Toon posts:

redirect download op dedicated server probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 782 views

Verwijderd

Topicstarter
'middag,

ik huur een dedicated server en daar draai ik een cod4 gameserver op. Ik draai ook de zombie mod (zom_db), maar als iemand die nu moet downloaden als hij connect gaat hij maar 12kb/s en zitten wij met dikke lag.

Nou kan je dat ook redirected doen, dan gaat hij dus buitenom, waardoor wij geen lag hebben en hij met 300kb/s kan. Dus ik heb de tutorial gevolgd, en dat zegt dat je de redirected folder in de configuratie in moet stellen op http://(het ip van de server)/redirectfolder/. En vervolgens je files in de redirectfolder moet stoppen.

Dus ik doe http://(ip)/redirectfolder in de configuratie, stop vervolgens mijn files in /var/www/html/redirectfolder/, daarna testen, en dan download hij nog steeds met 12 kb/s, weet iemand wat er mis gaat?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand een idee?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op iemand weet toch wel hoe ik dit op kan lossen? Het werkt nog steeds niet.

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 16:38

KneoK

Not in a million lightyears

IP van de server zal waarschijnlijk naar /var/www/ verwijzen, niet naar /var/www/html/, dus gooi alles in /var/www/redirectfolder/.

Verder zal de CoD4 server geen webserver zijn, dus wellicht bedoelen ze een redirectfolder in de server van CoD4 ?

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Maar nu download iemand het nog steeds vanaf diezelfde server. Dat schiet natuurlijk niet op, daar los je het bandbreedteprobleem niet mee op. Is het niet handiger dat downloaden via een andere server te doen?

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat gaat extern, buiten call of duty om. Je linkt dus als het waren naar een website en daar vandaan moet het gedownload worden.

Had overigens al vernomen dat je wat met Apache moest configureren maar daar heb ik niet genoeg ervaring voor (om gewoon dat bestand te editen). Maar dat kon je ook via webmin configureren.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 11:13 . Reden: typfout ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
wellicht is het handig (afgaande van je eerdere topic over je CoD4 gameserver) een managed server af te nemen of een gameserver bij een gamehost af te nemen.

Je vraag is toch echt aardig basic, en hierover zijn echt ontzettend veel tutorials op het internet te vinden.
Test uiteraard ook even via de browser of je http://<ip>/redirectmap/modfile kan bereiken.

Overigens lijkt me het sterk dat wanneer mensen een mod downloaden vanaf een CoD4 server welke beide op een dedicated bak draaien bij leaseweb (en dus - mag ik hopen - over een 100Mbit verbinding beschikt) dat de spelers in je server last van lag krijgen bij een download van 10kb/ps..

[ Voor 28% gewijzigd door PeterSelie op 29-06-2008 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
[b][message=30331098,noline]Test uiteraard ook even via de browser of je http://<ip>/redirectmap/modfile kan bereiken.
Dat is dus het probleem, die kan ik niet bereiken. :)

En ik heb dus al een tutorial gevolgd er van, dat ging ongeveer op die manier, maar dat werkte dus niet. Je schijnt dus nogmaals ook iets aan te moeten passen met webmin maar ik heb daar niet genoeg ervaring voor, het schijnt ook met webmin te kunnen, een download panel maken, of is dat niet handig?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2008 14:29 ]

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-11 13:14
Verwijderd schreef op zondag 29 juni 2008 @ 14:24:
[...]
Dat is dus het probleem, die kan ik niet bereiken. :)

En ik heb dus al een tutorial gevolgd er van, dat ging ongeveer op die manier, maar dat werkte dus niet. Je schijnt dus nogmaals ook iets aan te moeten passen met webmin maar ik heb daar niet genoeg ervaring voor, het schijnt ook met webmin te kunnen, een download panel maken, of is dat niet handig?
Het ligt dus uitsluitend aan de instellingen van je webserver.. Ik zeg het nogmaals: zoek lekker een gamehost op en ben klaar met dit gezeur of laat je dedicated server managen. Als ik je vragen lees en ervaring met Linux inschat heb je werkelijk niets aan een unmanaged dedicated server..

