Aanvragen .net domein

Pagina: 1
Acties:
  • 1.024 views

• Stefan|IA2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06-2021
Hallo Tweakers,

Ik wil graag binnenkort een .net domein gaan aanvragen, alleen mijn vraag is, waar is dit mogelijk? Heeft iemand een goede website waar dit kan (en heeft hier misschien zelf ook al een aantal domeinen staan) en is zeer betrouwbaar?

Wat ik erbij zoek is dat je ook een email: naam@....net krijgt.
Ook moet de mogelijk er zijn om door te schakelen naar een ander domein en hier geen DSN of IP voor nodig is.
Subdomeinen aanmaken zou zeer handig kunnen zijn.

Mijn budget zit rond de 10 à 13 euro per maand.

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

www.google.nl schijnt een erg goede aanbieder te zijn :)

Wabbawabbawabbawabba

• Stefan|IA2
Jah dat weet ik zelf ook heel goed, alleen soms kom ik op laten we zeggen "onbetrouwbare" sites uit. Ook staat er niet altijd op die sites wat je kan verwachten. Ik had ondertussen al een mailtje de deur uitgedaan naar Argeweb.nl

Misschien dat daar wat bij zit.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04:25
Ik zit hier, www.nederhost.nl, kijk daar eens...

Verwijderd

Ook moet de mogelijk er zijn om door te schakelen naar een ander domein en hier geen DSN of IP voor nodig is.
Wat bedoel je hier in hemelsnaam mee, ik kan echt geen kaas maken van die zin.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 01:12

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Voor 10,- per maand kan je bij elke willekeurige ISP wel terecht. Kijk anders eens op www.webhosters.nl

I'm not as think as you stoned I am

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28
Stefan Keijzer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 15:45:
Heeft iemand een goede website waar dit kan (en heeft hier misschien zelf ook al een aantal domeinen staan) en is zeer betrouwbaar?

Mijn budget zit rond de 10 à 13 euro per maand.
Tjee. Dat is wel heel makkelijk lijkt me. Zat partijen die dit willen doen voor jouw budget.
Wat heb je zelf al gevonden, wat viel af en wat weet je niet zeker? Ervaringen kan je op heel veel plekken vinden.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Frash
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:59
Namecheap is een goede club. Kost daar omgerekend minder dan 6 euro en ze hebben competente technische staf. Betalingen verlopen via CC of Paypal en je krijgt gratis DNS.

Van de Nederlandse registrars schijnt Transip erg goed te zijn.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gewoon kijken naar diverse hosting providers in Nederland en prijzen vergelijken. Meeste bieden nl. .net registratie aan met webforwarding services :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:24

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Er zijn genoeg (nederlandse) sites met reviews e.d.

Wat jij wilt kan elke zichzelf respecterende hoster, zijn echt basis dingen.
Waaronder http://www.yournamewebhosting.com/

[ Voor 7% gewijzigd door remco_k op 23-06-2008 16:06 ]

Alles kan stuk.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:02:
[...]

Wat bedoel je hier in hemelsnaam mee, ik kan echt geen kaas maken van die zin.
Ik denk dat hij bedoeld dat je jantje@domein.net moet kunnen doorverwijzen naar jantje@gmail.com zonder dat je daar zelf diensten voor moet draaien (en dus MX records moet aanpassen in de DNS)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zit zelf bij godaddy, voor zo'n 10dollar (maximaal) per jaar heb je een domein, gratis forwarding en zelfs eventueel voor wat kleine meerprijzen eigen pop3 accounts, hosting etc.

(maw, ik heb aantal domeinen incl email voor 10 euro per jaar :P)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-11 21:54
sites als deze zijn voor vergelijking wel handig:

http://www.ispgids.com/

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28
Frash schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:03:
Van de Nederlandse registrars schijnt Transip erg goed te zijn.
offtopic:
Daar heb ik ook alles lopen, maar hoor geruchten dat er goede redenen zijn om alles langzaam daar weg te migreren. Offtopic, omdat ik het geruchten vind en niets uit eerste hand heb.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Verwijderd

In dat geval kan ik je http://www.redirection.net van harte aanraden. Deze heeft alles wat je wilt, maar is wel iets goedkoper. Ik neem aan dat dat geen probleem is.

Ik heb daar sinds 2000 enkele domeinen geforward staan. Nooit problemen meer gehad. Ook de mail is prima zelf in te stellen. De communicatie loopt ook goed voor zover die nodig is, dus ik zou zeggen dat het een betrouwbare aanbieder is.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:09:
[...]

In dat geval kan ik je http://www.redirection.net van harte aanraden. Deze heeft alles wat je wilt, maar is wel iets goedkoper. Ik neem aan dat dat geen probleem is.

Ik heb daar sinds 2000 enkele domeinen geforward staan. Nooit problemen meet gehad. Ook de mail is prima zelf in te stellen. De communicatie loopt ook goed voor zover die nodig is, dus ik zou zeggen dat het een betrouwbare aanbieder is.
Ja en zo komen er straks nog 100 replies met "objectieve" aanbevelingen.

p.s. Je eigen site geeft anders niet echt een leuke melding :D

Website afgesloten

Deze website is afgesloten in verband met één of meerdere van de volgende zaken:

* Overschrijden van het dataverkeer limiet
* Overmatig verbruik van systeembronnen (bijvoorbeeld processorkracht of werkgeheugen)
* Het versturen van SPAM emails
* Niet betaalde rekening(en)

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Ik zit bij www.trans-it.nl

Werkt goed. Heb wel paar keer gehad dat ze eruit liggen, maar duurt nooit langer dan minuutje ofzo. Nu in 2 jaar tijd 4 keer voorgekomen ofzo.

