Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Alles 1 pakket: Ziggo of Tele2?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel nog apart analoge tv via @home en internet van Ziggo Z2 (4 mb dwl).

Ik dacht er aan een "alles in 1 plus" pakket te nemen.

Via Ziggo kost dat 49,95 euro per maand
Via Tele2 kost dat 39,95 euro per maand

Tele2 is dus goedkoper. Maar weet iemand iets over het verschil in beeldkwaliteit/service etc.
Ervaringen van gebruikers?

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-11 08:34

Ross

Live Life

tv is ziggo gewoon beter. rest tele2 top.

ola

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Tele2 beeldkwaliteit vind ik matig. Zeker als je een LCD TV neemt of die van plan bent te nemen. De beelden worden gestreamed via het Internet, waardoor je af en toe wat hapering en wat Jpegging kan waarnemen. Maar das mijn ervaring ermee. Mischien is het ondertussen wat beter?

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik heb sinds kort alles van Ziggo, daarvoor had ik alles van Casema. Ik moet zeggen sinds Ziggo het heeft overgenomen heb ik redelijk problemen gehad met internet, trage verbinding en geregeld helemaal geen verbinding.

TV heeft het wel altijd gedaan in die tijd, telefoon 2 keer offline geweest.

Aangezien je al internet van Ziggo hebt heb je daar natuurlijk al ervaring mee, wat ik je dan kan meegeven is dat TV van Ziggo goed is.

Tele2 heb ik geen ervaring mee. Woon in Den Haag, mocht dat je nog helpen. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:19
Geen antwoord op je vraag, maar een wedervraag: waarom een alles in één pakket? Dat heb ik nooit zo goed begrepen. Het is toch juist prettig en veel flexibeler als je voor alle losse zaken een aanbieder naar keuze kunt nemen?

omniscale.nl

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:42:
Geen antwoord op je vraag, maar een wedervraag: waarom een alles in één pakket? Dat heb ik nooit zo goed begrepen. Het is toch juist prettig en veel flexibeler als je voor alle losse zaken een aanbieder naar keuze kunt nemen?
Nou ik wil sowieso overstappen op digitale tv omdat ik een LCD ga aanschaffen. Mijn huidige internet van Ziggo ben ik best tevreden over. Maar als ik alles in 1 neem ben je goedkoper uit volgens mij.

Ik vind de beeldkwaliteit bij het tv kijke wel belangrijk, dus ik ga dan maar voor de alles in 1 van Ziggo denk ik.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:47:
[...]

Nou ik wil sowieso overstappen op digitale tv omdat ik een LCD ga aanschaffen. Mijn huidige internet van Ziggo ben ik best tevreden over. Maar als ik alles in 1 neem ben je goedkoper uit volgens mij.

Ik vind de beeldkwaliteit bij het tv kijke wel belangrijk, dus ik ga dan maar voor de alles in 1 van Ziggo denk ik.
In dat geval zeker weten Ziggo. Vooral als je in de nabije toekomst HD wil kijken.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor jullie hulp! volgens mij is internet ook sneller als ik overstap op alles in 1 bij ziggo, ik ga dan van 40 mb naar 80mb, terwijl tele2 maar 20

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:38
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:53:
ok bedankt voor jullie hulp! volgens mij is internet ook sneller als ik overstap op alles in 1 bij ziggo, ik ga dan van 40 mb naar 80mb, terwijl tele2 maar 20
Nou ik zou er als ik jou was even een 0 vanaf halen bij Ziggo ;) En tele2 is tot 20 mb he?

To dare is to do

Verwijderd

Topicstarter
Slaapje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:54:
[...]

Nou ik zou er als ik jou was even een 0 vanaf halen bij Ziggo ;) En tele2 is tot 20 mb he?
haha ik zat even niet op te letten, maar je hebt helemaal gelijk! ;)

Verwijderd

Nou zeker geen tele2 !! ben blij dat ik er met een gelukje vanaf ben.

Snelheid bij tele2 is TOT 20Mb ik haalde 750KB/sec .

heb nu ziggo en strak 1.5Mb per seconde download.

