Ik heb een probleem met mijn net aangeschafte Panasonic SD-9 Videocamera. Ik wil de camera doormiddel van een mini HDMI kabel aansluiten op mijn Samsung LE46A656, maar krijg geen beeld. Ik heb alle HDMI poorten geprobeerd, maar krijg geen beeld. In het menu van camera kan ik niet veel instellen alleen de voorbeeldweergave 576P of 1080P, dus wat doe ik fout? Ik heb een nieuwe TV (2008 Model), dus die moet het beeld in 576P of 1080P gewoon ondersteunen.
Ik moet er wel er bij zeggen dat ik niet een volledige HDMI mini kabel gebruik, maar een kwalitatief goede HDMI kabel met vergulde aansluitingen op een HDMI naar HDMI mini converter. Dit mag toch geen probleem zijn?
Ik heb alles via HDMI aangesloten en dat gaat gewoon goed.............
Hebben hier mensen ervaring mee met deze problemen? Ik heb alle sal gecheckt, maar kom er niet uit
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik moet er wel er bij zeggen dat ik niet een volledige HDMI mini kabel gebruik, maar een kwalitatief goede HDMI kabel met vergulde aansluitingen op een HDMI naar HDMI mini converter. Dit mag toch geen probleem zijn?
Ik heb alles via HDMI aangesloten en dat gaat gewoon goed.............
Hebben hier mensen ervaring mee met deze problemen? Ik heb alle sal gecheckt, maar kom er niet uit
Alvast bedankt voor jullie hulp!