Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inloggen voor product review?

Pagina: 1
Acties:
  • 330 views

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30
Als ik deze review wil bekijken moet ik inloggen (authenticatieschermpje Tweakers Editor Login).

productreview: Auzentech X-FI Prelude 7.1 review door Bassman1972

Hij stond gewoon in de lijst met reacties, dus het lijkt me niet de bedoeling.

[ Voor 3% gewijzigd door Koppensneller op 23-06-2008 16:24 ]

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Rail Away!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:30
Ok, thanks :) Hij was dus verwijderd! De lijst met laatste reacties op de frontpage wordt maar af en toe ververst?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:57

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Volgens mij is dat inderdaad gewoon een statische pagina die inderdaad één keer in de x minuten wordt geupdate om de load naar de database een beetje in toom te houden.

Rail Away!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De update tracker wordt inderdaad om de zoveel tijd gegenereerd. Hierdoor kan het dus voorkomen van reviews - maar ook nieuws en meuk - in de tracker staat, maar niet toegankelijk is.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Al zou een nette foutmelding, met optionele login, dan wel netter zijn dan zoals nu direct een login scherm voor je neus te krijgen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Robin schreef op maandag 23 juni 2008 @ 17:15:
De update tracker wordt inderdaad om de zoveel tijd gegenereerd. Hierdoor kan het dus voorkomen van reviews - maar ook nieuws en meuk - in de tracker staat, maar niet toegankelijk is.
Wat nog handiger is, om direct na het verwijderen de tracker te laten updaten. Volgens mij gebeurt dat met nieuws ook tenslotte.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:29

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan is dat gewijzigd, dat gebeurde eerder niet. /me DirkW herinnert zich nog wel wat topics in GR

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Dirk schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:10:
Dan is dat gewijzigd, dat gebeurde eerder niet. /me DirkW herinnert zich nog wel wat topics in GR
Dat heet dan een 'regressie' ;)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Het was een configuratie-issue. Per item kan worden aangegeven of bij het refreshen van de tracker voor dat item ook de reacties-tracker opnieuw geupdate moet worden. Voor productreviews stond dat niet geconfigureerd.

Fixed dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.