Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:36:
ik kom hier voor antwoord op mijn vraag en niets anders, wil je geen antwoord geven, reageer dan niet, maar ga niet het topic naar de neten helpen waardoor het weer op slot gaat. Laatste wat ik er over gezegd heb.
Enig idee waarom het hier een discussie forum heet en geen helpdesk?
Al die mensen die even een antwoord op hun vraag willen hebben helpen imho juist dit forum naar de neten.
Jij wilt goedkoop uitzijn met een dedicated server, jij hebt een probleem, jij bent niet bereid om je hoster geld te betalen om naar dit probleem te gaan kijken en nu verwacht je van mij / anderen dat ik mijn tijd en effort in iets ga steken terwijl je zelf niet de basisinfo geeft.
Als ik alleen al naar je Topicstart kijk, dan krijg ik al de volgende vragen :
Wat bedoel je met redirected?
Wat bedoel je met buitenom?
Welke tutorial en van wie?
Wat doet dit in spielerij?
Welke versie van de zombie mod?
En dit is alleen de TopicStart. Dat het om apache gaat dat moet ik maar even gokken, wat je foutmeldingen zijn daar moet ik maar even voor in mijn glazen bol kijken.
En met al deze vragen denk jij het topic wel even 2x te kunnen kicken omdat je nog geen antwoord hebt gehad...
Ik zou eerder denken dat je misschien eens wat dingen moet gaan verduidelijken wat je nu precies gedaan hebt en wat er niet werkte.
Want feitelijk kan ik alleen je vraag in je TopicStart beantwoorden: weet iemand wat er mis gaat?
Ja, je zombie_mod wordt op een verkeerde manier gedownload die de hele server plattrekt...
edit/ ik had dus wel degelijk moeite gedaan om het werkend te krijgen, en dat had ik ook duidelijk aangegeven.
Waar dan? Ben ik heel erg benieuwd naar...
Of gewoon voor de leden om de FAQ / regels eens door te nemen. Daar staat gewoon in vermeld dat je inzet moet tonen, dat gebeurt hier niet.
Het irriteert me al langer dat beginnende mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben om verder zelf het een en ander te leren steeds vaker een "lees de FAQ" of "zoek iemand met verstand van die dingen" naar zijn hoofd krijgt geslingerd.
Zetje in de goede richting? Het enige wat ik uit de startpost kan opmaken is dat hij een tutorial gevolgd heeft en dat die niet werkt, verder kom ik gewoon niet.
Geen vermelding welke tutorial, geen vermelding welke webserver, feitelijk geen enkele vermelding waar ik iets aan heb behalve dat het niet werkt...
Maar als jij het beter vind dan probeer ik volgende keer wel een reply in de volgende trant neer te zetten hoor : Lees de tut nog eens door, hetzelfde had ik met een tutorial hoe ik outlook in moest stellen, eerst werkte het niet, maar na 3x doorlezen en proberen werkte het wel.
Als de tut kloppend is, dan ligt er blijkbaar ergens anders een probleem. En over dat andere wordt niets verteld, net zomin als dat er een link naar de tut gegeven wordt.
Het begint hier vaak op een arrogant clubje betweters te lijken.... triestig...

Ach, zo kan je het noemen, ik zie over het algemeen meer dat iemand die zich de moeite neemt om een goede TS op te stellen ook antwoorden krijgt, ongeacht hoe simpel het probleem ook is.
Dat betweterige komt alleen naar boven als mensen zonder eigen inzet, zonder de wil om geld neer te leggen ( managed server is te duur ) eventjes hier aanspraak op mijn tijd wensen (bijna eisen) te maken.
Is het een goed onderbouwde TS dan wil ik zelfs nog gaan vertellen dat de Start-knop in windows standaard linksonder zit als dit niet bekend is. Dan hebben de mensen moeite / interesse getoond door een goede TS te maken.
Die moeite / interesse zie ik hier niet terug.
- Het topic staat in spielerij? (WTF moet het daar?)
- TS heeft nul,nul relevante info te geven behalve dat het fout gaat.
- Zie posthistory van TS.
Als TS nu een uitgekauwd antwoord krijgt dat hij dit en dat moet intypen dan weet ik zeker dat het volgende topic net zo is opgesteld als deze, nu is TS zelf al tot de conclusie gekomen dat hij in de apache config iets moet veranderen, alleen weet hij niet wat. Daar zijn mooie handleidingen voor op het internet gezet.
Volgens mij heeft de TS zelf al genoeg zetjes in de goede richting aan zichzelf gegeven, hij moet het alleen nog even doen.