Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe case + OEM moederbord ?

Pagina: 1
Acties:

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-11 14:04
Hallo Tweakers

Ik ben van plan om een nieuwe case te kopen, omdat ik in mijn HP case té weinig plaats heb, en die HP is ook gewoon lelijk.

Ik heb gezocht én gevonden : Thermaltake Soprano.
Die wordt het dus !

Nu heb ik gekeken op wat foto's hoe de achterkant eruitzag :
Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/other/tt-cases/p48s.jpg

Ik heb op mijn case nu een andere I/O plate, en omdat het moederbord (MSI MS-7093) OEM is heb ik geen vervanginkjes hiervoor.

Nu vroeg ik mij dus af of ik de I/O plate op de foto er op een of andere manier af kan nemen, en die gebruiken die momenteel in mijn case zit.. Of kan dat niet ?

Ik heb hiermee geen ervaring, dus ik hoop echt dat iemand me hiermee zou kunnen helpen !

- Kosty

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
Die zijn bij gewone kasten zo om te wisselen, echter weet ik niet of die kast van hp dit ook heeft, of dat ze een vaste er in hebben gezet. Dit zou kunnen, maar denk dat ze wel om te wisselen zijn. En anders haal je deze er uit, en zet je hem der in zonder het I/O plate?

Specs!

• Kosty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-11 14:04
Ik denk wel dat ik het I/O plate van mijn huidige kast eruitkan nemen (Dit zit toch al zeker niet "ingebouwd" in het ijzer/alu). Dus dat zou dan zo werken ? Bedankt !

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:39
die dingen zijn gewoon te verwisselen, je drukt ze der zo in en uit, en zijn standaart afmetingen, alleen de layout verschilt dus. Moet werken in dat opzicht

Specs!