Ik heb om een nieuwe pc gekocht en hierop Vista Buisiness NL geïnstaleerd. Nu kon ik vanaf het eerste moment al niet kiezen voor sluimerstand bij menu afsluiten. Nogthans gaat de pc wel zelf in sluimerstand als ik deze instel in bij energie beheer. Ik heb al tweakers en google afgezocht maar krijg altijd dezelfde oplossing voorgeschoteld (powercfg.exe /hibernate off), maar dit schijnt niet te werken in mijn geval.
Ook heb ik soms dat de ik 10x op afsluiten moet klikken voordat de pc afsluit, de andere keer gaat dit dan achter 1x klikken. Hiervoor ook al wat gezocht op tweakers, maar een echte oplossing is niet echt te vinden.
Het afsluiten is nog mijn grootste probleem niet, zo alleen graag de pc in sluimerstand kunnen plaatsen.
Nog wat hardware info:
- Moederbord: ASUS Striker II NSE
- Ram: OCZ 2GB DDR3 1066Mz
- Processor: Intel Quad Core Q9300
- Grafisch: Nvidia 9600GT
Ook heb ik soms dat de ik 10x op afsluiten moet klikken voordat de pc afsluit, de andere keer gaat dit dan achter 1x klikken. Hiervoor ook al wat gezocht op tweakers, maar een echte oplossing is niet echt te vinden.
Het afsluiten is nog mijn grootste probleem niet, zo alleen graag de pc in sluimerstand kunnen plaatsen.
Nog wat hardware info:
- Moederbord: ASUS Striker II NSE
- Ram: OCZ 2GB DDR3 1066Mz
- Processor: Intel Quad Core Q9300
- Grafisch: Nvidia 9600GT
[ Voor 9% gewijzigd door unilizer op 22-06-2008 16:55 ]
Pieter