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik ga geen managed server zoeken, ik ga ook geen gamehost afsluiten, omdat ik dan met het probleem zit dat ik alles apart moet kopen (webhost, redirect space, gameserver zelf) + dat ik veel duurder uit ben. Daarnaast loopt mijn contract nu een maand dus ik zeg hem zowieso nog niet op. Daar hoef ik verder geen discussie over te voeren; het komt er voorlopig niet, klaar.

Hiernaast heb ik inderdaad weinig ervaring met linux, maar je moet toch ergens beginnen?

Ik ben er inmiddels uit dat je dus inderdaad het apache bestand aan moet passen. Ik heb nu met putty ingelogd en daarna 'nano apache2.conf' getypt, hierna moet je dus de webserver kunnen starten waarna andere mensen de bestanden kunnen downloaden. Ik heb zelf een beetje zitten proberen, en ik heb op google gezocht maar dan krijg ik alleen maar informatie over de beveiliging die je kan maken op deze manier. Veilig lijkt het me wel zolang ik geen persoonlijke info daar neer zet, maar die webserver loopt dus nog niet. Kan iemand me dit uitleggen?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11 16:02

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 12:52:
Nee ik ga geen managed server zoeken, ik ga ook geen gamehost afsluiten, omdat ik dan met het probleem zit dat ik alles apart moet kopen (webhost, redirect space, gameserver zelf) + dat ik veel duurder uit ben. Daarnaast loopt mijn contract nu een maand dus ik zeg hem zowieso nog niet op. Daar hoef ik verder geen discussie over te voeren; het komt er voorlopig niet, klaar.
Managed servers zijn handig aangezien je bij grote problemen terug kan vallen op de hoster deze zorgt er voor dat de server netje bereikbaar blijft. Sommige gamehost bied gelijk alles aan als je een dedicated server neemt.
Hiernaast heb ik inderdaad weinig ervaring met linux, maar je moet toch ergens beginnen?

Ik ben er inmiddels uit dat je dus inderdaad het apache bestand aan moet passen. Ik heb nu met putty ingelogd en daarna 'nano apache2.conf' getypt, hierna moet je dus de webserver kunnen starten waarna andere mensen de bestanden kunnen downloaden. Ik heb zelf een beetje zitten proberen, en ik heb op google gezocht maar dan krijg ik alleen maar informatie over de beveiliging die je kan maken op deze manier. Veilig lijkt het me wel zolang ik geen persoonlijke info daar neer zet, maar die webserver loopt dus nog niet. Kan iemand me dit uitleggen?
Linux is niet gemakkelijk te leren je moet geduld hebben en bereid zijn om veel te lezen en ook zaken aan te nemen van anderen. Beter gezegd ga er niet van uit dat iets gelijk werkt omdat het ergens geschreven staat. apache2.conf kan twee keer op een server staan dit moet je even nakijken. Als je iets in een config file verandered dan dien je ook te leren dat je die service opnieuw dient op te starten. Een service opnieuw starten gaat meestal door "/etc/init.d/apache2 restart" in te geven. Let wel op doe je iets fout dan kan apache niet meer starten dit krijg je in beeld als je een herstart doet van apache. In /etc/init.d/ staan ook andere services die herstart kunnen worden. Sommige distro's kan je ook een herstart doen door "service apache2 restart" in te geven.
Als je een conf file aanpast maak ten eerste altijd een backup door in te geven "cp <bestandsnaam> <bestandsnaam.old>" Dit is erg belangrijk als je wat fout doet.
Waarom iets niet doet is een andere vraag je kan dus ook "/etc/init.d/apache2 start" ingeven en kijken of het werkt, als het fout gaat zie je dat gelijk. Er staan ook logboeken op je server als je in de apache2.conf kijkt zie je daar het pad staan ga daar naar toe en kijk in de logboek voor de fouten.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:28
Oh dus omdat jij geld wil besparen dump je hier al je vragen maar? Vergelijk je eigen posthistory eens met anderen.
Ja, heel goed. Maar doe dat niet op een dedicated server. 8)7 Begin lekker thuis op je eigen bakkie. Als ie dan gehackt wordt of je configureert wat mis dan heb je een relatief veel kleiner probleem dan wanneer dat mis gaat op je dedicated bakje.
hierna moet je dus de webserver kunnen starten
...
Kan iemand me dit uitleggen?
Dat bedoel ik. Als je niet eens je webserver kan rebooten, dan ben je echt echt echt veel beter af met een managed bak of gamehosting. Je argumenten om dat niet te doen hebben dus alleen betrekking op het imo misbruiken van GoT en de pricipes van je eigen portemonnaie. Dit heeft niet alleen betrekking op dit topic, maar op andere uit je posthistory.

