Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP]Icon posities resetten na desktop refresh

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb een vreemd probleem
Sinds ik de nieuwe GeForce driver voor mijn Club3D GeForce 6200LE heb gedownload, hebben mijn icoontjes de nare gewoonte om na een desktop refresh(wat door vele programma's veroorzaakt wordt, niks slechts aan, of gewoon een F5) allemaal te resetten(ze worden allemaal gepositioneerd aan de linkerkant).
Nu is het zo dat ik mijn desktop op 1600x1200 draai(plus nog een HDTV erbij, dus eigenlijk 2960x1200) en dus erg veel icoontjes heb(ik gok een stuk of 30).
Ik heb een programma dat de icoonposities onthoudt, maar die heb ik al tijden, en kan het probleem niet veroorzaken.

Tevens draai ik nVidia nView, om mijn desktop te kunnen verplaatsen naar mijn TV, deze is ook geupgrade bij het updaten van de vid drivers.

Systeem info:

Windows XP SP2(gepatcht)
MSI K9NU-V moederbord
AMD Athlon 64 3200+@2.36GHz
Club3D GeForce 6200LE
1x 1600x1200 monitor(Iiyama LS902UT)
1x 1360x768 LG 32LC41
[weet zo even niet welke info nog meer relevant kan zijn]

Ik heb me suf gegoogled, maar geen enkel ander geval van mijn probleem tegengekomen...
Drivers heb ik opnieuw geinstalleerd, maar dat verandert niks..., en uiteraard wil ik wel de nieuwe driver blijven gebruiken.
Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

Hotdamn, wat is dit nou, na dagenlang frustratie druk ik op refresh, en alles blijft gewoon goed _/-\o_
Ik heb 0,0 veranderd aan mijn configuratie...

Deze mag dus helemaal verwijderd worden, heeft geen enkele functie meer voor het forum.

[ Voor 9% gewijzigd door Sefyu op 23-06-2008 12:49 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mowkay :P

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.