Toon posts:

LG LCD TV 32LC42. Stopt er spontaan volledig mee

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Mijn lg 32lc42 stopt er opeens spontaan mee. Ik zit tv te kijken, ik ga naar de wc, ik kom terug en opeens is me tv uit, en hij is niet meer aan te krijgen. Normaal gesproken als de tv in stand by modus staat, zie je rechtsonder een lampje branden, maar dat is nu niet het geval. En deze tv kan niet volledig uit. Hij staat altijd in een "lichte" stand by modus, en dat lampje brand dus altijd. Er zit dus ook geen schakelaar op de tv om hem compleet uit te zetten, of om hem weer terug in stand by modus te krijgen.

Ik heb veel gegoogled, maar kan er eigenlijk zeer weinig over vinden. Hier op GOT heb ik wel een topic gevonden, maar dat was niet het soortgelijke probleem, want daarbij brandde het lampje wel nog. Wel heb ik alle oplossing daarvan uitgeprobeerd, maar niets hielp

Wat ik zover geprobeert heb:

Alle knoppen OP de tv geprobeerd, en voor langere tijd vastgehouden.
Gezocht of er misschien TOCH een schakelaar zit om de stroom aan en uit te schakelen. Maar niet dus, ook in de handleiding staat dat deze er NIET op zit.
Met me afstandsbediening meerdere dingen geprobeerd.
De AV kabel gewisselt, misschien dat die het had begeven, maar dat was het ook niet.
Gevraagd aan de mensen in huis of niemand het opeens in zn botte harses had gehaald om me tv een klap te geven ofzo terwijl ik op de wc zat, maar dat was het dus ook al niet.

Ik heb dus echt geen flauw idee wat het kan zijn. Ik heb de 24 uur service van lg gebeld, maar die is van 7 tot 5 geopend. Lekkere 24 uurs service dus. Rare lui.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik neem aan dat als hij spontaan ermee kapt, dat het gewoon onder de garantie valt? Ik heb hem pas 2 maandjes.

bvd
Rik

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

al een andere stroomgroep geprobeerd?
check de stroomkabel op breuken (hitte?)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Verwijderd

Topicstarter
Wiethoofd schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:57:
al een andere stroomgroep geprobeerd?
check de stroomkabel op breuken (hitte?)
zoals ik al zei, heb ik al een hele nieuwe stroomkabel geprobeert, die werkte ook niet. Ook een andere stroomgroep bied helaas geen uitkomst. Maar toch bedankt voor de tips.

Verwijderd

Topicstarter
aangezien hij alweer ver gezakt is, hier even een BUMP

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

topic-kick binnen 24 uur is niet nodig!

En ik denk dat dit gewoon een gevalletje RMA wordt

Volg me op Twitter/X & Bluesky