Had storing bij tele2 , geen line sync. Helpdesk gebeld, kon 5 dagen duren voor het opgelost is.
Wel de standaard bla bla vragen , alles goed aangesloten, modem reset etc etc.
2 weken later werd ik gebeld door de helpdesk, zij kunnen het niet oplossen, KPN moet er naar kijken.
Volgende dag belde ik op, en kon het opzeggen, niet te maken volgens KPN.

Modem en decoder retour gezonden en klaar !

Binnen 5 dagen Ziggo/@home werkend opgeleverd gekregen en geen klagen !

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Niet zeuren over Tele2. Tele2 werkt ff beter dan Ziggo. Storingen? Ziggo zeker 10x per maand en ga niet zeuren over het modem. Een ramp. Ik installeer die dingen dagelijks. Geef mij maar Tele2. Ok kruisdraden kunnen wel eens kl*te zijn. Maar dat is het punt van de KPN maar eigenlijk nog ons staatsbedrijf PTT van vroeger. Ff verkeerde draadjes gepakt maar dat is geen punt. Tele2 lost het zo op. Snelheid? ADSL2 is idd soms langzamer maar ik vind de digitale tv van Tele2 wel top. Lekker makkelijk. Ok dat die een beetje happertje nou ja. Voor die 10 euro verschil zou ik liever voor Tele2 gaan dan voor Ziggo. Dat hele russische gedoe wat je ook op de televisie ziet dat heb je ook bij de helpdesk. Die man gaat gewoon keihard zeggen dat ISDN allemaal op het modem te installeren is en dan heb je namelijk heel veel voordelen omdat het allemaal digitaal is en je 2 lijnen hebt. Waar is die S0 bus dan vraag ik heel vriendelijk. Wat voor bus vraagt die man. Tja ik weet het niet hoor. Maar ging gewoon door met dat ISDN erop kon. Heel veel klanten hebben dat gedaan.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Daar heb je het over de service van Tele2 (waar trouwens niet iedereen even lovend over is, zie post boven de jouwe...), een vlak waar Ziggo momenteel niet echt van z'n beste kant laat zien.

Maar als het goed is hoef je daar nooit iets mee te maken te hebben.

Waar je wel 100% zeker mee te maken hebt is beeldkwaliteit. Ziggo heeft tientallen transport treams ter beschikking die elk 50Mb/s kan leveren. Ik weet niet exact per zender wat de bitrates zijn bij Ziggo, maar 8Mb/s voor SD en het dubbele voor HD behoren zonder meer tot de mogelijkheden. In ieder geval staat het volledig los van je internet, die gaat over een ander kanaal. Tele2 kan dezelfde bitrates simpelweg niet leveren omdat het over je internetverbinding moet. Dan zou je zeggen "10Mb voor TV, 10Mb voor Internet", maar lang niet iedereen haalt 20Mbps. Daarom zul je er zelden meer dan 2.5Mbps aantreffen. En dat verschil merk je op een grote TFT scherm flink - denk aan compressie artefacten.

Misschien ben ik wel een slechte om hierover te oordelen, hoewel ik een kabeltv-aansluiting heb, heb ik er geen TV's op aangesloten, alleen m'n modem. Ik heb geen enkele behoefte aan programmering dat een ander me op wil leggen - dat is so 20th century. Als ik iets wil kijken download ik het (zo mogelijk) in 1080p HD. En dat probleemloos op een 6Mbps verbinding, sterker nog, ik download stukken meer dan ik kan kijken :o

Oslik blyat! Oslik!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:06

HaterFrame

Well... Poo came out!

Je zou voor het tele2 pakket kunnen gaan en voor 9 euro digitv van Ziggo kunnen nemen? ;)

I am the great Cornholio!

Verwijderd

itsalex schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:05:
Niet zeuren over Tele2. Tele2 werkt ff beter dan Ziggo. Storingen? Ziggo zeker 10x per maand en ga niet zeuren over het modem. Een ramp. Ik installeer die dingen dagelijks. Geef mij maar Tele2.
Beetje oneerlijke vergelijking daar Tele2 al jaren bestaat in zijn huidige vorm en Ziggo 'net begonnen' is in zijn huidige vorm ;) Dat het in het begin niet allemaal even soepel gaat: daar heeft elk bedrijf wel ervaring mee.

Hier nooit problemen gehad, terwijl ik al jaren kabel heb via orange/wanadoo/casema/Ziggo

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:35:
[...]

