Toon posts:

slotjesmoeiheid :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net was ik ff lekker aan 't surfen in SG! Tot mijn grote verbazing zag ik slotjes links en slotjes rechts!

Ik snap dat illegale of onzintopics gesloten moeten worden maar waarom moet ik al die slotjes (de helft van alle topics in sg) aanzien?

Kan er geen pref worden aangemaakt waarin staat dat je _geen_ slotjes (gesloten topics dus) kunt zien?

Verwijderd

GoT staat beroemd om de slotjes dus ga je toch geen optie maken om ze te laten verbergen :?
't valt trouwens nog best mee momenteel. Ik tel zo'n 25 slotjes en ik gok zo'n 100 threads. 1 op de 4 valt dus nog best wel mee momenteel...:) Tweakers zijn overgens toch statjesgeil dus misschien een goed idee om een "Dutch Power Slotjes forum" aan te maken met daarin de hitparades enzo...

(ben in een pissige bui idd.:))

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-02 19:50

Floor-is

5.2

Ik zal een een slotjes-trash offensief beginnen >:)

Bericht hierboven

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat ik ook zo onhandig vind is dat iemand na een antwoord op zijn/haar vraag meteen om een slotje gaat vragen (en er nog een krijgt ook), daar zijn slotjes niet voor bedoeld.

Verwijderd

Topicstarter
De helft is misschien overdreven, maar IK vond het er echt veel te veel!

• Floor-is

Floor-is

5.2

In principe word een topic niet snel gesloten, maar soms gaat het wel mis, dan gaat een thread geheel offtopic of word het een flame ofzo, dan gooien we hem dicht.

Soms vragen mensen ons een slotje te zetten, dit doen we enkel als we hiertoe reden zien. Helaas zijn we nog niet zo ver dat we hele guidelines hebben en allemaal _precies_ hetzelfde handelen, daarom zet de een misschien iets sneller een slotje dan een ander, maarja we zijn ook maar mensen he?

In principe is het dus niet de bedoeling dat je na een antwoord om een slotje gaat vragen en het kan al helemaal niet de bedoeling zijn dat er dan ook daardwerkelijk een slotje komt. (Ik moet toegeven, als ik melig ben dan geef ik hem wel... :o)

[Edit] BTW: Het is weer redelijk schoon nu denk ik...

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet verwijtend bedoeld! Het stoort me gewoon!

Verwijderd

Op maandag 19 februari 2001 23:43 schreef Floris_Diemel het volgende:
Soms vragen mensen ons een slotje te zetten, dit doen we enkel als we hiertoe reden zien. Helaas zijn we nog niet zo ver dat we hele guidelines hebben en allemaal _precies_ hetzelfde handelen, daarom zet de een misschien iets sneller een slotje dan een ander, maarja we zijn ook maar mensen he?
het vragen om een slotje zou bestraft moeten worden:)
Dat is toch hetzelfde als zeuren om een gele kaart:)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 19 februari 2001 23:50 schreef Charliee het volgende:

[..]

Is niet eens zo'n gek idee voor alle mensen die buiten SU en LA om slotjes lopen te zeuren. Iemand die midden in een randgeval "SLOTJUUUUUHHH!" gaat roepen mag imho wel een kwart/halve waarschuwing krijgen.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op maandag 19 februari 2001 23:50 schreef Charliee het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de personen die zelf de thread zijn begonnen. De mensen die in andermans thread ongeneerd gaan zitten zeiken om een slotje vin dik persoonlijk ook wel vervelend. Zet gewoon iets in SU en doe verder niet moeilijk, laat de thread gewoon lekker in de topiclist zakken en aan de hand van je post in SU komt er vanzelf iemand langs om te kijken of het echt dichtmoet of niet...

Bericht hierboven

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 00:00 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Ik doelde meer op de personen die zelf de thread zijn begonnen. De mensen die in andermans thread ongeneerd gaan zitten zeiken om een slotje vin dik persoonlijk ook wel vervelend. Zet gewoon iets in SU en doe verder niet moeilijk, laat de thread gewoon lekker in de topiclist zakken en aan de hand van je post in SU komt er vanzelf iemand langs om te kijken of het echt dichtmoet of niet...
Dat had ik wel door alleen vond ik dat je dat niet ver genoeg in door ging:)

Verwijderd

Als er zoveel slotjes staan moet je niet hier komen zeuren op de mensen die de slotjes zetten, maar bij de mensen die die onzin spuien die er niet hoort.

• OldButNotSoWise
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Wordt dat niet opgepakt als flamen dan, zodra je dat doet ?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 20:36
Ik vind het achterlijk dat bij onzinnige topics en illigale zooi nog slotjes worden gegeven. Zolang er niks nuttigs in zit en je verder niks aan die topic hebt kan je ze veel beter deleten. Tis pure forum vervuiling om die topic nog te laten staan..... ik vind dat je die topics gewoon moet deleten....

maarja ik ben maar litemod, en die ken niet deleten :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 20 februari 2001 10:02 schreef morgoth het volgende:

[...knip...]

maarja ik ben maar litemod, en die ken niet deleten :)
En _dat_ zal wel een reden hebben ! >:)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 20 februari 2001 00:17 schreef HlpDsK het volgende:
Als er zoveel slotjes staan moet je niet hier komen zeuren op de mensen die de slotjes zetten, maar bij de mensen die die onzin spuien die er niet hoort.
Eeuh, ik zeur op niemand! Ik vind _ook_ dat onzintopics gesloten moeten worden, alleen wil ik al die bullshit liever niet zien; m.a.w. een pref waarin je kunt aangeven of je slotjes wel of niet kunt zien!

Verwijderd

Op dinsdag 20 februari 2001 11:10 schreef tineau het volgende:

[..]

Eeuh, ik zeur op niemand! Ik vind _ook_ dat onzintopics gesloten moeten worden, alleen wil ik al die bullshit liever niet zien; m.a.w. een pref waarin je kunt aangeven of je slotjes wel of niet kunt zien!
Da's 'n idee. Misschien iets voor op de todo lijst.
Pagina: 1