder. Tenminste niet dat ik weet.
De waarheid is soms hard om te horen :)
Tja, wat je "waarheid" noemt......

Ik heb het in ieder geval enorm naar mijn zin bij Itvise :) , jammer dat het jou niet zo goed bevallen is.

Wel een beetje slecht om hier te gaan flamen op het bedrijf. Uiteraard kun je aangeven dat het niet goed bevallen is, maar zonder fatsoenlijke argumenten en opmerkingen als "blij dat ik weg ben" maak je nou niet bepaald een professionele indruk......

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2009 @ 11:30:
[...]

Tja, wat je "waarheid" noemt......

Ik heb het in ieder geval enorm naar mijn zin bij Itvise :) , jammer dat het jou niet zo goed bevallen is.

Wel een beetje slecht om hier te gaan flamen op het bedrijf. Uiteraard kun je aangeven dat het niet goed bevallen is, maar zonder fatsoenlijke argumenten en opmerkingen als "blij dat ik weg ben" maak je nou niet bepaald een professionele indruk......
Het is maar hoe je het ziet he. Ik heb voldoende argumenten. Heb deze uiteraard kenbaar gemaakt bij het exit-gesprek en het telefonisch onderhoud met manager operations. Het mooie was, de personen in kwestie vonden eigenlijk dat ik gelijk had. Ik heb in de laatste 3 maanden van mijn dienstverband (12 weken?) toch zeker 9 weken thuisgezeten. En dan werd ik eens gebeld door dat projectenbureau en dan was het weer een verkeerde klus. Ook dat heb ik aangegevend dat het de verkeerde klus was (bijv. citrix klus voor een microsofter) en dan zij men keihard : nee hoor en achteraf hoorde ik dat ik wel gelijk had dat er een SBC-er heen moest. Zo ging het maar door en door. Ook de projecten bleven weg ondanks grote beloftes van de manager operations, zelfs op de dag van mijn ontslag bleef de goede man dat herhalen. Dat projectenbureau was ook maar een aanfluiting : geen idee hebben waar mensen wonen, totaal geen geografisch inzicht waar mensen wonen in het land. In 2006 en 2007 had ieder kantoor zijn lokale planner die wist wat mensen konden en waar ze zaten.

De manier hoe itvise de laatste weken met mij is omgegaan is te triest voor woorden. Ik zal hier maar niet te veel over zeggen want ja wie weet komen ze nog wel verhaal halen als ik dit hier zo post.

Dus als je in eindhoven zit zal het ongetwijfeld prima zijn, zit je in de provincie Friesland dan is het gewoon belabberd. Viavia hoor ik nog es wat en Zwolle is al dicht dus was mijn vooruitziende blik de goede. Ik wist gewoon ondanks ontkenningen dat ze Zwolle zouden opdoeken en zie daar : GONE.

En als jij dit flamen vind dat is dan jouw probleem. De grote heren bij ITvise zijn wel prof. wil je zeggen? Ik heb daar een andere mening over dan de jouwe

Dus nogmaals : ik ben BLIJ dat ik weg ben en nu wel gave projecten met de nieuwste technologieen kan doen. En dat ik gewoon mijn werk kan doen zonder zinloos thuis te zitten.

• A3_h
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:48
Het ga je goed collega uit friesland ;)

Mvg A3

[ Voor 13% gewijzigd door A3_h op 30-08-2009 22:19 ]

Pagina: 1