Beetje oneerlijke vergelijking daar Tele2 al jaren bestaat in zijn huidige vorm en Ziggo 'net begonnen' is in zijn huidige vorm ;) Dat het in het begin niet allemaal even soepel gaat: daar heeft elk bedrijf wel ervaring mee.

Hier nooit problemen gehad, terwijl ik al jaren kabel heb via orange/wanadoo/casema/Ziggo
Zo kan ik mij de start van Chello nog herinneren, erg onstabiel allemaal, maar na een tijdje nergens last van en loopt het allemaal perfect!

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Slaapje
MetaFrame schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 08:31:
Je zou voor het tele2 pakket kunnen gaan en voor 9 euro digitv van Ziggo kunnen nemen? ;)
Is wel 14.95 toch?

To dare is to do

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

14.95 voor het analoge basispakket.
Het digitale basispakket is dan gratis.
9.95 erbij voor de leuke extra digitale zenders.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 24-06-2008 11:11 ]

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-11 22:05

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:36:
Ik heb momenteel nog apart analoge tv via @home en internet van Ziggo Z2 (4 mb dwl).

Ik dacht er aan een "alles in 1 plus" pakket te nemen.

Via Ziggo kost dat 49,95 euro per maand
Via Tele2 kost dat 39,95 euro per maand

Tele2 is dus goedkoper. Maar weet iemand iets over het verschil in beeldkwaliteit/service etc.
Ervaringen van gebruikers?
Stond voor dezelfde keuze.

Ik heb heel veel problemen gehad met Casema, nu Ziggo, Tele2 kende ik niet. Ik was niet echt verbaasd over de Ziggo problemen na startup, dat zijn volgens mij problemen die casema gebruikers al jaren hebben ( ik in elk geval wel): 1 uur in de wacht voor de helpdesk, slechte administratie enz...
Ik vind de tele2 helpdesk al een verademing, wacht nog op levering.

Overigens heb ik digitv van Ziggo gezien bij vrienden: veel storingen (tijdens voetbal gvd).

• Slaapje
Ik moet eerlijk zeggen dat ik met digi tv van ziggo bijna nooit problemen heb. Tijdens voetbal helemaal goed beeld. Misschien ligt het er ook wel aan waar je woont.

To dare is to do

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Goede kabels is ook wel van belang voor goede ontvangst van televisie. Maar zou voor tv Ziggo nemen ivm lekkere hoge bitrate van standaard zenders en veel extra zenders (ook gewoon BBC 1,2 en als je wilt zelfs in extra pakket 3,4 en Prime). Voor 16 euro heb je analoge + digitale basis pakket.

En internet en bellen afnemen bij Tele2.
Voor 30 euro heb je Tele2 Compleet 20MB of 40 euro (en dan heb je gratis vast-vast bellen erbij) wel overigens een start tarief. Maar zou sowieso uit de buurt blijven van Telfort. Dramatisch voornamelijk met VOIP Bellen (mn ouders hebben t sinds paar maandjes). Tele2 heeft dat duidelijk wel onder de knie (heb t zelf thuis).

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:34
ik heb Tele2 met bellen+internet en TV via Casema ( Ziggo ). De kabel heeft als voordeel dat de streams voor TV niet 4-5 MB zijn maar 8-15 Mbit zijn. Dit merk je met een grote TV! Als je een goedkoop pakket wilt hebben en je hebt geen giga grote 32+ inch LCD dan is Tele2 de beste keuze. Vooral voor locaties die wat TV willen tonen en niet 100e zenders willen hebben is Tele2 gewoon een betere keuze! indien je zeer goede SD+HD tv wilt zien en vele zenders wilt hebben kan je beter voor 10 euro TV bij Ziggo nemen (als het werkt). Internet en Bellen is bij Tele2 dik in orde ook al haal ik geen 20mbit ach ik download toch niet 24 uur per dag.

[ Voor 9% gewijzigd door freedzed6 op 25-06-2008 00:03 ]

Verwijderd

Ik heb uitzonderlijk goede ervaringen met Tele2 (mijn beste provider tot nu toe, en ik heb er al heel wat gehad).

Verder ken ik een aantal mensen met Ziggo en daar hoor ik veel klachten over de laatste tijd.

