Panasonic HDC-SD9 Geeft geen beeld via Mini-HDMI

Pagina: 1
Acties:

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:32
Ik heb een probleem met mijn net aangeschafte Panasonic SD-9 Videocamera. Ik wil de camera doormiddel van een mini HDMI kabel aansluiten op mijn Samsung LE46A656, maar krijg geen beeld. Ik heb alle HDMI poorten geprobeerd, maar krijg geen beeld. In het menu van camera kan ik niet veel instellen alleen de voorbeeldweergave 576P of 1080P, dus wat doe ik fout? Ik heb een nieuwe TV (2008 Model), dus die moet het beeld in 576P of 1080P gewoon ondersteunen.

Ik moet er wel er bij zeggen dat ik niet een volledige HDMI mini kabel gebruik, maar een kwalitatief goede HDMI kabel met vergulde aansluitingen op een HDMI naar HDMI mini converter. Dit mag toch geen probleem zijn?

Ik heb alles via HDMI aangesloten en dat gaat gewoon goed.............

Hebben hier mensen ervaring mee met deze problemen? Ik heb alle sal gecheckt, maar kom er niet uit 8)7

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• Vjenne-ICT
Niemand een idee wat er fout kan zijn?

Verwijderd

1) Probeer een andere tv met dezelfde setup.
2) Probeer een andere HDMI kabel.
3) Probeer een andere mini HDMI naar HDMI adapter
4) De poort van je camera is kapot.

Precies in die volgorde ;)

• Vjenne-ICT
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 22:52:
1) Probeer een andere tv met dezelfde setup.
2) Probeer een andere HDMI kabel.
3) Probeer een andere mini HDMI naar HDMI adapter
4) De poort van je camera is kapot.

Precies in die volgorde ;)
Bedankt voor je antwoord! Ik heb dit allemaal al zo beetje geprobeerd, maar alleen nog geen nadere TV, dus dat zou ik bij mijn ouders nog even kunnen testen. Kan het niet aan de HDMI naam HDMI mini adaptor liggen? Ik gebruik namelijk geen volledige HDMI mini kabel.

Word er gek van, snap er niks van waarom het niet werkt. De HDMI poort defect, die kans lijkt mij toch klein?

Verwijderd

Hoi,

ik heb afgelopen week ook de Panasonic HDC-SD9 gekocht en via HDMI op mijn Philips LCD TV aangesloten. Ook ik kreeg geen beeld en heb de kabel omgeruild voor een andere. Zelfde resultaat. Daarna heb ik de camera naar de winkel meegenomen en daar op een TV aan laten sluiten. Dit werkte ook niet en de medewerkers van de winkel hebben e.e.a. uitgezocht. Het blijkt dat de HDC-SD9 met geen enkele HDMI kabel werkt. Daarnaast is de originele kabel, welke Panasonic aanraadt, niet leverbaar door Panasonic. Er is op dit moment dus geen mogelijkheid om de camera via HDMI aan te sluiten en zul je het moeten doen met de componenten kabel om full HD te krijgen. Alleen zal het geluid analoog worden doorgegeven.

groet.