Als de storing langer duurt is het onderhoud en staat er een berichtje in je inbox. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 13:28

KatirZan

Wandelende orgaanzak

nou vooruit :

ik zit zelf bij Radus :) niet 1 van de goedkoopste, maar tot nu toe nog geen problemen ondervonden :) ook niet voor hosting trouwens ;)

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

WooK schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:12:
[...]

Ja en zo komen er straks nog 100 replies met "objectieve" aanbevelingen.
Ik meen dat dit ook de vraag van de TS was. En aangezien ik met deze service nu bijna 8 jaar ervaring heb meen ik hem te mogen noemen.
p.s. Je eigen site geeft anders niet echt een leuke melding :D

Website afgesloten
Deze staat dan ook bij een andere aanbieder zoals je had kunnen zien in de laatste regel die je net niet geplakt hebt ;)

• Stefan|IA2
Ik heb zelf net www.antagonist.nl gevonden. Die lijkt me erg betrouwbaar...

Verwijderd

Stefan Keijzer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:22:
Daar moet je alleen donders goed in de gaten houden wanneer je account een jaar oud is. Anders, zie boven :(

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 21:25

JamesB009

Sjimmeh!!

Stefan Keijzer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:22:
Het ziet er wel betrouwbaar uit, helemaal omdat deze ook via Webhosters.nl en ISPGids.com genoemd wordt. :9

Edit: Behalve met een account van een jaar blijkt. :(

[ Voor 8% gewijzigd door JamesB009 op 23-06-2008 16:25 . Reden: Iemand poste sneller dan ik. :P ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• Stefan|IA2
Ik stuurde net een mail naar Antagonist hoe het zit met de account na 1 jaar. Je krijgt een maand van te voren een mail waarin staat dat je account binnenkort verloopt. 2 weken voordat je account verloopt en je hebt niet gereageerd op de mail dan krijg je een brief thuis gestuurd met het verlopen van je account.

Als je niet reageerd wordt de account automatisch "verwijderd" mocht je wel reageren op de mail (je krijgt hier een link in) en die zorgt er voor dat je account automatisch verlengt wordt.

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:21:
[...]

Ik meen dat dit ook de vraag van de TS was. En aangezien ik met deze service nu bijna 8 jaar ervaring heb meen ik hem te mogen noemen.
Ik snap heus wel dat je tevreden bent (en vast terecht) maar dergelijke opsomtopics zijn totaal niet gewenst. Met de verwijzing naar webhosters.nl en ispgids.com kan hij zich prima redden lijkt me.
[...]
Deze staat dan ook bij een andere aanbieder zoals je had kunnen zien in de laatste regel die je net niet geplakt hebt ;)
ik ging er ff vanuit dat gezien je berichtgeving, dat domein daar ook wel zou staan :)

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Stefan Keijzer schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:30:
Ik stuurde net een mail naar Antagonist hoe het zit met de account na 1 jaar. Je krijgt een maand van te voren een mail waarin staat dat je account binnenkort verloopt. 2 weken voordat je account verloopt en je hebt niet gereageerd op de mail dan krijg je een brief thuis gestuurd met het verlopen van je account.

Als je niet reageerd wordt de account automatisch "verwijderd" mocht je wel reageren op de mail (je krijgt hier een link in) en die zorgt er voor dat je account automatisch verlengt wordt.
In 8 minuten tijd dat hele verhaal met ze gecommuniceerd? Dan reageren ze (en jij) wel snel!

Verwijderd

WooK schreef op maandag 23 juni 2008 @ 16:35:
[...]

In 8 minuten tijd dat hele verhaal met ze gecommuniceerd? Dan reageren ze (en jij) wel snel!
Ze reageren inderdaad heel snel. Van de mail kan ik niet controleren omdat deze bij mij naar een verkeerd adres is gestuurd. De brief heb ik echter ook niet gehad en mijn huisadres staat goed bij de registratiegegevens.
Op zich is het wel fijn dat je per jaar lid bent en geen gedoe hebt met verlengingen, je moet het alleen goed in de gaten houden.

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-11 11:02
Nog maar 1 dan, ik registreer com/net vaak bij gkg.net. Daar kan je ook ermail/web-forwarding instellen en ik heb er al jaren geen problemen me.

Daarnaast, kan je ook zoneedit gebruiken als je een DNS server nodig hebt (daar kan je ook forwards aanmaken overigend). Deze is voor de eerste paar domeinen gratis.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Dit is breed uitgemeten in de Hosting FAQ.

@TS: Een beetje eigen inzet was niet gek geweest, wel?
Dit is basic zoekwerk. Opsomtopics zijn niet gewenst.

[ Voor 17% gewijzigd door IEF op 23-06-2008 22:46 ]

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:02
Of je leest alle meningen van klanten van diverse hostingpartijen na op www.webhosters.nl.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.