Misschien een rare titel, maar het probleem is het volgende:
Ik heb een Custom control (een menu tree-view) waarbij een event wordt getriggerd als er op een menuitem geklikt wordt. De eventhandler moet daarbij de menutreeview voorzien van een nieuwe CategorieID, maar de menutreeview lijkt dan al te zijn gerenderd zodat de nieuwe CategorieID van mijn menutreeview niet wordt meegenomen. Code ter verduidelijking:
De page_load wordt eerst uitgevoerd, en daarna Categorie_Clicked. Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de menutreeview pas gerenderd wordt na Categorie_Clicked?
Ik heb een Custom control (een menu tree-view) waarbij een event wordt getriggerd als er op een menuitem geklikt wordt. De eventhandler moet daarbij de menutreeview voorzien van een nieuwe CategorieID, maar de menutreeview lijkt dan al te zijn gerenderd zodat de nieuwe CategorieID van mijn menutreeview niet wordt meegenomen. Code ter verduidelijking:
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Partial Class Masterpages_Default Inherits System.Web.UI.MasterPage Protected Sub Page_Load(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Me.Load MenuTreeView.CategorieID = 0 AddHandler MenuTreeView.CategorieClick, AddressOf Categorie_Clicked End Sub Sub Categorie_Clicked(ByVal sender As Object, ByVal e As System.EventArgs) MenuTreeView.CategorieID = sender.ID ' Hier wordt de nieuwe CategorieID geset, maar de menutreeview ' blijft CategorieID 0 gebruiken... ' Deze sub wordt wel afgehandeld, en ook als ik de sender.ID handmatig ' een nummer geef, wordt de menutreeview niet geupdate... End Sub End Class |
De page_load wordt eerst uitgevoerd, en daarna Categorie_Clicked. Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de menutreeview pas gerenderd wordt na Categorie_Clicked?
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com