Hoi 
Recentelijk heb ik mijn normale keyboard vervangen door een Apple Aluminium Keyboard (omdat ik die veel lekkerder vind typen, persoonlijk). In XP, Vista en uiteraard Mac werkt het toetsenbord als een zonnetje. Helaas werkt het toetsenbord niet in DOS, dus even naar de BIOS van het moederbord gaan werkt niet. Ook kan ik geen keuze maken in het dual-boot menu van mijn meerdere OS'en. Tot het moment dat ik IN mijn OS ben, werkt het toetsenbord dus niet (ook het lampje van de capslock toets werkt niet).
Zelf geprobeerd:
[list]
• "C" ingedrukt houden bij het booten
• Nieuwste firmware voor Apple keyboard geinstalleerd
• Toetscombinaties met de fn-toets geprobeerd
Heeft iemand suggesties?
Het is namelijk vrij vervelend om elke keer een normaal toetsenbord te moeten aansluiten om naar een ander OS te booten, of om wat aan te passen in de BIOS.
Ter verduidelijking: het gaat hier dus om de wired aluminium versie:
Recentelijk heb ik mijn normale keyboard vervangen door een Apple Aluminium Keyboard (omdat ik die veel lekkerder vind typen, persoonlijk). In XP, Vista en uiteraard Mac werkt het toetsenbord als een zonnetje. Helaas werkt het toetsenbord niet in DOS, dus even naar de BIOS van het moederbord gaan werkt niet. Ook kan ik geen keuze maken in het dual-boot menu van mijn meerdere OS'en. Tot het moment dat ik IN mijn OS ben, werkt het toetsenbord dus niet (ook het lampje van de capslock toets werkt niet).
Zelf geprobeerd:
[list]
• "C" ingedrukt houden bij het booten
• Nieuwste firmware voor Apple keyboard geinstalleerd
• Toetscombinaties met de fn-toets geprobeerd
Heeft iemand suggesties?
Ter verduidelijking: het gaat hier dus om de wired aluminium versie:
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2008 02:44 ]