Ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar de vervanger van mijn Minidisc-speler die een tijdje terug is overleden. Vond de Cowon iAudio X5L altijd een prachtige speler (en er waren goede reviews over), maar deze is al een tijdje niet meer leverbaar. De nieuwe iAudio 7 leek een logische keuze, maar ik weet niet of ik hem nou mooi of lelijk moet vinden.
Mijn eisen zijn overens:
- goede geluidskwaliteit (belangrijkste)
- ruimte tussen de 5-10gig (meer is leuk, maar niet noodzakelijk)
- mp3/wma(flac mischien) afspeelmogelijkheden (geef niks om filmformaten op zo'n minischermpje)
- een mooi elegant uiterlijk die het liefst zoveel mogelijk afwijkt van Ipod
- +- 200,- euro (minder is mooi meegenomen natuurlijk)
Maargoed, had dus wat verder gezocht en die nieuwe Sony spelers zien er wel leuk uit, betwijfel alleen of de geluidskwaliteit hetzelfde is als mijn voorgaande minidisc-speler omdat die mp3-spelers steeds kleiner en dunner worden.
Mijn vraag dus aan jullie of ik mischien een aantal goede spelers ben vergeten die ik zeker moet meenemen in mijn zoektocht naar een kwalitatief goede speler ?
Mijn eisen zijn overens:
- goede geluidskwaliteit (belangrijkste)
- ruimte tussen de 5-10gig (meer is leuk, maar niet noodzakelijk)
- mp3/wma(flac mischien) afspeelmogelijkheden (geef niks om filmformaten op zo'n minischermpje)
- een mooi elegant uiterlijk die het liefst zoveel mogelijk afwijkt van Ipod
- +- 200,- euro (minder is mooi meegenomen natuurlijk)
Maargoed, had dus wat verder gezocht en die nieuwe Sony spelers zien er wel leuk uit, betwijfel alleen of de geluidskwaliteit hetzelfde is als mijn voorgaande minidisc-speler omdat die mp3-spelers steeds kleiner en dunner worden.
Mijn vraag dus aan jullie of ik mischien een aantal goede spelers ben vergeten die ik zeker moet meenemen in mijn zoektocht naar een kwalitatief goede speler ?