Toon posts:

computer subwoofer in de auto ?

Pagina: 1
Acties:
  • 273 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
voor de pc zijn er diverse subwoofer sets te krijgen tegen schappelijke prijzen. Er zijn er vrij veel tussen waar de versterker ingebouwd in de sub zit en 12V voeding nodig hebben. Is dit niets voor in de auto ????

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 21:33

Elroy

Zelda!!!

Nee,

er is maar weinig ruimte in de auto vergeleken met een kamer, dat betekend dat de subwoofer veel te krachtig is voor je auto
tenzij je hem natuurlijk heel erg zacht zet

Specs Computer

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

Op maandag 19 februari 2001 23:48 schreef elroy het volgende:
Nee,

er is maar weinig ruimte in de auto vergeleken met een kamer, dat betekend dat de subwoofer veel te krachtig is voor je auto
kweenie hoor, een pc-subwoofer heeft niet bijster veel power. ik denk dat de gemiddelde subwoofer die ik hoor (voel) in die debiele golfjes heel wat meer power heeft dan die brakke pc dingen

maar los van dat is een pc-subwoofer er niet voor gemaakt. waar wil je hem neerzetten?
je moet hem in ieder geval vastschroeven.
gaat niet werken denk ik

This too shall pass

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Op maandag 19 februari 2001 23:48 schreef elroy het volgende:
Nee,

Heb jij wel een auto ?

Ik heb zelf een 300 W continue versterker aan een Phoenix gold Xmax woofer gehad en dat ging superbruut....

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Ik heb zelf een 300 W continue versterker aan een Phoenix gold Xmax woofer gehad en dat ging superbruut....
Wow! En in je auto? ;)

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 00:55 schreef *snip* het volgende:

[..]

Heb jij wel een auto ?

Poeh hee, ik heb een Harman Kardon 600 Watt RMS aangesloten op 2x 15" woofers :9

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 01-03-2022 21:08 . Reden: Naam verwijderd op verzoek ]

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 12:46
De kracht van die pc-(sub)woofertjes stelt niks voor. Bijvoorbeeld zo'n DTT2500 speakersysteem, een van de zwaarste voor pc, heeft een woofer van niet meer dan 40watt rms, kan meer zijn weet ik niet zeker, ter vergelijking, in mijn auto heb ik twee keer rockford 200watt rms, met 2x170watt jbl versterker, dus dat is nogal een verschil.

• Vm1heA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 17:58
Op dinsdag 20 februari 2001 10:35 schreef dutchrups het volgende:
De kracht van die pc-(sub)woofertjes stelt niks voor. Bijvoorbeeld zo'n DTT2500 speakersysteem, een van de zwaarste voor pc, heeft een woofer van niet meer dan 40watt rms, kan meer zijn weet ik niet zeker, ter vergelijking, in mijn auto heb ik twee keer rockford 200watt rms, met 2x170watt jbl versterker, dus dat is nogal een verschil.
RF RULEZ zeer goed !!
Pagina: 1