tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Het lijkt me 4 meg...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ik kan niks ontdekken, waarom prop jet niet gewoon in een pc zie je et meteen
Edo ram in me P3 mobo¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Precies, bij boot zie je dat toch, of ben ik nou gek :?:?:?:?:?Op maandag 19 februari 2001 23:38 schreef smokey het volgende:
ik kan niks ontdekken, waarom prop jet niet gewoon in een pc zie je et meteen
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Per reepje¿ [ik heb er 2 nl.]Op maandag 19 februari 2001 23:38 schreef Moartn het volgende:
Het lijkt me 4 meg...
\o/
Dat lijkt me wel... Maar ik weet het niet zeker... Gewoon ff in een mobo proppen...Op maandag 19 februari 2001 23:40 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
Per reepje¿ [ik heb er 2 nl.]
In wat voor mobo zal dat moeten passen dan¿Op maandag 19 februari 2001 23:40 schreef Moartn het volgende:
Dat lijkt me wel... Maar ik weet het niet zeker... Gewoon ff in een mobo proppen...
Die PC waar het uit komt is al LANG! weg...
\o/
ff bij iemand langs gaan die nog een oude pentium heeft staan...Op maandag 19 februari 2001 23:42 schreef -=!ME!=- het volgende:
[..]
In wat voor mobo zal dat moeten passen dan¿
Die PC waar het uit komt is al LANG! weg...
Hier staat dat het een 2Mx32bit EDO reepje is ....
(Is dit dan een 8M reepje, of hoe zat het ook alweer ????)
(Is dit dan een 8M reepje, of hoe zat het ook alweer ????)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Pagina: 1