Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adobe CS3 Web Premium wil niet installeren

Pagina: 1
Acties:

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 13:33

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik probeer de trial dvd van Adobe CS3 Web Premium te installeren maar er gebeurt helemaal niks als ik de setup probeer te starten (setup.exe)..

msiexec.exe gaat wel even draaien en sluit vervolgens zonder errors af.. als ik de setup.exe start dan gaat de zandloper naast de muiscursor wel even draaien en start msiexec.exe even op en sluit vervolgens stil zonder errors weer af.. er gebeurt dus helemaal niks..

Ik zoek nu al dagen rond op internet en heb alles wat ik kon vinden al geprobeert..

wat ik al geprobeert heb:

- Selective startup
- Bestanden naar de dvd gekopieerd
- Verscheidene systeem bestanden geregistered
- Nieuwe windows installatie

Ik draai trouwens Windows XP x64 Professional

EN IK BEN HOPELOOS!

[ Voor 29% gewijzigd door Cidious op 23-06-2008 00:38 ]

R7 9800X3D + ASUS ROG STRIX X870E-E + RTX 4090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

XP of Vista? Taal? Downloaden? DVD beschadigd? Andere PC geprobeerd? Eerst even zelf aan de slag dus :)
Nergens voor nodig om te gaan schreeuwen. Gewoon nieuwe DVD, download of andere PC proberen.

[ Voor 52% gewijzigd door gambieter op 23-06-2008 00:39 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
ok ik zal even een volledige verslag uitbrengen..

Ik heb uiteraard ook al de losse versies van Photoshop, Dreamweaver, Illustrator enz enz gedownload.. en die geven dezelfde symptomen..

Ik draai met een uiteraard engelse 64-bits versie van XP.. en de Adobe producten zijn ook allemaal engels..

Ik heb al een silent install geprobeerd..

Ik heb al in het register gerommeld.. enz enz enz

Ik ben dus zeker wel zelf aan de slag geweest.. en dat ik werkelijk radeloos ben is dus dan zeker ook wel terecht.. ik ben al vanaf vorige week vrijdag bezig met dit probleem..

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Heb je de DVD al op een andere PC geprobeerd?
Controleer eens of de software geschikt is voor XP x64.
Staat er wellicht nog conflicterende software op (oude versies van Adobe CS bijv.)?

Als je trouwens je "volledige" verslag meteen in je openingspost had neergezet, had je nu niet zo geïrriteerd op Gambieter hoeven te reageren. Mensen zijn hier voor zover ik weet niet helderziend. Als jij iets NIET in je openingspost vermeldt (in dit geval dus wat je zelf al hebt geprobeerd), kun je er vanuit gaan dat mensen dingen gaan roepen, die je wellicht al wel had geprobeerd.

Maar we proberen je alleen maar te helpen hoor, maar dat even terzijde...

• Cidious

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
wie heeft het over geiriteerd reageren?

Ik was absoluut niet geiriteerd ofzo.. vind ut wel jammer dat er redelijk wat luie tweakers hier zitten.. die posts willen scoren door te zeggen dat mensen zelf aan het werk moeten.. ik bedoel reageer dan niet ofzo..

Maar ik was absoluut niet geiriteerd.. en legde vervolgens gewoon netjes uit wat ik allemaal al geprobeerd heb..

Maargoed intussen heb ik het probleem opgelost met een nieuwe nlited XP x64 setup.. denk dat ik met nlite 1 of meer componenten heb verwijderd waar adobe afhankelijk van is.. weet zo niet welke..