Toon posts:

PCM afspelen

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds gister ben ik audio aan t streamen naar mijn ps3.
Gaat allemaal vrij goed ,alleen bij sommige audio files waarvan ik dacht dat het mp3 files waren,geeft de ps3 aan dat het PCM files zijn.Ik heb mijn ps3 optisch aangesloten op mijn surround versterker Harman Kardon maar ik krijg geen geluid te horen.
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je nou uberhaupt geen geluid er uit, of alleen bij die als 'PCM' aangemerkt zijnde bestanden?
(PCM==wav btw, om te zien of het wav of mp3 is.. kan je het bestand inladen in een mediaspeler als VLC, en dan bij 'view|media &streaminfo' kan je zien wat het nou daadwerkelijk is. )

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2008 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm,ik zie nu dat mijn media monkey audio player het bestand heeft geconverteerd in een media monkey audio file. Ik denk dat daar dus nu het probleem ligt en die kan ik wrs.niet afspelen via ps3?
Of kan ik wat aan de audio instellingen wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn mijn flac bestanden die media monkey heeft geconverteerd naar Media monkey audio om ze te kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Het is 1. niet de bedoeling om te crossposten, en ten tweede hoort tech in Spielerij - Problemen & Vragen.

Voordat je daar post is het echter wel de bedoeling de FAQ aldaar eens te lezen: Eigen inzet is wel de bedoeling, een wat uitgebreidere topicstart ook. GoT is geen helpdesk maar een discussieforum, eigen inzet en wat gegoogle is dus zeker een eis.

Dit topic is gesloten.