Verder heeft dit ook helemaal niks te maken met Spielerij.
we_are_borg schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:13:
Linux is niet gemakkelijk te leren je moet geduld hebben en bereid zijn om veel te lezen en ook zaken aan te nemen van anderen.
Het is imo maar net waar je mee begint. Als je nooit Windows hebt gezien is het volgens mij net andersom. Je zoekt je dan een ongeluk in het Windows register om het een beetje naar je eigen hand te kunnen zetten.

[ Voor 16% gewijzigd door gertvdijk op 30-06-2008 14:42 ]

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

gertvdijk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:20:

[...]

Het is imo maar net waar je mee begint. Als je nooit Windows hebt gezien is het volgens mij net andersom. Je zoekt je dan een ongeluk in het Windows register om het een beetje naar je eigen hand te kunnen zetten.
Wel je heb het register niet nodig om windows te laten draaien als user zijnde, het werkt gelijk als windows is geinstaleerd, het is alleen nodig om sommige zaken te tweaken.
Wat betreft Linux het is moeilijker aangezien een server 9 uit 10 keer op de command prompt werk. Je dient de commando's te leren en veel te lezen aangezien het veel meer mogelijk is dan je denk. Maar als je het eenmaal gewent ben is het vrij simple en je heb veel vrijveel bewegings vrijheid.

Wat betrefd de TS hij heeft inderdaad niet veel ervaring en aan zijn topics te zien en wil ook niet veel lezen aangezien het meeste basic vragen zijn, ook vraag hij veel meer dan hij aanlevert wat meestal niet de bedoeling is op tweakers.net.
Het eerste wat hij moet doen is er voor gaan zitten en een lijst maken wat hij wil, hierna kan hij gaan googlen en antwoorden zoeken.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan nu wel op alles wat jullie zeggen in gaan, maar jullie willen gewoon niet overtuigd worden, dus ik neem er de moeite niet voor.

Reageer nu alsjeblieft gewoon netjes (op de vraag) of reageer niet, anders gaat deze dalijk weer op slot.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 17:06 ]

• gertvdijk
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:02:
Ik kan nu wel op alles wat jullie zeggen in gaan, maar jullie willen gewoon niet overtuigd worden, dus ik neem er de moeite niet voor.
Je moet het probleem niet omkeren. :o
Reageer nu alsjeblieft gewoon netjes of reageer niet, anders gaat deze dalijk weer op slot.
Netjes vind jij wanneer je 'gewoon' antwoord krijgt op al je vragen hier op GoT?
Op slot gaan je topics niet zonder goede reden. Dat geldt voor alle topics.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het lijkt er imho meer op dat jij niet overtuigd wil worden. Zie je geen lijn in de reacties die je krijgt?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

gertvdijk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 14:20:
Oh dus omdat jij geld wil besparen dump je hier al je vragen maar? Vergelijk je eigen posthistory eens met anderen.
Het wordt misschien ondertussen toch tijd om "GoT" te hernoemen naar "GoT-experience required".

