Mijn dvdspeler en dvdbrander worden na gisteren allebei niet meer herkent.
Ze worden niet ook niet weergeven in 'Deze computer'.
Ook worden ze niet weergeven in 'Apparaatbeheer'.
Je kan gewoon weg niet meer de de dvdspeler en brander gebruiken.
Ze doen het allebei nog weg, klepjes gaan gewoon open en dicht en lampjes branden.
Misschien kan het liggen omdat ik laatste 'Regcleaner' heb gebruikt van het programma 'Tuneup Utilities 2008'.
Wie kan mij helpen om dit weer werkend te krijgen?
Wat ik al heb gedaan:
- Nieuwste drivers gedownload.
- Systeemherstel gebruikt
- Allebei de dvddrives van de computer verwijderd & ook de drivers en vervolgens er weer op aangezet, geen enkel effect.
- En of course de pc meerdere malen opnieuw opgestart
- Naar deze site geweest Cannot Access CD-ROM and "Code 31" Error Message in Device Manager After You Remove Adaptec Easy CD Creator from Your Computer, voor een oplossing, alleen hielp dat ook niet.
Ze worden niet ook niet weergeven in 'Deze computer'.
Ook worden ze niet weergeven in 'Apparaatbeheer'.
Je kan gewoon weg niet meer de de dvdspeler en brander gebruiken.
Ze doen het allebei nog weg, klepjes gaan gewoon open en dicht en lampjes branden.
Misschien kan het liggen omdat ik laatste 'Regcleaner' heb gebruikt van het programma 'Tuneup Utilities 2008'.
Wie kan mij helpen om dit weer werkend te krijgen?
Wat ik al heb gedaan:
- Nieuwste drivers gedownload.
- Systeemherstel gebruikt
- Allebei de dvddrives van de computer verwijderd & ook de drivers en vervolgens er weer op aangezet, geen enkel effect.
- En of course de pc meerdere malen opnieuw opgestart
- Naar deze site geweest Cannot Access CD-ROM and "Code 31" Error Message in Device Manager After You Remove Adaptec Easy CD Creator from Your Computer, voor een oplossing, alleen hielp dat ook niet.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 16:07 ]