Naar aanleiding van dit gathering.tweakers.net/showtopic.php/129683 draadje...
POST JE VETSTE THROBBER
POST JE VETSTE THROBBER
Da's dat draaiende gevalletje bovenin IE en Netscape als 'ie bezig is met het openen van een paginaOp maandag 19 februari 2001 23:58 schreef FrankGuthrie het volgende:
Throbber?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Finaly got the hintOp dinsdag 20 februari 2001 09:33 schreef Boss het volgende:
Dan is het wachten op de eerste creatieve tweaker die een T.net versie maakt...

Verwijderd
Ik ook niet... maar... ik krijg het gevoel dat niemand dat weetOp dinsdag 20 februari 2001 15:59 schreef DaMaster het volgende:
Vast wel iemand die creatief is:
- T.net logo
-logo
Post ff als ze klaar zijn
Hehe ik kan dat niet dus..
Verwijderd
Op dinsdag 20 februari 2001 15:59 schreef DaMaster het volgende:
Vast wel iemand die creatief is:
- T.net logo
-logo
Post ff als ze klaar zijn
Hehe ik kan dat niet dus..

Verwijderd
Verwijderd
Hmm die heb ik nog ergens liggen. En hoe pulk ik um in IE ??? WElke key ?? Weet jij dat ??Op donderdag 22 februari 2001 03:56 schreef bonobo het volgende:
Jans,
Ga eens op zoek naar de Gif Construction Set
Is een shareware proggie, dus zal wel op tucows staan ofzo..
Daamee kan je animated gifs zelf netje in zo'n blok zetten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het zal ook niet werken in IE met de plaatjes in je bericht hierboven..Op donderdag 22 februari 2001 12:06 schreef jans het volgende:
Hmm werkt niet ??
Of ligt dit aan mij ? Ik heb er al een bmp van gemaakt. De tekenreekwaarde bestond niet dus die heb ik ook gemaakt.
Verwijderd
Hoort hier ook niet de BrandBitmap te staan?Op donderdag 22 februari 2001 11:52 schreef bonobo het volgende:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar
BrandBitmap (tekenreekwaarde) voor de grote
sBrandBitmap (tekenreekswaarde) voor de kleine (Outlook Express)
Verwijderd
neeOp donderdag 22 februari 2001 22:15 schreef Box het volgende:
[..]
Hoort hier ook niet de BrandBitmap te staan?
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main
Verwijderd
Plaatjes zijn nu verticaal , en het werkt nog niet ?????? :?Op donderdag 22 februari 2001 19:11 schreef bonobo het volgende:
[..]
Het zal ook niet werken in IE met de plaatjes in je bericht hierboven..
Die zijn namelijk voor Netscape bedoeld..
IE throbeers zijn verticaal opgebouwd.
Verder heb je het wel goed gedaan..:)
Verwijderd
Het gaat alleen met .bmp bestanden!Op donderdag 22 februari 2001 22:54 schreef jans het volgende:
[..]
Plaatjes zijn nu verticaal , en het werkt nog niet ?????? :?
Verwijderd
Met netscape werkt het trouwens ook niet. Tenminste niet zoals eerder hier beschreven. Ik neem aan dat het verhaaltje voor netscape in prefs.js moet staan ?Op vrijdag 23 februari 2001 00:19 schreef bonobo het volgende:
[..]
Als je dat al geprobeerd had..Dan is er iets anders niet okee..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
Verwijderd
zie http://www.geocities.com/rochelstrot/throbber.htmlOp zaterdag 24 februari 2001 23:32 schreef Kwai_gon_jinn het volgende:
staat er niet in mij register
win98 met Ie5.50.XXX
heeeeyz thx, dit is wat duidelijkerOp zaterdag 24 februari 2001 23:38 schreef Pardon het volgende:
[..]
zie http://www.geocities.com/rochelstrot/throbber.html
Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."
http://www.nikkie-luuc.demon.nl/html/logo_thr.htmlOp zaterdag 24 februari 2001 23:32 schreef Aristos het volgende:
Ik heb hier wel een gaaf gif filetje van THE MATRIX die ik erg graag bovenin mijn rechterbovenhoek wil... Maar ik weet niet hoe ik er zo een bmp file van maak die allemaal onder elkaar staan.. Iemand die hier wel goed in is....?? http://www.pkelleher.com/throbbers/throbberpreviews/matrixdark.gif
Aristos
http://www.jumbles.clara.co.uk/bitstrip/Bitstripv1.02.zipA funny, cool tool by redllar is BitStrip! It converts an animated .gif to a .bmp file, with all the frames "stripped" as needed here, vertical (IE) or horizontal (Netscape).
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
is een topic van 5 maanden geleden dus ook wel logischPluisje schreef op 13 juli 2003 @ 09:46:
ik krijg ik echt bij elke link in dit topic een 404 melding ern ook die afbeeeldingen zijn allemaal kruisjes, ligt dat nou aan mij?
verrek, nu je het zegt was me helemaal niet opgevallenVerwijderd schreef op 13 juli 2003 @ 09:47:
[...]
is een topic van 5 maanden geleden dus ook wel logisch
Maak daar maar 2 jaar en 5 maanden vanVerwijderd schreef op 13 July 2003 @ 09:47:
[...]
is een topic van 5 maanden geleden dus ook wel logisch
Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Wanadoo logoGood Fella schreef op 13 July 2003 @ 09:07:
kan iemand de originele xp sturen????
Dit topic is gesloten.
![]()