Tele2 heeft van hun fouten geleerd; ik zou voor hen gaan.

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-11 22:05

Largo

Donderdraak

freedzed6 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:02:
...Als je een goedkoop pakket wilt hebben en je hebt geen giga grote 32+ inch LCD dan is Tele2 de beste keuze.
Weet je dit uit ervaring? Ik zat te denken aan een 32 inch, maar als het Tele2 beeld dan belabberd is blijf ik bij 26.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 00:05:
Verder ken ik een aantal mensen met Ziggo en daar hoor ik veel klachten over de laatste tijd.
Hier een oud @home abonnee, ruim 8 jaar lang kabelinternet van @home gehad. Aantal storingen in 8 jaar tijd? Maar een gehad! en dat kwam doordat het modem was raakgeslagen tijdens een onweersbui. In januari overgestapt op ADSL van telfort, want zo zeiden mijn ouders: "het bespaart op jaarbasis 300 euro en daar kunnen we het voor proberen en die 20Mbits is natuurlijk leuk t.o.v. 8Mbits".

Inmiddels is netjes de opzegbrief eruit gegaan, en ga ik weer heerlijk terug naar @home/Ziggo. Hoewel er nu problemen zijn, wil ik toch graag terug!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:40

TFHfony

Professional Weirdo

Als je een beetje om beeldkwaliteit geeft, laat je Tele2 links liggen. Alle beetje belangrijke zenders hebben daar nog niet de halve bitrate van bij Ziggo. Als je de boel aan een HDTV hangt van 32" of groter erger je je dood aan Tele2.
Daarnaast kan je met Tele2 maar 1 TV gebruiken. Als je een 2e TV gebruikt, moet je er een 2e decoder bij aanhangen en kan je het vergeten om nog te internetten als je ze beide gebruikt. Elke TV die aanstaat vreet je internet bandbreedte op. En die 20mbit zal je zelden halen....
Bij Ziggo blijf je het voordeel van de Analoge kabel houden, je kan dus meet TV's aansluiten zonder dat dit enig effect heeft op kosten/bandbreedte, etc..

Als je eenmaal door de administratieve rompslomp van dit moment heen komt, heb je er prima spul mee in huis!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Voor degene die zeggen dat TV van ziggo zo goed is: sleutel maar eens wat met je presents van kleuren (fletsheid) van je TV.... Zeker bij vlakken zie je dan enorm grote blokken / compressie problemen... Voor de meeste mensen niet waarneembaat maar zeker bij bijv. een voetbal wedstrijd wordt pas duidelijk hoe matig de kwaliteit eigenlijk is.

• Psylocibine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-04-2022
Vorige week Ziggo besteld, gister inlogcodes ontvangen, binnen 5 minuten was het geinstalleerd, heb nu veel betere pings dan bij tele2 20 mbit !

• plopobiel
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 13:32
ziggo niks dan problemen sinds ik all in 1 heb. :'(
Geen digitale t.v. boel al 5 x gereset. 8)7
internet belooft 8mbit maar ik kom Max aan 7.2 mbit en ziggo gaat hier niets aan doen want het is al bijna het aangeboden abbo.
Nou valt de telefoon en internet met regelmaat uit. Ja zeggen ze nu, installeer maar xp opnieuw. hahahaha wat een lol bij ziggo.
Nou ik heb opgezegd en ga naar x4all krijg ik wel geen 7.2 mbit maar wel een goede verbinding.

Dus denk goed na of ziggo wel luistert zoals ze in de reclame zeggen.

Heel veel suc6

Oja voor dat er mensen met reactie 's komen mijn schoonzuster woont een paar straten veder en die heeft al iets langer dit probleem.
En mijn buren zijn gestopt met klagen bij ziggo want die luisteren niet zeggen ze.

[ Voor 16% gewijzigd door plopobiel op 19-07-2008 13:27 . Reden: aanvulling ]

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 06:22
Ik sta voor het zelfde dilemma ...

Ik heb nu Ziggo en jaren daarvoor zonder problemen Casema, maar ziggo begint behoorlijk m`n keel uit te hangen !!