Het irriteert me al langer dat beginnende mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben om verder zelf het een en ander te leren steeds vaker een "lees de FAQ" of "zoek iemand met verstand van die dingen" naar zijn hoofd krijgt geslingerd.

Het begint hier vaak op een arrogant clubje betweters te lijken.... triestig... :(

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:16:
Het wordt misschien ondertussen toch tijd om "GoT" te hernoemen naar "GoT-experience required".

Het irriteert me al langer dat beginnende mensen die een zetje in de goede richting nodig hebben om verder zelf het een en ander te leren steeds vaker een "lees de FAQ" of "zoek iemand met verstand van die dingen" naar zijn hoofd krijgt geslingerd.

Het begint hier vaak op een arrogant clubje betweters te lijken.... triestig... :(
Sorry daarvoor. Maar de TS lijkt er wel een handje van de hebben om problemen gewoon hier te neer te pennen en dan snel een antwoord te verwachten.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

• gertvdijk
Nee, dat staat al beschreven in het algemeen beleid. Tweede alinea in de inleiding om precies te zijn.
Iemand die een zetje in de goede richting nodig heeft krijgt die vaak ook. De TS heeft meerdere zetjes gehad, negeert ze, doet ze af met 'ik ga het niet uitleggen', etc.
Als het je zo overkomt dan heb je wellicht de verwachtingen van een leuke telefoniste die je vraag beantwoordt, net als de TS.

Verwijderd

Topicstarter
Ik keer het niet om, ik wil niet mezelf hier steeds hoeven verdedigen. Als je dit thread nou echt niet uit kan staan reageer er dan gewoon niet. Steeds maar weer draait het op een bashfest uit, ik kom hier voor antwoord op mijn vraag en niets anders, wil je geen antwoord geven, reageer dan niet, maar ga niet het topic naar de neten helpen waardoor het weer op slot gaat. Laatste wat ik er over gezegd heb.

Ik ga nu eens kijken hoe ver ik kom met de informatie die tot nu toe gepost is in dit topic.

edit/ ik had dus wel degelijk moeite gedaan om het werkend te krijgen, en dat had ik ook duidelijk aangegeven.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2008 17:40 ]

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:36:
Ik keer het niet om, ik wil niet mezelf hier steeds hoeven verdedigen. Als je dit thread nou echt niet uit kan staan reageer er dan gewoon niet. Steeds maar weer draait het op een bashfest uit, ik kom hier voor antwoord op mijn vraag en niets anders, wil je geen antwoord geven, reageer dan niet, maar ga niet het topic naar de neten helpen waardoor het weer op slot gaat. Laatste wat ik er over gezegd heb.

Ik ga nu eens kijken hoe ver ik kom met de informatie die tot nu toe gepost is in dit topic.

edit/ ik had dus wel degelijk moeite gedaan om het werkend te krijgen, en dat had ik ook duidelijk aangegeven.
Wel je maak het er zelf naar de meeste mensen hier op het forum hebben heel veel ervaring met Linux, je doet het er goed aan om van hun iets aan te nemen. De anderen hier boven zeggen wel de waarheid je ziet tweakers.net als een snelle oplossing op vragen zonder iets zelf te doen of met minimale inzet. Je zit hier dan verkeerd aangezien tweakers.net verwacht dat je je zelf inzet vertoont. In de meeste post van je (wel bijna alles) toon je deze inzet niet.
[...]

Lees me reactie naar hehehehehe eens op tweakers.net zien de mensen graag dat je inzet toont en wilt leren. Wil je niet leren dan kan je better naar een ander forum gaan die wel bereid zijn om alles voor te kauwen.

[ Voor 24% gewijzigd door we_are_borg op 30-06-2008 21:49 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:36:
ik kom hier voor antwoord op mijn vraag en niets anders, wil je geen antwoord geven, reageer dan niet, maar ga niet het topic naar de neten helpen waardoor het weer op slot gaat. Laatste wat ik er over gezegd heb.
Enig idee waarom het hier een discussie forum heet en geen helpdesk?
Al die mensen die even een antwoord op hun vraag willen hebben helpen imho juist dit forum naar de neten.

