Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

FCK editor, afbeelding wordt niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
ik heb fckeditor geinstalleerd. In de config.php heb ik het juiste uploadpad geselecteerd: $Config['UserFilesPath'] = '/upload/' ;

Als ik een afbeelding upload, krijgt deze een \" voor en na de afbeelding, bijvoorbeeld
www.site/\"/upload/beeld5(1).gif\"

Hoe krijg ik die \" weg? Moet ik daarvoor in een bestand van fckeditor iets aan passen of mijn eigen script? In mijn script staat:

$oFCKeditor = new FCKeditor('tekst');
$oFCKeditor->BasePath = "fckeditor/";
$oFCKeditor->Value = stripslashes($tekst);
$oFCKeditor->ToolbarSet = "Default";
$oFCKeditor->Width = "800";
$oFCKeditor->Height = "400";
$oFCKeditor->Create();

Groet Waterspout :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Je kunt beter op zoek gaan naar waar die quotes er uberhaupt in komen. Dan los je je probleem op ipv dat je met symptoom bestrijding bezig bent.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Het is al opgelosd. De juiste url (/upload/pic.jpg) wordt in de database gezet. Ik bekeek na een post in 1e instantie de geposte tekst, en daar verscheen de afbeelding niet omdat er \* aan toe werd gevoegd. Begrijp nog steeds niet waarom dat is. Maar als ik de geposte tekst en plaatjes vanuit mijn database bekijk in mijn browser, verschijnen ze netjes.

Opgelosd, mag slotje op.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:25

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Er gaan geen slotjes op topics omdat ze opgelost zijn. Slotjes gaan alleen op topics die niet aan de policies voldoen.

Trouwens, "Begrijp nog steeds niet waarom dat is" komt op mij heel zorgelijk over. Gecombineerd met dat er een verdwaalde 'stripslashes' in het minimale stukje voorbeeld code staat vraag ik me af of je wel weet waar je mee bezig bent.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'