In mei is het een en ander omgezet van casema naar ziggo, hier ging het mis met de activatie van m`n email.
In september eredivisie live toegevoegd, problemen met de beeldkwaliteit.
in oktober werd alles omgezet naar een nieuwe vorm (alles in 1) telefonie duurde 2 weken voordat ie geactiveerd werd en nu doet m`n digitale TV het weer niet.

Opzicht problemen die kunnen voorkomen en meestal simpel verholpen kunnen worden, alleen zijn ze onmogelijk bereikbaar. de klantenservice verbreekt de verbinding of de wachttijd is standaard meer dan 10 minuten.

Kortom ik ben dus opzoek naar een nieuwe provider en dacht dus aan tele2 !
Maar nu vraag ik me af of ondertussen de beeld kwaliteit van tele2 verbetert is ... ?
Aangezien ik beeldkwaliteit toch erg belangrijk vind op mijn 32" LCD scherm.

Ik hoop dat iemand daar een reactie op kan geven en alternatieven zijn ook welkom ;)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Verwijderd

Ik vraag het me nu ook af. Is het beeldkwaliteit inmiddels verbeterd bij Tele2?
Overigens merk ik op dat Tele2 geen enkele HD zender heeft.

Ik ben in bezit van een 46 inch Full HD. Ik hoeft niet persee HD te hebben maar ik heb geen zin om elke dag naar sneeuw te kijken.

• IvoJoken
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-11-2021
Ik heb ook tele2 besteld; 6 maanden voor EURO 29,95. Tele2 internet, bellen & TV heette dit pakket.

Tele2 ondersteunt inderdaad nog geen HD en schijnt slechtere beeldkwaliteit te hebben dan de kabel. Maar is ook stukken goedkoper. Ik woon in het UPC gebied en daar ben ik voor zo'n soortgelijk abonnement zo'n EURO 60,- kwijt!!

Die kabelaars werken met belachelijke standaardkosten. Bij UPC is dit EURO 16,- per maand extra bovenop je abo!?! Bij Ziggo was dit dacht ik ook zoiets.

• emulink
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11-2022
Ik heb nu het alles in 1 pakket extra van Ziggo, maar baal echt van dit bedrijf.. Ik wacht nu al 2 maand voor mijn internet verbinding sneller word! Zit nu nog op een verbinding van hun met max snelheid van 9kb/s....! |:( Ben er wel een beetje klaar mee... De hulplijn bied ook niet veel soeps van hun. Word de hele tijd afgescheept dat ze er een notitie van maken en het doorgeven aan de technische dienst }:O Misschien meer mensen die hier last van hebben?

Maar goed, Beeld en Telefonie is verders wel goed hoor _/-\o_

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

emulink schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:31:
Ik heb nu het alles in 1 pakket extra van Ziggo, maar baal echt van dit bedrijf.. Ik wacht nu al 2 maand voor mijn internet verbinding sneller word! Zit nu nog op een verbinding van hun met max snelheid van 9kb/s....! |:( Ben er wel een beetje klaar mee... De hulplijn bied ook niet veel soeps van hun. Word de hele tijd afgescheept dat ze er een notitie van maken en het doorgeven aan de technische dienst }:O Misschien meer mensen die hier last van hebben?

Maar goed, Beeld en Telefonie is verders wel goed hoor _/-\o_
Misschien kan je beter je ervaring kwijt in [Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-11 11:40
Neem Tele2 Compleet voor internet+bel (29.95 p/mnd zonder KPN kosten voor de lijn) of neem Alice dan heb je zelfs nog meer gratis vast-vast zonder starttarief en veel belplezier voor 29.95 zelfs nog per maand op te zeggen.
Het zou overigens wel kunnen dat je voor het bellen als je een draagbare telefoon hebt je een gratis DECT filter ertussen moet plaatsen bij Alice dit hangt van telefoon af. Bij mijn ouders met filter en oudere siemens dect telefoon. Ik heb ook Alice en geen dect filter nodig. Bellen werkt goed. Overigens eerdere testen van ping kwam alice naar mijn idee ten onrechte slecht vanaf bij bel dienst. Wij zijn zeer tevreden. Overigens Tele2 ook goed maar wat duurder qua belkosten.

