Ik ben bezig om voor iemand een oude pc ( MB asus P2B ) wat nieuw leven in te blazen
Met een bootable pci ide controllertje ( ITE8212 ) en ide---> sata converter hangt er nu een 500 gieg aan zodat ze op termijn keuze hebben met een vers MB.
Het probleem:
Ik kan de schijven tijdens setup zien, indelen, formateren en setup kopieert alles naar c:
Als ik daarna opstart zie ik na 5 minuten de rij iiiiiiiiiiiiiiiiii verschijnen en een kwartier later ben ik bij i nummer 15 ofzo.
Als ik setup weer opstart en R toets voor reparatie dan gaat dat zonder probleem ...
fixboot geen effect
fixmbr geen effect
bootcfg / rebuild geen effect.
Als ik via een andere windows schijf kijk staat alles op de nieuwe schijf
Sla ik de R over en laat setup zoeken naar vorige versies van windows dan blijken die er niet te zijn terwijl met de R optie ik er zo in kom.....
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie
( gelieve niet te gaan zeuren over de config tenzij inhoudelijk )
Met een bootable pci ide controllertje ( ITE8212 ) en ide---> sata converter hangt er nu een 500 gieg aan zodat ze op termijn keuze hebben met een vers MB.
Het probleem:
Ik kan de schijven tijdens setup zien, indelen, formateren en setup kopieert alles naar c:
Als ik daarna opstart zie ik na 5 minuten de rij iiiiiiiiiiiiiiiiii verschijnen en een kwartier later ben ik bij i nummer 15 ofzo.
Als ik setup weer opstart en R toets voor reparatie dan gaat dat zonder probleem ...
fixboot geen effect
fixmbr geen effect
bootcfg / rebuild geen effect.
Als ik via een andere windows schijf kijk staat alles op de nieuwe schijf
Sla ik de R over en laat setup zoeken naar vorige versies van windows dan blijken die er niet te zijn terwijl met de R optie ik er zo in kom.....
Iemand enig idee wat ik over het hoofd zie
( gelieve niet te gaan zeuren over de config tenzij inhoudelijk )