Toon posts:

Pro Warehouse ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Eindelijk is het dan zover canonusertje gaat naast zijn macbook pro een mac pro aanschaffen.
Dus zit ik zo'n beetje internet af te struinen en eigenlijk zijn de prijzen overal zo'n beetje gelijk echter
is er 1 zaak die er zeer voordelig uitspringt namelijk Pro-Warehouse.

Daar kost een macpro 2.88 * 2, 500 GB HD, nvidia 8800 GT 512MB, en 16GB intern !!
"maar" 3050 euro inc BTW.

Dit is echt way goedkoper dan de off apple winkels en ifactors etc etc ook al laat ik de 16GB even buiten beschouwing
is de basis config van de macpro 1990 euro bij Proware House en zijn ze verder overal een dikke 2400 euro.

Zit er hier een addertje onder het gras bv geen off apple spullen of geen garantie of is Pro Ware house gewoon lekker goedkoop?\

Ik heb al wat zitten zoeken hier maar dan komen er een zooi oudere topics naar boven vandaar mijn vraag.

• Legoblokje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-01 10:52

Legoblokje

Stap niet op me!

http://forum.onemorething...ight=prowarehouse#1743123

Ik kan nog wel wat meer topics en replies voor je zoeken maar het overgrote deel hebben goede ervaringen met ProWarehouse

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Goede ervaring, netjes afgeleverd, erg nette prijzen (ook voor uitbreidingen) en de medewerkers zijn vriendelijk een goed per mail en telefonisch bereikbaar. Heb daar 2 laptops gekocht, geheugen en binnenkort een imac. Topstore :).

• MuisM4t
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Legoblokje schreef op maandag 23 juni 2008 @ 14:35:
http://forum.onemorething...ight=prowarehouse#1743123

Ik kan nog wel wat meer topics en replies voor je zoeken maar het overgrote deel hebben goede ervaringen met ProWarehouse
Het lijkt erop (ts is bijna precies hetzelfde) dat TS dat bericht zelf heeft geplaatst op dat andere forum :X

Verwijderd

Topicstarter
Youre right dat ben ik ook >:)
Even wat meer info vergaren voordat ik 3k euries uit mijn portomonee ruk ...

Maar het zit dus wel goed daar ook met de wereld wijde garantie ?

Ik heb namelijk wel eens wat canon spul gekocht bij een toko die ook redelijk goedkoop was
maar dat bleek grijs import te zijn en dus nada nederlandse garantie

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 19:33
Bij apple heb je wereldwijde garantie, dus zolang het een officiële reseller is zit dat wel goed.

Ik heb vorige week mijn iMac gekocht bij pro warehouse. De levering was echt bliksemsnel, maar helaas was mijn scherm niet je van het. De dag na mijn beklag is er meteen een pick-up geregeld. De iMac staat dus weer daar, maar ik verwacht over een niet al te lange tijd een iMac mét perfect scherm ;)

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Verwijderd

Topicstarter
Dat ben ik helemaal met je eens maar is dit dan een officiele reseller ik zie dat namelijk nergens terug niet op de site en ook niet op de offerte.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-01 02:48

alienfruit

the alien you never expected

Volgens mij krijg je helemaal geen wereldwijde garantie op niet draagbare apparatuur hoor. Alleen de Mac Mini en de notebooks.

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Heb m'n iMac gekocht bij ProWarehouse (via MacDiscount.nl), totaal geen klachten, lekkere snelle reactie op mail etc. Heb hem nu ongeveer 10 maanden in bezit, nog geen problemen mee ondervonden dus met garantie afhandeling heb ik geen ervaring, maar eerlijk gezegt verwacht ik geen problemen

@iMartien

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-01 16:56
http://www.apple.com/nl/buy/apr/
Staat niet in die lijst.
Geen APR dus.

Voor de rest erg goede prijzen

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:11
Het gaat om ervaringen met een winkel, dus van APL --> SF :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-01 05:40
Prima ervaringen hier met Pro Warehouse :)

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-01 19:33
En zoals verwacht alles netjes opgelost door de heren van Pro Warehouse.

Alle Credits naar amsterdam!

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Pagina: 1