Bedoel je hiermee kritiek óp een artikel? Want dat moet inderdaad naar -1 aangezien dat soort reacties op die plaats niet gewenst zijn. Die horen namelijk in
Geachte Redactie 
En voor mij hoeft het ook niet zo super politiek correct.
Gelukkig zijn er meer mensen die T.net lezen

Wat jij vind is niet per se gelijk aan wat iedereen vind natuurlijk. En daarnaast, politiek incorrecte humor kun je op genoeg sites lezen, waarom zou dat op een wat serieuzer site zoals T.net óók nog eens moeten?
Een grap mag best gemaakt worden, zij het niet kwetsend. En grappen krijgen echter altijd -1.
Grappen mogen altijd gemaakt worden. Kwetsende grappen gaan sowieso op -1. Maar hele flauwe one-liners of inkoppers, of herhalingen van andermans grappen, zijn gewoon niet grappig meer en komen daardoor ook op -1. Humor is prima, maar de serieuze en interessante reacties krijgen gewoon voorrang. Want dát is waar de lezer voor komt.

Zie ook hierboven.
edit:
En ook wat wildhagen hierboven zegt natuurlijk; grappen komen zeker niet allemaal op -1. Ik heb recent nog meerdere zelfs op +1 gemodereerd

Maar humor blijft nu eenmaal een subjectief iets en daarom worden grappen nu eenmaal meer op mening gemodereerd. En tja, ik kan je nu al vertellen dat die mening over het algemeen niet overeen komt met, bijvoorbeeld, de mening van een typische GeenStijl bezoeker.
[
Voor 14% gewijzigd door
Cloud op 06-07-2008 19:44
]