Triple-S schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:11:
Ik heb er gewerkt, meer dan 10 jaar wel te verstaan.
ITvise is de Engineering tak van AAC Cosmos, en is nu dus een zelfstandige BV.
Zie het zo: AAC is een klant bij ITvise, get it ?
De bedrijfsnaam ITvise bestaat pas 1,5 jaar en eigenlijk is de BV pas sinds begin dit jaar "echt" gestart.
Ik heb in al die jaren heel veel veranderingen meegemaakt, te veel eigenlijk, positief maar voornamelijk negatief, en de laatste verandering (van begin dit jaar dus) kwam mij echt m'n neus uit.
De reden dat ik er ben weggegaan is dat ik de indruk kreeg dat ze mijn kennis niet meer nodig hadden.
Wat best vreemd is want Monsterboard staat vol met vacatures mbt mijn specifieke kennis.
Voor de "oude trouwe" medewerker doen ze dus niet zo veel.
Als insider kan ik je iig vertellen dat ze hun best zullen doen om je aan te nemen, zeker gezien de leegloop van laatste tijd. Het kan dus positief zijn.
Stuur maar een PB-tje als je meer wil weten.
Hoi
*knip persoonsgegevens*,
Oud zeer?

Ik ben er zelf inmiddels sinds 9 maanden werkzaam als system engineer, en mijn ervaringen zijn compleet anders dan de bovenstaande poster. Ik heb de overnames, die uiteindelijk ervoor gezorgd hebben dat de AAC Cosmos groep is wat het nu is, niet persoonlijk meegemaakt. Dit is waarschijnlijk ook het grote verschil met de vorige poster. Geen oud zeer, niet het gevoel "vroeger was alles beter", of "ik wordt niet meer voldoende gewaardeerd". Uiteindelijk is het natuurlijk ook niet voor niets dat je wel 10 jaar bij dit bedrijf gewerkt hebt.
Voor mij persoonlijk geld: Ik krijg zeker de nodige waardering waar nodig, en ik word goed ondersteund bij mijn persoonlijke ontwikkeling. Door uitdagende projecten, ondersteuning van zowel collega's als management is het mogelijk in rap tempo zowel je hard- en soft-skills te verbeteren. Verder zitten er nog stapel guru's binnen bij Itvise waar je veel van kan leren, en deze mensen worden door iedereen op handen gedragen. Waardering genoeg dus lijkt me zo..
Het is misschien inderdaad zo dat de mensen met veel motivatie, potentie en passie voor het vak naar voren getrokken worden. Dit lijkt me dan ook een vrij normale gang van zaken binnen een bedrijf dat de ambitie heeft om zo snel mogelijk door te stromen van het mid-mkb naar het top mkb en hoger segment.
Ik kan nog veel meer vertellen maar dan wordt het een beetje een promo praatje.... In ieder geval van deze niet ex-medewerker alleen maar lovende woorden.
[
Voor 30% gewijzigd door
een moderator
op 05-08-2008 22:52
]