Jij wilt goedkoop uitzijn met een dedicated server, jij hebt een probleem, jij bent niet bereid om je hoster geld te betalen om naar dit probleem te gaan kijken en nu verwacht je van mij / anderen dat ik mijn tijd en effort in iets ga steken terwijl je zelf niet de basisinfo geeft.

Als ik alleen al naar je Topicstart kijk, dan krijg ik al de volgende vragen :
Wat bedoel je met redirected?
Wat bedoel je met buitenom?
Welke tutorial en van wie?
Wat doet dit in spielerij?
Welke versie van de zombie mod?

En dit is alleen de TopicStart. Dat het om apache gaat dat moet ik maar even gokken, wat je foutmeldingen zijn daar moet ik maar even voor in mijn glazen bol kijken.

En met al deze vragen denk jij het topic wel even 2x te kunnen kicken omdat je nog geen antwoord hebt gehad...
Ik zou eerder denken dat je misschien eens wat dingen moet gaan verduidelijken wat je nu precies gedaan hebt en wat er niet werkte.

Want feitelijk kan ik alleen je vraag in je TopicStart beantwoorden: weet iemand wat er mis gaat?
Ja, je zombie_mod wordt op een verkeerde manier gedownload die de hele server plattrekt...
Waar dan? Ben ik heel erg benieuwd naar...
[...]
Of gewoon voor de leden om de FAQ / regels eens door te nemen. Daar staat gewoon in vermeld dat je inzet moet tonen, dat gebeurt hier niet.
Zetje in de goede richting? Het enige wat ik uit de startpost kan opmaken is dat hij een tutorial gevolgd heeft en dat die niet werkt, verder kom ik gewoon niet.
Geen vermelding welke tutorial, geen vermelding welke webserver, feitelijk geen enkele vermelding waar ik iets aan heb behalve dat het niet werkt...

Maar als jij het beter vind dan probeer ik volgende keer wel een reply in de volgende trant neer te zetten hoor : Lees de tut nog eens door, hetzelfde had ik met een tutorial hoe ik outlook in moest stellen, eerst werkte het niet, maar na 3x doorlezen en proberen werkte het wel.

Als de tut kloppend is, dan ligt er blijkbaar ergens anders een probleem. En over dat andere wordt niets verteld, net zomin als dat er een link naar de tut gegeven wordt.
Ach, zo kan je het noemen, ik zie over het algemeen meer dat iemand die zich de moeite neemt om een goede TS op te stellen ook antwoorden krijgt, ongeacht hoe simpel het probleem ook is.

Dat betweterige komt alleen naar boven als mensen zonder eigen inzet, zonder de wil om geld neer te leggen ( managed server is te duur ) eventjes hier aanspraak op mijn tijd wensen (bijna eisen) te maken.
Is het een goed onderbouwde TS dan wil ik zelfs nog gaan vertellen dat de Start-knop in windows standaard linksonder zit als dit niet bekend is. Dan hebben de mensen moeite / interesse getoond door een goede TS te maken.
Die moeite / interesse zie ik hier niet terug.
- Het topic staat in spielerij? (WTF moet het daar?)
- TS heeft nul,nul relevante info te geven behalve dat het fout gaat.
- Zie posthistory van TS.

Als TS nu een uitgekauwd antwoord krijgt dat hij dit en dat moet intypen dan weet ik zeker dat het volgende topic net zo is opgesteld als deze, nu is TS zelf al tot de conclusie gekomen dat hij in de apache config iets moet veranderen, alleen weet hij niet wat. Daar zijn mooie handleidingen voor op het internet gezet.

Volgens mij heeft de TS zelf al genoeg zetjes in de goede richting aan zichzelf gegeven, hij moet het alleen nog even doen.

Verwijderd

gertvdijk schreef op maandag 30 juni 2008 @ 17:26:
Nee, dat staat al beschreven in het algemeen beleid. Tweede alinea in de inleiding om precies te zijn.
Ik weet wat er staat maar ik heb het niet alleen over dit topic.

