Goedendag 
Ik kijk regelmatig een youtube filmpje vooral muziek. Maar nu deed ik dat laatst bij mijn broertje op zijn laptop en daar begint een youtube filmpje bijna direct als je hem aanklikt. Op de pc van mijn ouders precies hetzelfde daar begint een filmpje ook bijna meteen.
Op mijn eigen pc duurt het gem een half minuut voordat een filmpje begint. Erg irritant. Terwijl we allemaal op dezelfde verbinding werken. Wat heb ik zelf al geprobeerd?
-Firefox 3.0/2.0 Internet explorer in alle browser hetzelfde
-Flash opnieuw geinstalleerd -geen verschil
-virusscanner uitgezet -geen verschil
-Windows defender, Windows firewall uit -geen verschil
-java opnieuw geinstalleerd -geen verschil
Ik weet het even niet meer
Ik denk zelf nog aan iets met een buffer die eerst volgeladen voordat hij begint met afspelen maar kan niet vinden waar dat aangepast zou moeten worden. Ik hoop dat iemand van jullie een oplossing heeft zou je zeer dankbaar wezen 
Nog wat specs
Core2duo 1,8ghz
Mem 2gig
Internetverbinding 12mbit
Vista
Ik kijk regelmatig een youtube filmpje vooral muziek. Maar nu deed ik dat laatst bij mijn broertje op zijn laptop en daar begint een youtube filmpje bijna direct als je hem aanklikt. Op de pc van mijn ouders precies hetzelfde daar begint een filmpje ook bijna meteen.
Op mijn eigen pc duurt het gem een half minuut voordat een filmpje begint. Erg irritant. Terwijl we allemaal op dezelfde verbinding werken. Wat heb ik zelf al geprobeerd?
-Firefox 3.0/2.0 Internet explorer in alle browser hetzelfde
-Flash opnieuw geinstalleerd -geen verschil
-virusscanner uitgezet -geen verschil
-Windows defender, Windows firewall uit -geen verschil
-java opnieuw geinstalleerd -geen verschil
Ik weet het even niet meer
Nog wat specs
Core2duo 1,8ghz
Mem 2gig
Internetverbinding 12mbit
Vista
[ Voor 10% gewijzigd door vuurvliegje op 23-06-2008 13:20 ]