Ik zou dus graag willen weten wat de beste laptop is die ik met €1500 kan kopen. Het moet wel gewoon een laptop zijn die je gwn in de winkel kan kopen...
Dan zou ik in de winkel zelf kijken. Wij weten niet wat je eisen zijn, en welke winkels er bij jou in de buurt bestaan. Met andere woorden: toon even wat eigen inzicht en vermogen als je wil.
Verwijderd
Moet ie ultralight, ultradun, ultraklein of ultrasnel zijn?
Dat kan je namelijk niet allemaal krijgen voor 1500 euro.
Dat kan je namelijk niet allemaal krijgen voor 1500 euro.
Die ene die met zo'n lampje wat knippert en een aan- / uit-knopje. Ik dacht dat hij ook nog een toetenbord had.
En zoveel weegt hij niet, minder dan een gewone computer. Voordeel is wel dat je hem gewoon mee kan slepen.
Je begrijpt natuurlijk dat we hier natuurlijk niks mee kunnen. Tevens zijn topics als deze niet meer toegestaan op GoT. Dit is na te lezen in Wat is er nu anders in CSL?
En zoveel weegt hij niet, minder dan een gewone computer. Voordeel is wel dat je hem gewoon mee kan slepen.
Je begrijpt natuurlijk dat we hier natuurlijk niks mee kunnen. Tevens zijn topics als deze niet meer toegestaan op GoT. Dit is na te lezen in Wat is er nu anders in CSL?
het moet gwn snel zijn. Gewicht enzo spelen geen rol alleen liefst een 17" of meer scherm.
Het moet gwn voor te gamen zijn en wat simpele foto bewerking.
Bij de winkels hier in de buurt kan je die laptop ook wel bestellen hoor dus dat is nu niet het probleem.
Het moet gwn voor te gamen zijn en wat simpele foto bewerking.
Bij de winkels hier in de buurt kan je die laptop ook wel bestellen hoor dus dat is nu niet het probleem.
Dude! Serieus.
Je vraagt aan ons wat jij moet kopen zonder dat je aangeeft wat je wensen zijn.
Je bent nieuw hier op tweakers, en hier word iets van je verwacht voordat je je vraag stelt.
(zoals dat duidelijk in de huisregels en FAQ staat).
Je moet zelf op zoek gaan naar laptops die je geschikt lijken, zelf bepalen of ze voldoen en als je er dan een vraag over hebt, gebruik je daar de search en/of google voor. Vind je dan het antwoord niet, dan stel je je vraag hier, goed onderbouwd en duidelijk wat je bedoeling is.
Of ga gewoon naar de winkel...
Edit:
Gezien de wensen in je vorige post, voldoet elke laptop van 1500,- daar zo'n beetje aan.
Je red het met de helft ook nog wel...
Blijft staan dat je zelf moet zoeken, wij gaan dat niet voor je doen hoor.
Je vraagt aan ons wat jij moet kopen zonder dat je aangeeft wat je wensen zijn.
Je bent nieuw hier op tweakers, en hier word iets van je verwacht voordat je je vraag stelt.
(zoals dat duidelijk in de huisregels en FAQ staat).
Je moet zelf op zoek gaan naar laptops die je geschikt lijken, zelf bepalen of ze voldoen en als je er dan een vraag over hebt, gebruik je daar de search en/of google voor. Vind je dan het antwoord niet, dan stel je je vraag hier, goed onderbouwd en duidelijk wat je bedoeling is.
Of ga gewoon naar de winkel...
Edit:
Gezien de wensen in je vorige post, voldoet elke laptop van 1500,- daar zo'n beetje aan.
Je red het met de helft ook nog wel...
Blijft staan dat je zelf moet zoeken, wij gaan dat niet voor je doen hoor.
offtopic:
gwn? Het is geen MSN of SMS hoor.
gwn? Het is geen MSN of SMS hoor.
[ Voor 19% gewijzigd door remco_k op 22-06-2008 22:26 ]
Alles kan stuk.
Wat heb je zelf al gevonden? Welke merk, model enzovoorts?
adr opleidingen en meer adr opleidingen
http://h10010.www1.hp.com...41-81684308-81924039.html
Dit lijkt me wel een aardige laptop ik weet niet wat jullie er van denken.
Verwijderd
Gwn, jeweetwel. 
Ik zou zeggen: ga gewoon een winkel in en koop de laptop die je het meeste bevalt binnen dat budget. Met zulke vage eisen maakt het ook niet uit of het "de beste" is.
Ik zou zeggen: ga gewoon een winkel in en koop de laptop die je het meeste bevalt binnen dat budget. Met zulke vage eisen maakt het ook niet uit of het "de beste" is.
Wat ik er van denk, is dat jij eerst zelf eens een concreet lijstje van gebruikersdoeleinden gaat opstellen, alternatieven aanbiedt en de voor en nadelen van de genoemde notebooks gaat opnoemen voordat je alles hier neerkwakt.
We zijn een community, geen helpdesk
We zijn een community, geen helpdesk
^^ 
Ik vind het scherm van die dingen altijd net een spiegel. Maar dat is misschien een wens van jouw of juist niet? Ik weet het niet. Mijn glazen bol werkt effe niet.robin5210 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:27:
http://h10010.www1.hp.com...41-81684308-81924039.html
offtopic:
Waarom glimmen die krengen altijd zo eigenlijk?
[ Voor 8% gewijzigd door remco_k op 22-06-2008 22:33 ]
Alles kan stuk.
Ik denk dat dat het beste is dus iemand die het kan moet het topic maar verwijderen/sluiten.
Verwijderd
Ik zou gewoon een nieuw topic beginnen met wat je precies wil. Ik neem aan dat je hier wel over nagedacht hebt want 1500 euro is niet niks.robin5210 schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:30:
Ik denk dat dat het beste is dus iemand die het kan moet het topic maar verwijderen/sluiten.
<->
[ Voor 97% gewijzigd door Icekiller2k6 op 22-06-2008 22:35 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Het contrast lijkt daardoor hoger en het beeld lijkt minder grainy, waardoor het meer op een CRT scherm lijkt. Persoonlijk vind ik glanzende schermen mooier dan gewone.remco_k schreef op zondag 22 juni 2008 @ 22:30:
offtopic:
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 22:37 ]
Zie het CSL Beleid, GoT is echt geen forum waar je dit soort vragen kunt dumpen
. Stel gewoon eisen op en ga op basis daarvan zoeken naar een notebook. Met het lezen van reviews en ervaringen kom je snel genoeg tot een conclusie
.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()