Er zijn de laatste maanden -tig topics te vinden waarin, voor gevorderden, duidelijk 'domme vragen' gesteld worden, maar het is vooral de manier hoe erop gereageerd wordt.

En de stijl waarop je tegen mij antwoord is daar trouwens een perfect voorbeeld van... arrogant... vanuit de hoogte..

Misschien moet jij ergens een "high-end gold-card-member" forum zoeken waarin je al je heavy expertise kan delen met mensen met hetzelfde hoge IQ als het jouwe.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2008 @ 23:50:
[...]
Das mooi, ik gok dat de meeste anderen het daar ook niet over hebben.
Er zijn de laatste maanden -tig topics te vinden waarin, voor gevorderden, duidelijk 'domme vragen' gesteld worden, maar het is vooral de manier hoe erop gereageerd wordt.
Heel misschien is het ook de manier waarop de vraag gesteld wordt...
En heel misschien heeft het altijd zeuren achteraf er ook wel iets mee te maken.
Heheheheh geeft tenminste imho eerlijk aan dat hij niet snapt waar GoT omgaat door gewoon te zeggen : ik kom hier voor antwoord op mijn vraag en niets anders.
Het is hier geen helpdesk waar je even je vraag neerdumpt in de meest onduidelijke terminologie die je maar kan bedenken. Wil je dit dan kan dit best, daar zijn heel erg mooie helpdesks voor uitgevonden, deze kosten geld maar ze doen het zoals jij het wilt.

Wil jij op GoT een antwoord hebben dan moet je maar wat inzet tonen.
Domheid van de vraag heeft er imho dan ook niets mee te maken, ik heb ondertussen gevorderde vragen gesloten zien worden omdat er geen touw aan vast te knopen was en "domme" vragen gewoon beantwoord zien worden als hier wel een onderbouwing bij was.

In theorie denk ik dat je hier zelfs nog antwoord kan krijgen op de vraag : Op welke knop moet ik drukken om mijn pc aan te krijgen?
Zolang je maar vermeld welke kast je hebt, of er stroom op de pc staat, paar foto's erbij van hoe de draadjes in de kast zijn aangesloten.
Blijft het alleen bij de vraag als topicstart dan mag hij van mij gelijk gesloten worden.

• gertvdijk
Het algemeen beleid gaat over het algemeen beleid. :z
Het is imo de manier waarop het wordt gevraagd. Ik wil gewoon antwoord op mijn vraag!
En waarop inzet wordt getoond. Ik heb moeite gedaan. (zonder verdere uitleg)
En de stijl waarop je tegen mij antwoordt is daar trouwens een perfect voorbeeld van... arrogant... vanuit de hoogte..
Als dat zo overkomt dan vind ik dat jammer. Het is niet de bedoeling, namelijk. Ik geef mijn onderbouwde mening met behulp van argumenten en voorbeelden/analogons zonder daarmee uit de hoogte te willen doen of arrogant over te willen komen.
Integendeel juist, want ik vind de TS een enigszins arrogante houding aannemen door hier (telkens weer) een antwoord te verwachten zonder voldoende eigen inzet en iets aan te willen nemen van anderen.
Misschien moet jij ergens een "high-end gold-card-member" forum zoeken waarin je al je heavy expertise kan delen met mensen met hetzelfde hoge IQ als het jouwe.
Dat zie ik dan maar als compliment. :+

Begrijp me niet verkeerd. Iemand die nog niet veel kaas heeft gegeten van bepaalde dingen, maar wel inzet heeft getoond willen we als GoT'er allemaal wel even een zetje in de goede richting geven als hij/zij een probleem heeft. Dan maak ik mensen blij en daarmee zij mij.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb het nog even aangekeken, maar dit topic gaat nergens meer heen, behalve dan over het gedrag van de topicstarter en zijn manier van omgaan met medeusers en met de site. Derhalve gooi ik er dan ook een slotje op.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.