Bij het gebruik van Microsoft Project Web Access 2007 (PWA) wordt er gevraagd voor een installatie van ActiveX Controls:
Onderstaande artikel van de MS Knowledge Base heb ik compleet opgevolgd echter zonder succes.
Error message when you start Microsoft Project Web Access: "The controls for Microsoft Project Web Access could not be downloaded correctly"
Erg vreemd. Alle benodigde OCX en Dll's zijn geregistreerd.
Op andere sites heb ik geen problemen gehad met ActiveX. Al gaat het hier natuurlijk wel om Project Web Access draaiende op een interne server.
Iemand nog een idee?
EDIT: inmiddels heb ik het probleem opgelost. Behalve het reggen van Pj12ENUc.dll, moest ook nog PJ12NLDc.dll geregd worden.
Topic mag dicht wat mij betreft.
Na het downloaden van de ActiveX Control en de (automatische) installatie daarvan komt de volgende melding:To view this grid, you must have the Project Web Access ActiveX Control installed. Click here to download it.
PWA keerde automatisch terug naar de pagina waar de ActiveX Control voor nodig was. Echter dezelfde melding om de ActiveX Control te installeren verscheen wederom. Ook na het vernieuwen van de pagina.Het downloaden is voltooid. Als u wilt terugkeren naar de pagina waarop u zich oorspronkelijk bevond, klikt u op Vorige. Mogelijk moet u de pagina opnieuw indienen door op Vernieuwen te klikken.
Onderstaande artikel van de MS Knowledge Base heb ik compleet opgevolgd echter zonder succes.
Error message when you start Microsoft Project Web Access: "The controls for Microsoft Project Web Access could not be downloaded correctly"
Erg vreemd. Alle benodigde OCX en Dll's zijn geregistreerd.
Op andere sites heb ik geen problemen gehad met ActiveX. Al gaat het hier natuurlijk wel om Project Web Access draaiende op een interne server.
Iemand nog een idee?
EDIT: inmiddels heb ik het probleem opgelost. Behalve het reggen van Pj12ENUc.dll, moest ook nog PJ12NLDc.dll geregd worden.
Topic mag dicht wat mij betreft.
[ Voor 6% gewijzigd door DPhoenix op 23-06-2008 16:37 ]
AULXJMHR