Neem digitale/analoge tv van Ziggo. Beter beeldkwaliteit (8Mbps voor standaard zenders als Ned1,2,3,RTL,Net5 e.d bij tele2 ligt dit rond de 4Mbps ook hoor ik niet veel positiefs over Tele2. Ander probleem is tv op slaapkamer. Bij kabel tv minder een probleem daar ligt waarschijnlijk al de kabel.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Als je toch analoge TV via de kabel neemt, is Ziggo over het algemeen sneller en betrouwbaarder. Voordeel van een all-in-one bij ziggo is dat je ook een digitale decoder erbij krijgt. Niet heel onbelangrijk vaak.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• plopobiel
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-10 13:32
itsalex schreef op maandag 23 juni 2008 @ 19:05:
Niet zeuren over Tele2. Tele2 werkt ff beter dan Ziggo. Storingen? Ziggo zeker 10x per maand en ga niet zeuren over het modem. Een ramp. Ik installeer die dingen dagelijks. Geef mij maar Tele2. Ok kruisdraden kunnen wel eens kl*te zijn. Maar dat is het punt van de KPN maar eigenlijk nog ons staatsbedrijf PTT van vroeger. Ff verkeerde draadjes gepakt maar dat is geen punt. Tele2 lost het zo op. Snelheid? ADSL2 is idd soms langzamer maar ik vind de digitale tv van Tele2 wel top. Lekker makkelijk. Ok dat die een beetje happertje nou ja. Voor die 10 euro verschil zou ik liever voor Tele2 gaan dan voor Ziggo. Dat hele russische gedoe wat je ook op de televisie ziet dat heb je ook bij de helpdesk. Die man gaat gewoon keihard zeggen dat ISDN allemaal op het modem te installeren is en dan heb je namelijk heel veel voordelen omdat het allemaal digitaal is en je 2 lijnen hebt. Waar is die S0 bus dan vraag ik heel vriendelijk. Wat voor bus vraagt die man. Tja ik weet het niet hoor. Maar ging gewoon door met dat ISDN erop kon. Heel veel klanten hebben dat gedaan.
Nou ik kan de verhalen anders ook anders om tot dat de monteurs zeggen ojee foutje inde centrale. En PTT bestaat al heel lang niet meer 8)7 8)7 Maar dat wist je wel als doorgewinterde monteur _/-\o_ _/-\o_

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 11:26
Heb hier ook een Tele2 Connectie, maar zou nu voor Ziggo gaan. Waarom? beter zenderaanbod. Ben overigens prima tevreden over de televisie en internetkwaliteit bij Tele2, maar ja.. er zit geen upgrade qua snelheid of zenderaanbod meer in.

Mijn Firewizzie

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:09
Tele2 lost het zo op, de grapjas :')

Ik heb bij mijn ouders heel lang Zonnet, toen Versatel en daarna toen ik op mezelf ging wonen Tele2 genomen en toen alles overging op Tele2.. Toen ging het fout.
Klapperende verbindingen "ligt aan de bekabeling bij u thuis meneer" ja tuurlijk... De lijn van centrale naar mijn huis is helemaal vernieuwd en nog heb ik 2 jaar gezeik gehad met die verbinding.
Service? Ho maar, "we bellen u binnen 2 weken terug"

Nu heb ik Ziggo alles in 1 en ja het is een paar keer klote geweest maar dat was tenminste te herleiden aan het feit dat er aan het netwerk geknutseld werd. Ook vind ik het wel een fijne gedachte dat een TV kabel een stuk korter is dan een telefoonkabel (in mijn geval 1.6KM) en je een duidelijke test hebt: If TV then kabel = ok.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Ballebek schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 08:25:
Ook vind ik het wel een fijne gedachte dat een TV kabel een stuk korter is dan een telefoonkabel (in mijn geval 1.6KM) en je een duidelijke test hebt: If TV then kabel = ok.
tip voor alle mensen die denken aan over stappen
vraag aan je provider hoever je van de WC vandaan zit

soms wil het dat de TV kabel korter is dan de telefoonlijn
zoals Ballebek het al vertelde

bij mij is helaas de TV te lang om een goeie snelheid te halen en de telefoonlijn is ook 3 kilometer helaas

↓ volgende bericht hieronder ↓

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-07 20:23
Weg met spam

[ Voor 96% gewijzigd door Equator op 18-04-2011 06:55 ]

Pagina: 1